o okequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:23 schreef Joosterd het volgende:
Mijn studie heet ook geen Personeel&Arbeid meer maar Human Resource Management... Ook met internationalisering te maken.
crimonologyquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:24 schreef Etsu het volgende:
mijn toekomstige studie heet criminologie daar is nix engels aan
maar toch blijft tilburgquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We hebben trouwens fucking dicht bij de uni een Albert Heijn, Subway en een Turk.
Hoogste genot.
En op 't station zit Doner Companyquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We hebben trouwens fucking dicht bij de uni een Albert Heijn, Subway en een Turk.
Hoogste genot.
carnavalquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:26 schreef xCore het volgende:
[..]
Kruikenstad = Kutstad, maar wel gezellig met carnaval
Tilburg valt me tot nu toe niet tegen hoor.quote:
met jou wel xoquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:27 schreef xCore het volgende:
[..]
Kom met mij een keer carnaval vieren?
Jonge meisjes die dronken zijn en in schoolpakjes, Politie uniformen en als zusters verkleed zijn.quote:
MEISJESquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jonge meisjes die dronken zijn en in schoolpakjes, Politie uniformen en als zusters verkleed zijn.
Valkenswaard =quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Carnaval in Valkenswaard
Carnaval overal
De Senaatquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:29 schreef xCore het volgende:
[..]
Valkenswaard =![]()
Vooral in de Senaat en Bora Bora
Wat een gedoe altijd vroeger om daar binnen te komen toen ik nog geen 18 wasquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Senaat
Mijn stamkroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |