Ramadan is de negende maand van de Islamitische kalender en tevens de vastenmaand welke wordt afgesloten met het suikerfeest.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:32 schreef Irakeesje het volgende:
hoi mensen (salaam, shalom, goedenacht).
vergeten we niet onze broeders en zusters te helpen met zakaat?
midden-afrika heeft het hard nodig.
http://www.islamic-relief.nl/ e.d.
Ik ontken het niet nee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zelfkritiek is goed. Jeweetzelluf.
Wat valt er te controleren aan de poster. Nota bene van de grootste moskee van Nederland.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zou je tijden nog maar een keer controleren Mutant
Is gewoon een troll posterquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat valt er te controleren aan de poster. Nota bene van de grootste moskee van Nederland.
Schoolquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:10 schreef coban het volgende:
Ik heb morgen gewoon school tijdens suikerfeest.
Wat is er aan de hand dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Gewoon de tijden aanhouden van de lokale moskee, niets aan de hand
Geen keusquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:11 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
School
Naar school gaan tijdens suikerfeest
Laten we het andere r'dammers vragen, zoal o.usquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mutant01 heeft een namaak poster
Zeg maar gelijk aan mocro vragen of de turk liegt tfuuquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Laten we het andere r'dammers vragen, zoal o.us
Hoi r'dammers, hoe laat is het ochtendgebed bij jullie morgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang verhaal.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:17 schreef NDAsilenced het volgende:
Mubarak? wat heeft de oud-president van Egypte met Ramadan te maken?
Mubarak = gezegend.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:17 schreef NDAsilenced het volgende:
Mubarak? wat heeft de oud-president van Egypte met Ramadan te maken?
Alsof je ook echt gaat biddenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Laten we het andere r'dammers vragen, zoal o.us
Hoi r'dammers, hoe laat is het ochtendgebed bij jullie morgen?
Trigger!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:17 schreef Triggershot het volgende:
Denken dat het morgen eid is.
Nieuws van 20.00 gezien?
Habibiquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Trigger!
Heh? Ik hoorde het net op TV
Wat is jouw probleem?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alsof je ook echt gaat bidden!!
bitch please
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |