Hoeze een faal van mike? Ze hebben ook daadwerkelijk sex gehad, Snooki is keihard aan het liegen. Ik zou ook geen excuses dan gaan aanbieden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:55 schreef Eva4Evah het volgende:
Whehe Pauly D met z'n mohawk
Wel weer Ron en Sam gezeik, en Snooki-Jionni gezeik. En dat Mike z'n excuses niet wilde aanbiedendat was echt een faal.
je was er bij?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:17 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoeze een faal van mike? Ze hebben ook daadwerkelijk sex gehad, Snooki is keihard aan het liegen. Ik zou ook geen excuses dan gaan aanbieden.
Oh huh? Dat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze had het ergens toegegeven in een interview
Was al eerder gezegd in dit topic dacht ik. Maar iig ja ze was vreemdgegaan met Mike maar weigerde toe te geven omdat ze bang was dat relatie dan de kut op ging. Nu weet iedereen het en zijn ze nog steeds bij elkaarquote:
Oh nou dat valt me wel een beetje tegen. Maar nee dan was het idd geen faal van Mike en Snooki is gewoon een hoerquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Was al eerder gezegd in dit topic dacht ik. Maar iig ja ze was vreemdgegaan met Mike maar weigerde toe te geven omdat ze bang was dat relatie dan de kut op ging. Nu weet iedereen het en zijn ze nog steeds bij elkaar
Nee haar lichaam lijkt slanker door dr enorme boobsquote:Op zondag 11 september 2011 06:32 schreef dudesque het volgende:
Alle seizoenen in 1 week gekeken echt![]()
Ik weet NU wat ik al die tijd gemist heb.
Snitches, bitches, kuka's GTL DTF
Ligt het aan mij of is Jenni een beetje anorexia?
Te zien aan wat zij eten in het huis is geen van de chicks anorexies.quote:Op zondag 11 september 2011 06:32 schreef dudesque het volgende:
Alle seizoenen in 1 week gekeken echt![]()
Ik weet NU wat ik al die tijd gemist heb.
Snitches, bitches, kuka's GTL DTF
Ligt het aan mij of is Jenni een beetje anorexia?
yupquote:Op maandag 12 september 2011 18:42 schreef EL_Presidente het volgende:
Ik ben er even een paar weken uitgeweest, heb ik het zo bij het rechte eind qua volgorde?
- Jersey.Shore.S04E04.Crime.and.Punishment.WS.PDTV.XviD-FQM
- Jersey.Shore.S04E05.And.the.Wall.Won.WS.PDTV.XviD-FQM
- Jersey.Shore.S04.After.Hours.1.PDTV.XviD-FQM
- Jersey.Shore.S04E06.Fist.Pump.Pushups.Chapstick.WS.PDTV.XviD-FQM
die is best wel oud hoor??quote:Op maandag 12 september 2011 18:42 schreef BazzieK het volgende:
Die preview van volgende weekLesbihonest does that turn you on? No!
quote:
Nog nooit gezienquote:Op maandag 12 september 2011 18:43 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
die is best wel oud hoor??
Oh ok, dan is het misschien iets anders.. dat Lesbihonest dat zei PaulyD namelijk ook tegen Deena de ochtend na die nacht met die ene chick die zij met Vinny deelde.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Snookiquote:
True maar het is toch een opsteker om het te kunnen zeggen en het klinkt zo fijnquote:Op donderdag 15 september 2011 01:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Allemaal goed en wel, maar wij kunnen pas kijken op FriJay
nu dat ze afgevallen isquote:Op donderdag 15 september 2011 02:05 schreef Ziewoarut het volgende:
Vinden mensen hier Jenni serieus lekker?
ronniequote:Op maandag 12 september 2011 20:07 schreef EL_Presidente het volgende:
Sam & Ronnie![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zou dr doen hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 02:05 schreef Ziewoarut het volgende:
Vinden mensen hier Jenni serieus lekker?
True that!quote:Op donderdag 15 september 2011 01:17 schreef dreamzk het volgende:
[..]
True maar het is toch een opsteker om het te kunnen zeggen en het klinkt zo fijn
Gewoon op donderdag over 10 minuten ;-).quote:Op donderdag 15 september 2011 01:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Allemaal goed en wel, maar wij kunnen pas kijken op FriJay
quote:Op vrijdag 16 september 2011 06:49 schreef nelisb het volgende:
Ik zit klaar voor de nieuwe aflevering. Nog 10 minuten en aansluitend een half uur The after hours!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 06:51 schreef nelisb het volgende:
[..]
Gewoon op donderdag over 10 minuten ;-).
Kan geen spoilers op mn telefoon plaatsen dus zal niks zeggen over een uur.
Oké man.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:31 schreef Alexdesouza10 het volgende:
Ik kan nergens de nieuwe aflevering vinden????? Iemand torrent link ofzo? thanks
kijk altijd via ch131.comquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:31 schreef Alexdesouza10 het volgende:
Ik kan nergens de nieuwe aflevering vinden????? Iemand torrent link ofzo? thanks
Ik zat het ook te kijkenquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:03 schreef Eva4Evah het volgende:
Whehe leuke aflevering weer
Ik zag trouwens net Disaster Date op mtv en Deena werd erin geluisd door Paulywas ook wel grappig
clown bassie is jaloers op deena!quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:24 schreef Sasman het volgende:
Tjonge tjonge toch...Deena en Snooki dat is gewoon ziekelijk.
Ik kreeg last van plaatsvervangende schaamte op een gegeven momentquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:08 schreef Roguee het volgende:
Haha vond het weer een leuke epMijn god zeg, die meatballs dat ging gewoon echt te ver
![]()
En verder: RAHNNN!!!! STAP IT!!!![]()
Ze zaten niet dronken achter het stuurquote:Op zondag 18 september 2011 14:51 schreef Moofasah het volgende:
Deena en Snooki zijn ronduit gênant! Daarbij vind ik het gewoon onverantwoord hoe die twee zich gedragen. Wat ze zichzelf aandoen moeten ze zelf weten, maar dronken achter het stuur gaan zitten brengt anderen in gevaar. Snooki vind zichzelf ook nog voortdurend zielig, terwijl zij degene is die een hoop puinhoop aanricht.
Ik hoorde het net hier:quote:Op zondag 18 september 2011 15:29 schreef RicardoVillalobos het volgende:
[..]
Ze zaten niet dronken achter het stuur.
Daar ging ik echt stuk omquote:
RAHNNN!!!! STAP IT !!!quote:Op zondag 18 september 2011 16:00 schreef Juminelle het volgende:
Alleen kut dat die Ronnie en Sammi drama weer terug is, al was dat wel te verwachten.
quote:Op zondag 18 september 2011 17:22 schreef Dark_Prince het volgende:
Die Situation look-a-like in dat restaurant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad zeg, wat is ditquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:21 schreef Pinzon het volgende:
Hij is wel uitgezonden. Niks op de nieuwsgroepen, torrents of megavideo. Mn vrijdag, wat doe je?
Al die password protected / "Jersey Shore S04E0x WS PDTV XviD - FQM" zijn fake.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Stond er eerst wel op, had em ook al binnen... alleen was zo'n password protected bullshit ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |