Er zit tegenwoordig een DM-teller in de mobiele layout dus ook per DM te bereikenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:39 schreef Bos81 het volgende:
Lut ik heb je ge-dm-ed maar ik realiseer me nu dat je vaak mobiel zit en dan geen DM's kan lezen. Kun je dit even bevestigen, dan PM ik even,,
Dat is bijna weer een typische rompslomp, er is altijd wel een arts of troela bij de fax die het niet goed geregeld heeft. Of de arts zegt ja, maar regelt niets.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:14 schreef Bos81 het volgende:
O mooi
Wel raar vandaag.
Ik had donderdag naar de instelling gebeld voor bijbestelling medicatie. Vandaag pas tijd gehad, dus langsgeweest. Kom ik daar, geef mijn naam op en zeg waarvoor ik kom. Vrouw komt terug met de bestelling en zegt dat de instelling nog een recept moet opsturen. Ik zou van ehh? Ja we hebben geen recept gehad. En ik zo, van krijg ik dan geen medicatie mee.?Jawel, want we kunnen u niet zonder medicatie laten zitten natuurlijk.
Nu denk ik dat ze alleen maar gefaxt hebben wat ik nodig heb, zonder goedkeuring van arts ofzo. Ze vroeg al of ik even naar hun wilde bellen, maar dat is er vandaag niet van gekomen. Misschien morgen toch even bellen, of anders even mijn behandelaar-eerste contactpersoon een mailtje sturen..
Of een of andere doos vergeet weer wat te faxen, altijd ellende jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is bijna weer een typische rompslomp, er is altijd wel een arts of troela bij de fax die het niet goed geregeld heeft. Of de arts zegt ja, maar regelt niets.
Gelukkig dat je ze wel meekrijgt Bos!
Of "óh ik zie dat u al een paar keer gebeld heeft, de fax ligt hier, maar wij hadden de stapel met faxen niet goed bekeken, sorry"quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Of een of andere doos vergeet weer wat te faxen, altijd ellende jaWel echt mazzel dat je ze meekreeg!!
Joah! Ik woon aan de andere kant van de wereld vergelijken met mijn vriendinnen die een straat van elkaar wonen en wilde niet alleen op school aankomen, dus doen we even premeeten met een ijsjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Eerst een ijsje eten?
Veel plezier Lutteflut
Heb je al iets vrij rondom de feestdagen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb er twintig per jaar, dat is het wettelijk minimum, en die krijg ik dus al niet op.
Haha ja!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
De kalkoen van Pisces, die moet wel lekker zijn!
Oh, hij is me nog niet opgevallen, na de pauze even beter luisterenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind die megahit maar zo-zo. Jij, Oh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |