Jullie geloven in verhalen dus waarom zou je er niet 1 verzinnenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:16 schreef coban het volgende:
Alle mensen die vasten die ik ken hebben hetzelfde. Ik ga geen verhaal voor de lol lullen. Bye.
Je eigen regels maken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De tien dagen na het feest zijn Fardh geworden!
video! geluid! asapquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 04:38 schreef rakotto het volgende:
Foooooooooooook, je kunt niet fatsoenlijk slapen. Ze zijn al sinds de Fajr bezig met de takbir hier.Dus sinds 3:30... Alle moskeeen
Tof, zo proef je tenminste echt die sfeer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 04:38 schreef rakotto het volgende:
Foooooooooooook, je kunt niet fatsoenlijk slapen. Ze zijn al sinds de Fajr bezig met de takbir hier.Dus sinds 3:30... Alle moskeeen
Geeft niet joh, was 't zelfde gebed als vorig jaar, en volgend jaar doen ze 't overquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:11 schreef Baghdaddy het volgende:
Te laat gekomen voor het gebed, jammer.
Klopt! In ieder geval ied mubarak voor ieder! Moge jullie vasten geaccepteerd zijn!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geeft niet joh, was 't zelfde gebed als vorig jaar, en volgend jaar doen ze 't over
Eid Mubarak allen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:38 schreef zarGon het volgende:
Arkadaşlar, Ramazan Bayramınız mübarek olsun!
Je maakt mijn dag nog erger.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:32 schreef rakotto het volgende:
[..]
Je maakt mijn dag nog erger.![]()
Iedereen in Egypte zegt nu Eid Saeed ipv Eid Mubarak.
Whahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:32 schreef rakotto het volgende:
[..]
Hier bij mij ook. Wel een verschil vergeleken met vorig jaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:01 schreef msnk het volgende:
Veel plezier allemaal
Er zijn toch ontzettend veel Marokkaanse studenten die geen vrijaf hadden genomen, had ik niet verwacht
Dat hoor je vanzelf toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:39 schreef Mss het volgende:
Het zijn Marokkaanse moslims, beginnen ze dan vandaag met feesten?
Haha ja, ik kwam heel weinig Turken tegenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:37 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Hier bij mij ook. Wel een verschil vergeleken met vorig jaar. De Turken etc. hebben wel vrij genomen van wat ik zie
.
Zeg maar gewoon Eid Mubarak, lekker simpel en vinden ze vast heel liefquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:39 schreef Mss het volgende:
Hoi Mensen
Ik heb even een vraagje aan jullie. Ik wil een aantal collega's een fijn suikerfeest wensen, maar ik weer niet precies wanneer het voor hun nou begint. Het zijn Marokkaanse moslims, beginnen ze dan vandaag met feesten?
En wat is gebruikelijk om te wensen? 'Fijne dagen'?
whehe kan ik me goed voorstellen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:32 schreef rakotto het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |