die reactie van die wallen danquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:41 schreef Etsu het volgende:
dat fb dinges van kb![]()
jordys reactie
ik lag plat
nog punten halen in je examenjaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:02 schreef Etsu het volgende:
nee laat maar hoeft niet ik weet de titel van dat boek en ga opzoeken op google waar het verhaal over gaat en dan dan vertel ik dat morgen en heb ik een 10
je moet onvoldoendes scoren mang, dan vinden al die bitches je cool en hossel je zo al die chicksquote:
HBO?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gelijk tijdens mijn eerste college in slaap gevallen, goed begin is het halve werk.
Het academische jaar begint toch altijd pas op 5 september?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Universiteit natuurlijk.
Nee, het probleem was dat ik om half 7 wakker werd en slecht had geslapen, eigenlijk heb ik al een week niet meer fatsoenlijk geslapen dus dat brak me nogal op.
Na het eerste college maar een halve liter energiedrank gekocht en die achterover geslagen, hielp wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |