Hihi, wat een bengel ben jij.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat ik ieder jaar doe: mezelf voorstellen, er alvast bij vertellen dat ik soms over kan komen als een sarcastische eikel, dat er vast wel een aantal zullen zijn die een hekel aan me krijgen, en dat me dat niets interesseert.
Volgens mij bedoelt hij toch echt een banaan-vraag. Ik denk dat hij bedoelt dat hij een banaan in zn reet wil.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een ban-aanvraag. Een ban aanvragen voor een user.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:39 schreef Rectum het volgende:
Kan iemand een knoop in de zaadleider van de vader van TS doen? Ik zou niet graag willen dat er nog meer van dit soort gedrochtjes op aarde komen.
quote:34835 (gemiddeld 119 per dag)
Eigenlijk is dat sowieso al triest.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef Rectum het volgende:
Dertien zijn en dan:
[..]
![]()
![]()
![]()
!!!___!!!!
Tenzij je in een rolstoel o.i.d. dergelijks zit is dit gewoon ontzettend triest.
Hij is de vader van Raoel Heertje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij hadden in de 3e zo'n nieuwe leraar.
Eerste dag liep hij met een liniaal in zijn hand door de klas, en liep hij de Hitler uit te hangen.
Iedereen echt vet bang, terwijl het een vet relaxte gast bleek te zijnDie gast was ook fucking slim, had een boek geschreven met dhr Heertjes. Iedereen had respect voor hem, omdat hij tof was.
Ja dat weet ie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij stalkt me de hele tijd en doet de heletijdtekens ergens waar ik in discussie ben/post.
Weet hij wel dat ik 13 jaar ben?
swJ is de vader van Raoul Heertje?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Hij is de vader van Raoel Heertje.
Echt maf vind ik dat.
Hij weet nog veel meer van TS, maar dat weet TS zelf nog niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |