Rijke man! Niets straten vegen of werken...quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:35 schreef LWD-Godius het volgende:
Neem een baan man, ga de straten vegen. Rotterdam HOOLIGANS, Rotterdam HOOLIGANS, Rotterdam HOOLIGANS.
Waanideeėn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Rijke man! Niets straten vegen of werken...
Bij mijn niet hoorrr..... als dikke stront door een dunne trechter gaat ie bij mijn.quote:
Wie weet zit interpol of een andere angst opwekkende instantie achter je aan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:38 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Bij mijn niet hoorrr..... als dikke stront door een dunne trechter gaat ie bij mijn.
Het is een Sanasoufi-topic, dat staat garant voor kwaliteit.quote:
Interpol een angst opwekkende organisatie noemen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Wie weet zit interpol of een andere angst opwekkende instantie achter je aan.
aahahaa zit op datzelfde zoetermeerse netwerk, misschien checken ze me facebook zodat ik niet ga lekkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Wie weet zit interpol of een andere angst opwekkende instantie achter je aan.
er zijn vast genoeg verdachten die niet schuldig zijn en door hun gezocht worden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Interpol een angst opwekkende organisatie noemen.Deze organisatie werkt voor internationale veiligheid en dus niet om jou angst aan te jagen.
Als ik jou was:quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:43 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
aahahaa zit op datzelfde zoetermeerse netwerk, misschien checken ze me facebook zodat ik niet ga lekken
Nu pas lees ik wat je schrijft:quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Interpol een angst opwekkende organisatie noemen.Deze organisatie werkt voor internationale veiligheid en dus niet om jou angst aan te jagen.
Ik geloof dat Interpol zijn huiswerk goed doet en dus nooit onschuldigen zal zoeken en oppakken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:43 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
er zijn vast genoeg verdachten die niet schuldig zijn en door hun gezocht worden.
Hij is na de dood van Osama Bin Laden de meest gezochte persoon op Interpol's Most Wanted List! Hij is een drugsbaron en Mexico's grootste crimineel, alleen maar omdat jij hem lekker vindt, betekend nog niet dat Interpol faalt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:45 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nu pas lees ik wat je schrijft:
Deze organisatie werkt voor internationale veiligheid en dus niet om jou angst aan te jagen.
Vind het anders erg naar dat die lekkere Joaquin Guzman gezocht wordt
hij ziet er zooooo schattig uit! En dat hij biljonair isquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is na de dood van Osama Bin Laden de meest gezochte persoon op Interpol's Most Wanted List! Hij is een drugsbaron en Mexico's grootste crimineel, alleen maar omdat jij hem lekker vindt, betekend nog niet dat Interpol faalt.
Probeer wel ff via de phone te fokken !! Want dit klpd netwerk is helemaal fokked !!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:44 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Als ik jou was:
Geschiedenis wissen + Snel je pc afsluiten.
Als je niet zonder fok kan dan maar even ergens anders op internet
nog steeds niet! als ik op folders klik gaat het niet open....het geeft een error dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:48 schreef Snuf. het volgende:
Hij deed het inderdaad 2 minuten niet. Relax vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |