abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101658528
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 23:26 schreef Flodder450 het volgende:
Apocalypse? :D
Leer eens de betekenis van het woord, foei ;)
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:54:19 #27
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_101747119
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 16:26 schreef HTrockstar het volgende:

[..]

Nee er wordt gebruik gemaakt van munitie waarin verarmd uranium zit 8)7
Allang niet meer... verarmd uranium wordt gebruikt tegen bepantserde doelen vanwege de dichtheid en stijfheid van het materiaal.. het is compleet waist of resources om dit in te zetten in Irak nu.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  Redactie Frontpage vrijdag 9 september 2011 @ 13:23:01 #28
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_101747865
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik hoop van wel :)

Wtf zeg je hier? Je wenst dus honderdduizenden mensen dood? Dat vind je leuk? Rot en end op man...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_101748579
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 13:23 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Wtf zeg je hier? Je wenst dus honderdduizenden mensen dood? Dat vind je leuk? Rot en end op man...
Ha moeders, jij ook al hier? Kun je me nou voor één keer niet overal achtervolgen?. Ik ben onderhand een man ok? Voorts wegwezen. Rauss! Ga maar lekker breien ofzo, naar mens.
pi_101749425
tvpeetje
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_101749572
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 13:45 schreef dadgad het volgende:

[..]

Ha moeders, jij ook al hier? Kun je me nou voor één keer niet overal achtervolgen?. Ik ben onderhand een man ok? Voorts wegwezen. Rauss! Ga maar lekker breien ofzo, naar mens.
:D

Geef haar ff een linkje naar je squirt topic :P

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2011 14:24:14 ]
pi_101749957
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:D

Geef haar ff een linkje naar je squirt topic :P
Ben je mal! Die onterft me nog.
pi_101812274
En? slaan de GM-tellers al uit?
pi_101812331
9/11, keep the rumours running. :')
pi_101815473
Heeft iemand nog wat informatie over een nucleaire attack in de VS vandaag, of een andere inhoudelijke bijdrage, of zal ik dit topic dichtnuken?

Is er iig nog iets genuked vandaag.
pi_101816756
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:54 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Allang niet meer... verarmd uranium wordt gebruikt tegen bepantserde doelen vanwege de dichtheid en stijfheid van het materiaal.. het is compleet waist of resources om dit in te zetten in Irak nu.
Nu gebruikt men het in Libie maar denk dat ze het in Irak nu idd niet meer gebruiken. Maar de tonnen gebruikt DU uit de 1e en2de golfoorlogen liggen er nog steeds hoor, (- dat wat zich al over de aardbol heeft verspreid) ondanks de belofte om het op te ruimen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 11 september 2011 @ 17:01:09 #37
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101822037
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 14:22 schreef Gray het volgende:
Heeft iemand nog wat informatie over een nucleaire attack in de VS vandaag, of een andere inhoudelijke bijdrage, of zal ik dit topic dichtnuken?

Is er iig nog iets genuked vandaag.
Pleur het hele subforum dicht, eigenlijk is dit 'serieuze' ONZ
pi_101823034
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:01 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Pleur het hele subforum dicht, eigenlijk is dit 'serieuze' ONZ
Ironisch genoeg heb ik jou nog nooit een poging zien doen serieus te reageren in dit subforum. Jammer hoor, je loopt veel mis en ik wil graag denken dat je beter kan.
pi_101826734
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:28 schreef Gray het volgende:

[..]

Ironisch genoeg heb ik jou nog nooit een poging zien doen serieus te reageren in dit subforum. Jammer hoor, je loopt veel mis en ik wil graag denken dat je beter kan.
Een grote grappenmaker ben je.
  Redactie Frontpage zondag 11 september 2011 @ 20:04:05 #40
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_101829237
Nou waar is de nuke? Of lult lambiek zoals altijd weer uit zijn dikke nek?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zondag 11 september 2011 @ 20:22:19 #41
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101830280
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:28 schreef Gray het volgende:

[..]

Waarom zou ik serieus moeten reageren als alles wat hier gesteld wordt klinkklare onzin is? Ik neem mijn woorden terug als we echt in 2012 allemaal dood zijn, anders lach ik voor altijd iedereen hier uit.

Toch begrijp ik je punt, ik zal ophouden met reageren hier. (niet dat ik de 4 maanden hiervoor al eens heb gereageerd, maar toch :') )
pi_101831064
quote:
Ik neem mijn woorden terug als we echt in 2012 allemaal dood zijn
wauw zeg
pi_101835024
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 20:22 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Waarom zou ik serieus moeten reageren als alles wat hier gesteld wordt klinkklare onzin is? Ik neem mijn woorden terug als we echt in 2012 allemaal dood zijn, anders lach ik voor altijd iedereen hier uit.
Waarom dan uberhaupt de moeite nemen om te reageren. Ik snap niet dat je bewust een plek opzoekt die je niet aanstaat?

2012 is niet het einde der tijden, maar het einde van een tijdperk. Zie het als een heelveeljarenwisseling. ;)

quote:
Toch begrijp ik je punt, ik zal ophouden met reageren hier. (niet dat ik de 4 maanden hiervoor al eens heb gereageerd, maar toch :') )
Zie je dat je beter kan? :*
  zondag 11 september 2011 @ 22:37:58 #44
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101838658
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 21:38 schreef Gray het volgende:

[..]

Waarom dan uberhaupt de moeite nemen om te reageren. Ik snap niet dat je bewust een plek opzoekt die je niet aanstaat?

2012 is niet het einde der tijden, maar het einde van een tijdperk. Zie het als een heelveeljarenwisseling. ;)

[..]

Zie je dat je beter kan? :*
Tuurlijk kan ik beter, maar de ontwetendheid en het opzoeken naar irrationele zaken, die simpel door de wetenschap zijn te bewijzen, maken het dat ik geïrriteerd raak. Daarvanuit maak ik dan weer een reactie om dit kenbaar te maken. Tuurlijk, het is niet constructief, maar hetgeen wat in veel van dit soort topics (ik vind 80% v/d topics te vergezocht, de overige 20% is juist weer interessant) lees is ook pure onzin.

Doet me een beetje denken aan de UFO berichten die Djeez post op de Frontpage. Al ben ik mij er juist bewust van dat DJeez dat expres doet om reacties te lokken. Echter zijn mensen zoals TS blijkbaar serieus, en die ontwetendheid irriteert mij.

Want zoals verwacht, ik merk niet dat er een atoombom op amerika is gevallen. Of is dat ook weer propaganda van de USA om te laten merken dat het wel goed gaat met de rest van de wereld? :')

Oké nu houd ik op (net zoals dit topic eigenlijk zou moeten, over anderhalf uur :@ :* )
pi_101839784
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:37 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Tuurlijk kan ik beter, maar de ontwetendheid en het opzoeken naar irrationele zaken, die simpel door de wetenschap zijn te bewijzen, maken het dat ik geïrriteerd raak. Daarvanuit maak ik dan weer een reactie om dit kenbaar te maken. Tuurlijk, het is niet constructief, maar hetgeen wat in veel van dit soort topics (ik vind 80% v/d topics te vergezocht, de overige 20% is juist weer interessant) lees is ook pure onzin.

Doet me een beetje denken aan de UFO berichten die Djeez post op de Frontpage. Al ben ik mij er juist bewust van dat DJeez dat expres doet om reacties te lokken. Echter zijn mensen zoals TS blijkbaar serieus, en die ontwetendheid irriteert mij.

Want zoals verwacht, ik merk niet dat er een atoombom op amerika is gevallen. Of is dat ook weer propaganda van de USA om te laten merken dat het wel goed gaat met de rest van de wereld? :')

Oké nu houd ik op (net zoals dit topic eigenlijk zou moeten, over anderhalf uur :@ :* )
Ik geloof ook niet alles wat ik hier lees en twijfel ook aan mijn eigen opvattingen hier en daar. Maar waarom zou je iemand zijn geloofsovertuigingen bespotten ipv het respect opbrengen te luisteren en respectvol daarop in te gaan? Je zou het toch ook niet leuk vinden als een ander dat bij jou doet?

Zelf ben ik ook erg sceptisch over de stelling van de OP. Ik ben daarentegen wel blij dat het (nog) niet gebeurd is.

Bepaalde topics zijn daarentegen van betere kwaliteit naar mijn mening. Bepaalde reeksen hebben geregeld een kwalitatieve opleving. Door heel BNW over een kam te scheren loop je juist die topics mis.
Wat houdt je tegen om zelf een kwalitatieve bijdrage te leveren aan BNW? Ik hoop niet dat je bang bent dat mensen je gaan uitlachen. Die mensen zijn er immers altijd. Helaas. Maar wanneer je jezelf daarvan onthoudt, is die groep mensen in ieder geval met 1 gereduceerd. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')