Ja maar een kleine ruimte is toch niet zo klein als een bench of zo? Ik bedoel ze kan in die 'kleine' ruimte vast haar kont wel keren en een beetje spelen. Hoe klein is klein?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar dat vind ik zielig![]()
Zes uur in een kleine ruimte.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja maar een kleine ruimte is toch niet zo klein als een bench of zo? Ik bedoel ze kan in die 'kleine' ruimte vast haar kont wel keren en een beetje spelen. Hoe klein is klein?
Ik snap dat je het idee zielig vindt, maar je moet maar zo denken: biet heeft ook geen medelijden met jou
Dan hoop ik niet dat ze de boel bij elkaar gaat joelen omdat ze naar B & B wil.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:54 schreef Oognip het volgende:
Jezus Greys dat is echt kut thuis komenJe hebt vast geen gang/bijkeuken/iets anders waar biet in kan als je weg bent? Waar dus niks staat waar ze bij kan.
En, baal je?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nacho leeft nog, Jazz zit aan de Rimadyl
Je houdt je mooi aan de TT!quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:58 schreef Qwea het volgende:
Kom je bier 2 weekjes hier brengen, Greys?
Waarom Rimadyl? Carprodyl/Carprofen is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nacho leeft nog, Jazz zit aan de Rimadyl
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Je houdt je mooi aan de TT!
Waar het hart van vol is he?
6 euro voor 8 pillen..quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom Rimadyl? Carprodyl/Carprofen is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper.
Precies hetzelfde.
En bink dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is echt geen leuke thuis komst
beetje opsluoiten en een luikje maken zodat boor er bij kan
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:09 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)r-met-kunstbeen.html
Ooh dus niet voor een grote hoeveelheid. Valt mee. Ik betaal per 100 pillen 36 euro. 2.88 voor 8 pillen dusquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
6 euro voor 8 pillen..
Dr oorontsteking was nog niet over, dus even wat andere dingen ervoor.. reiniger en zalfje erbij. Was ook naar een andere dierenarts gegaan. Voor Nacho heeft ze niets gerekend, alleen Jazz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |