quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:18 schreef Guard het volgende:
Hier een copy van het 2004 playbook van de Pats.
Denk niet dat hij die 6 jaar volmaakt, hij zal toch wat jaartjes minder meegaan met al die hits die hij tijdens een seizoen pakt (al heeft hij wel 3 jaar rust gehad)quote:Vick agreed to a whopping six-year, $100 million contract with the Eagles on Monday, with $40 million guaranteed. The 31-year-old Vick could now be in Philadelphia through the 2016 season.
In prison kun je ook flink wat hits meepakken hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:21 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Denk niet dat hij die 6 jaar volmaakt, hij zal toch wat jaartjes minder meegaan met al die hits die hij tijdens een seizoen pakt (al heeft hij wel 3 jaar rust gehad)
So not worth it.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:30 schreef zjroentje het volgende:
Vick trouwens een 6-jarig contract ter waarde van 100 miljoen dollar getekend bij de Eagles.
http://www.operationsports.com/reviews/617/madden-nfl-12/quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:23 schreef DaMayan het volgende:
Madden NFL 12 is gister uitgekomen in de US.
Mensen hier die het gaan kopen/spelen?
Ik speelde het altijd op de PC (met gamepad) tja totdat EA bedacht van ja we gaan de PC versie schrappen... Daarna wel 1x voor de Xbox360 gekocht maar kon maar niet wennen of ervan genieten... Misschien maar weer eens proberen.
Ben morgen bij je favoriete cluppie PirE! Even genieten van de Sea galsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:32 schreef PirE het volgende:
[..]
http://www.operationsports.com/reviews/617/madden-nfl-12/
Misschien als die in de uitverkoop is. Dan heb ik ook genoeg NCAA12 (PS3) draft classes voor de franchise-mode.
Even maandje wachten idd en dan schaf ik 'm wel ergens goedkoop aan. Altijd leuk voor paar weekjes maar het is natuurlijk geen NBAK-**quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:23 schreef DaMayan het volgende:
Ik speelde het altijd op de PC (met gamepad) tja totdat EA bedacht van ja we gaan de PC versie schrappen... Daarna wel 1x voor de Xbox360 gekocht maar kon maar niet wennen of ervan genieten... Misschien maar weer eens proberen.
Ik heb 9 en 10 op de Wii gespeeld. Die doen het nog prima, als ik ze al speel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:23 schreef DaMayan het volgende:
Ik speel nu af en toe nog wel eens de laatste PC-versie. (Ik heb dan ook geen PS3 of XboX in huis)quote:Op donderdag 1 september 2011 08:52 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik heb 9 en 10 op de Wii gespeeld. Die doen het nog prima, als ik ze al speel.
Veel meer valt er niet te genieten in week 4 van preseasonquote:Op donderdag 1 september 2011 01:53 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ben morgen bij je favoriete cluppie PirE! Even genieten van de Sea gals
[ afbeelding ]
quote:I'm no doctor, but I'm sure the identity thieves are grateful you posted your social security number and birthdate. While you're lounging in bed go ahead and book that identity fraud protection now!
quote:Chris Johnson and the Titans have agreed on a four-year, $53.5 million deal, according to the Tennessean.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |