wrm 13.gifquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Etsu ga ik lekker negeren nanananaanana
Plagerd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Etsu ga ik lekker negeren nanananaanana
Geen idee eigenlijk.quote:
ja dacht ik al dus doe lief okquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Soms.quote:
Van het eerste college niet, want toen was ik teveel bezig met slapen enzo, maar van de andere drie colleges wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Heb je wel aantekeningen gemaakt alles?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van het eerste college niet, want toen was ik teveel bezig met slapen enzo, maar van de andere drie colleges wel.
Geen idee, ergens in het midden ofzo, tussen allemaal mensen van mijn TIK-groepje.quote:
heb je hem wel gezienquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:15 schreef Flitskikker het volgende:
Ik zit niet bij leeell in de klas
Eww waarom geen airco?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen idee, ergens in het midden ofzo, tussen allemaal mensen van mijn TIK-groepje.
Fucking zaal met 500 man erin zonder airco, 's middags werd het erg broeierig daar, brr.
Nee hij ging niet naar intro hoorde ik.quote:
Ja, was er wel, maar stond niet aan.quote:
Psst, klassen doen we niet meer aan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nee hij ging niet naar intro hoorde ik.
Had ik toch verteld?
Ik zie hem wel staan op de klassenindeling, maar niet in mijn klas dus.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Psst, klassen doen we niet meer aan.
Jij wel, wij niet meer.quote:
flitskikker ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij wel, wij niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |