en dat is?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:37 schreef Etsu het volgende:
maar nu verdien jij een note want jij hebt een ongeschreven regel verbroken
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
lapoer opent nieuw topic
en wie was lapoer
IK
gvd
ik haat je
ja ik ga bijna doodquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:38 schreef Joosterd het volgende:
Ja gvd Xcore .... wat doe je Etsoe aan...
Hartaanval jeweetquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:38 schreef Joosterd het volgende:
Ja gvd Xcore .... wat doe je Etsoe aan...
Moordenaar!quote:
Ga jij maar lekker naar Bureau Halt kleintje!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:40 schreef xCore het volgende:
Graag, dan hoef ik morgen niet te werken
Er is niks aan mij wat klein isquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:40 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naar Bureau Halt kleintje!
Kijk is in de spiegel jongeman.quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:44 schreef Joosterd het volgende:
IK ben weer weg enzo.. later en een fijne avond. Doe geen dingen die ik ook niet zou doen.
ze hebben nederlands overhoop gegooid dit jaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:53 schreef xCore het volgende:
[..]
je hebt alles al een keer gedaan, waarom dan nog een keer doen
say whatquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze hebben nederlands overhoop gegooid dit jaaropeens krijgen we spelling/grammatica enzo, en gezegdes enzo, en moeten voor elke les een kort verhaaltje/gedichtje lezen en dan vertellen waar het over gaat
waarom zou je mij willen zijn whaha xDDDquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:56 schreef xCore het volgende:
[..]
mag ik dan jouw FOK! account? dan ben ik ook koel
jij bent de EXA/SES baasquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom zou je mij willen zijn whaha xDDD
aanbellen, anders wordt diegene nooit wakker natuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:58 schreef Etsu het volgende:
ik heb geen gedichtenbundel thuis en een korte verhalen boek zit hiernaast waar iemand ligt te slapen, help wat moet ik doen
ja maar ik kan tog niet maken om diegene wakker te makenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:59 schreef xCore het volgende:
[..]
aanbellen, anders wordt diegene nooit wakker natuurlijk
het is toch een geval van nood?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar ik kan tog niet maken om diegene wakker te maken
die reactie van die wallen danquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:41 schreef Etsu het volgende:
dat fb dinges van kb![]()
jordys reactie
ik lag plat
nog punten halen in je examenjaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:02 schreef Etsu het volgende:
nee laat maar hoeft niet ik weet de titel van dat boek en ga opzoeken op google waar het verhaal over gaat en dan dan vertel ik dat morgen en heb ik een 10
je moet onvoldoendes scoren mang, dan vinden al die bitches je cool en hossel je zo al die chicksquote:
HBO?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gelijk tijdens mijn eerste college in slaap gevallen, goed begin is het halve werk.
Het academische jaar begint toch altijd pas op 5 september?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Universiteit natuurlijk.
Nee, het probleem was dat ik om half 7 wakker werd en slecht had geslapen, eigenlijk heb ik al een week niet meer fatsoenlijk geslapen dus dat brak me nogal op.
Na het eerste college maar een halve liter energiedrank gekocht en die achterover geslagen, hielp wel.
Wait whut?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:17 schreef Etsu het volgende:
r-r wordt mijn toekomstige advocaat als ik ga scheiden van xcore
Ik weet nog niet, zit een beetje met het probleem dat ik geen kamer heb, dus dan moet ik bij iemand anders blijven slapen en dat is een hoop geregel.quote:
Mijn dag was vandaag van 8:45 tot 19:30, het was redelijk vermoeiend.quote:
Ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil jij voor de rest van je leven met mij zyn dan? xd
Voor mij gaat de laatste bus vanuit Tilburg terug om 00:30, daarom hoopte ik dat jij een kamer hadquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet nog niet, zit een beetje met het probleem dat ik geen kamer heb, dus dan moet ik bij iemand anders blijven slapen en dat is een hoop geregel.
3 gezusters ben ik trouwens nog niet geweest. De rest van de kroegen daar heb ik wel ongeveer allemaal gezien. Sowieso Olof, Plato, Vidar, de Philip, Brandpunt, Bolle en weet ik wat nog allemaal meer.
Monday 29 Augustquote:
waarom heb jij alles in t engelsquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Monday 29 August
08:45 10:30 WZ 1 670306 Introduction to Criminal Law (1-R-04B) HC
10:45 12:30 WZ205 670306 Introduction to Criminal Law (1-R-04B) WC
14:45 16:30 WZ 1 660102 Constitutional Law (1-R-04B) HC
17:45 19:30 ? 620106 Legal Perspectives (1-R-04B) HC
Ja, toch wel redelijk.
Maar nog niets vergeleken met mijn vrijdag.
Friday 02 September
08:45 10:30 WZ 1 620107 European Legal History (1-R-04B) HC
14:45 16:30 WZ 1 650208 Introduction to Private Law (1-R-04B) HC
mijn school niet hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:21 schreef xCore het volgende:
[..]
alles is tegenwoordig in het engels, zelfs mijn studie
Dat klinkt vet hip!quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:21 schreef xCore het volgende:
[..]
alles is tegenwoordig in het engels, zelfs mijn studie
kutschoolquote:
Dat heeft te maken met de 'internationalisering' van de Universiteit van Tilburg, die eigenlijk ook niet meer de Universiteit van Tilburg heet maar Tilburg University.quote:
o okequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:23 schreef Joosterd het volgende:
Mijn studie heet ook geen Personeel&Arbeid meer maar Human Resource Management... Ook met internationalisering te maken.
crimonologyquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:24 schreef Etsu het volgende:
mijn toekomstige studie heet criminologie daar is nix engels aan
maar toch blijft tilburgquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We hebben trouwens fucking dicht bij de uni een Albert Heijn, Subway en een Turk.
Hoogste genot.
En op 't station zit Doner Companyquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We hebben trouwens fucking dicht bij de uni een Albert Heijn, Subway en een Turk.
Hoogste genot.
carnavalquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:26 schreef xCore het volgende:
[..]
Kruikenstad = Kutstad, maar wel gezellig met carnaval
Tilburg valt me tot nu toe niet tegen hoor.quote:
met jou wel xoquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:27 schreef xCore het volgende:
[..]
Kom met mij een keer carnaval vieren?
Jonge meisjes die dronken zijn en in schoolpakjes, Politie uniformen en als zusters verkleed zijn.quote:
MEISJESquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jonge meisjes die dronken zijn en in schoolpakjes, Politie uniformen en als zusters verkleed zijn.
Valkenswaard =quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Carnaval in Valkenswaard
Carnaval overal
De Senaatquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:29 schreef xCore het volgende:
[..]
Valkenswaard =![]()
Vooral in de Senaat en Bora Bora
Wat een gedoe altijd vroeger om daar binnen te komen toen ik nog geen 18 wasquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Senaat
Mijn stamkroeg.
sowiesoquote:
ik vond vroeger een meisje leuk he maarja ik had zoveel lol met haar en toen moest ik van school af jeetjequote:
En nu bestaat ze opeens niet meer?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vond vroeger een meisje leuk he maarja ik had zoveel lol met haar en toen moest ik van school af jeetje
Klopt wel ja. Ik kwam eerst bijna nooit binnen toen ik 17 was, maar opeens, na een paar keer met de eigenaar gepraat te hebben kwam ik altijd binnen, nice.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:30 schreef xCore het volgende:
[..]
Wat een gedoe altijd vroeger om daar binnen te komen toen ik nog geen 18 was
Misbruik social media en kom achter haar telefoon nummerquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vond vroeger een meisje leuk he maarja ik had zoveel lol met haar en toen moest ik van school af jeetje
ik hoef dr niet meer hoor, jeetje, ze is een slet geworden volgens facebookquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Misbruik social media en kom achter haar telefoon nummer
Klopt, Etsu heeft heel veel moeite om mij bij te houden met 1 handquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:32 schreef Etsu het volgende:
en bovendien heb ik xcore toch al, daarmee heb ik mijn handen al vol
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:33 schreef xCore het volgende:
[..]
Klopt, Etsu heeft heel veel moeite om mij bij te houden met 1 hand
dat is niet mijn type, gewoon goeie vrienden jeweetquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:33 schreef Joosterd het volgende:
En dat leuke meisje dan waar je mee afgesproken hebt
goede vrienden blijven altijd maagd, gelukkig heb je mij nogquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is niet mijn type, gewoon goeie vrienden jeweet
ja maarja, ze is geen maagd meer volgens mijquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:34 schreef xCore het volgende:
[..]
goede vrienden blijven altijd maagd, gelukkig heb je mij nog
Ik heb toch ook wel eens in een andere auto gereden ook al was het mijn type niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is niet mijn type, gewoon goeie vrienden jeweet
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maarja, ze is geen maagd meer volgens mij
heb jij een rijbewijs?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb toch ook wel eens in een andere auto gereden ook al was het mijn type niet.
dat is toch zieligquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb toch ook wel eens in een andere auto gereden ook al was het mijn type niet.
al 1 jaar en een paar maanden.quote:
Niet als verder niet echt gevoelens mee spelen.quote:
nu pas? wat heb jij de hele vakantie gedaan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:37 schreef Etsu het volgende:
xcore ik ben vanmiddag begonnen met mn theorie goed he
herkenbaar maar toch blijft t moeilijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet als verder niet echt gevoelens mee spelen.
het uitgesteldquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:37 schreef xCore het volgende:
[..]
nu pas? wat heb jij de hele vakantie gedaan?
mja ik weet niet precies hoe aan te pakkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:38 schreef xCore het volgende:
[..]
that's the spirit
maar theorie is easy peasy
oefenexamens maken, en dat boek kopen (+ lezen)quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
mja ik weet niet precies hoe aan te pakken
Ja vet liefquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:39 schreef Etsu het volgende:
joosterd die ene chick waarmee ik vanmiddag heb afgesproken heeft mij cd-roms voor oefenexamens uitgeleend, lief he. xd
ik hoef geen relatie met haar hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:40 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja vet liefMaar gewoon vragen om een keer wat te doen.
oquote:
Denken dat dat meteen gaat gebeuren.quote:
theoretisch gezienquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denken dat dat meteen gaat gebeuren.
Dan is ze wel mijn typequote:
nee hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
tot zo nick en geen rare dingen doen he xx
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik negeer je helemaal niet, drama koninginnetje van me.
nouwen omgquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daar kun je niet niet echt een fatsoenlijke reactie op geven.
Behalve eenof een dankjewel, maar dat is ook weer zoiets.
OV was fucking druk vanochtend, niet meer normaal, helemaal vol.
Ik moest trouwens sprinten naar de Sprinter.![]()
![]()
daar heb je zelf voor gekosen skkl jy wilde nog thuis wonequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
SPRINTEN OM 7:34, NIET MEER NORMAAL.
quote:
wrm 13.gifquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Etsu ga ik lekker negeren nanananaanana
Plagerd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Etsu ga ik lekker negeren nanananaanana
Geen idee eigenlijk.quote:
ja dacht ik al dus doe lief okquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Soms.quote:
Van het eerste college niet, want toen was ik teveel bezig met slapen enzo, maar van de andere drie colleges wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Heb je wel aantekeningen gemaakt alles?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van het eerste college niet, want toen was ik teveel bezig met slapen enzo, maar van de andere drie colleges wel.
Geen idee, ergens in het midden ofzo, tussen allemaal mensen van mijn TIK-groepje.quote:
heb je hem wel gezienquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:15 schreef Flitskikker het volgende:
Ik zit niet bij leeell in de klas
Eww waarom geen airco?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen idee, ergens in het midden ofzo, tussen allemaal mensen van mijn TIK-groepje.
Fucking zaal met 500 man erin zonder airco, 's middags werd het erg broeierig daar, brr.
Nee hij ging niet naar intro hoorde ik.quote:
Ja, was er wel, maar stond niet aan.quote:
Psst, klassen doen we niet meer aan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nee hij ging niet naar intro hoorde ik.
Had ik toch verteld?
Ik zie hem wel staan op de klassenindeling, maar niet in mijn klas dus.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Psst, klassen doen we niet meer aan.
Jij wel, wij niet meer.quote:
flitskikker ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij wel, wij niet meer.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar jij hebt heul geen klas.
je sliep manquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, ik kan het nieuws niet volgend als ik de hele dag weg ben he.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, mail van decaan, donderdag gesprek dit dat ;o
ik zou het wel doen als het je droom isquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt, serieus, überhaupt nog naar die faalschool willen.
Ik zou het niet doen.
faalschool wel, maar had er wel een fijne tijd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt, serieus, überhaupt nog naar die faalschool willen.
Ik zou het niet doen.
doe jij pabo?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Blegh stomme pabo arghh laten ze me weer twijfelen![]()
Oscar & The Wolfquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jordyyy heb je lastfm gekeken??
goedzo meisjequote:Op maandag 29 augustus 2011 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja de laatste keer eindelijk gehaald
Nederlandse toets wel in een keer, like a bossss.
das toch moeilijkkkkkkquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:48 schreef GlowMouse het volgende:
moet je eens kijken naar oude pabotoetsen: http://www.beteronderwijsnederland.nl/node/3136
Hey das interessannnntquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:48 schreef GlowMouse het volgende:
moet je eens kijken naar oude pabotoetsen: http://www.beteronderwijsnederland.nl/node/3136
had het ook aan die pabo'ers gegeven die ik ken, 't verbaasde me dat ze er serieus naar kekenquote:
Ik hou daar wel van.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
had het ook aan die pabo'ers gegeven die ik ken, 't verbaasde me dat ze er serieus naar keken
mijn werkwijze moet geheim blijvenquote:
En jij moet mijn kinderen les gaan geven zekerquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Had me geholpen met mn wiscat, stomme egoist die je dr bent!!!
ongeluk?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Misschien wel, geen idee wat de toekomst mij brengt.
waar is jasper etsu heenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga er twee nemen met JanPiraat.
en oppassen voor de wc-bril op een openbaar toiletquote:
hihiquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En en onze kinderen worden Prachtig Etsu.
Doe danquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nog niet geluisterd, morgen ga ik luistern Jord.
Koffie doet wonderenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had ook gewoon rond twee uur moeten gaan slapen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |