Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
viRe Gissoe (Datmeenjeniet)
Santelllo (Santelllo)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Dat heb ik ook hoor. Vaak speel ik met m'n budget team (5-10k) beter dan met mijn 1e team (ruim 1 miljoen). Heb een kleine wijziging in m'n budget team gemaakt. Suazo was geblesseerd dus nu staat Amauri daar. Met als rechter winger de Parma versie van Biabiany. Perrota op het middenveld gezet voor Flamini. Nu heeft iedereen 11 chemistry behalve Stekelenburg en Santon.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:19 schreef DannyDeko het volgende:
Bah. Hoe meer if's in mm team hoe slechter ik speel. Sif rossi en if pazzini zijn echt kut. Dan maar eens balotelli proberen in mm all Italy teampje
doe ns hier posten...quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:06 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heb nu mijn silver, eredivisie team een beetje staan. Heb gewoon gekocht wat ik zag staan. met ongeveer een budget van 4K. Chem is natuurlijk 100 en stats verder 70.
Nu ben ik weer blut....en nog steeds niemand die Robben koopt! Pfff...staat er als geodkoopste maar niemand wil m
Ooh ik heb gewoon wat oud schroot bij elkaar gekocht haha. Maar ik heb nu even geen mogelijkheid om te posten. Ben woensdag avond pas weer op mijn eigen PC (ben nu op me werk)quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe ns hier posten...ik heb er ook een
dan zien we het vanavond wel hequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ooh ik heb gewoon wat oud schroot bij elkaar gekocht haha. Maar ik heb nu even geen mogelijkheid om te posten. Ben woensdag avond pas weer op mijn eigen PC (ben nu op me werk)
Hahah, id 8-2 be an Arsenal fan nowquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Vrije trappen met Totti zijn echt levensgevaarlijk, ook als ze niet lukken.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/90979007
Maar het leukste aan de wedstrijd was....
[ afbeelding ]
ja lezen is niet mn sterkste punt blijkbaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:44 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
je bedoeld woensdag avond?
Het spel loopt op zijn eind..prijzen zullen blijven zakken lijkt me.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:03 schreef Toefjes het volgende:
Traden gaat vreselijk beroerd, totaal geen interesse wordt er getoond voor een Essien met startprijs 15.5K en Vidic 16K. Terwijl voorheen ik deze spelers easy voor 18K kwijtraakte.
Ja, dat dacht ik inderdaad ook al, zag ook al bundesliga spelers die ik gisteren zag vandaag voor goedkoper staan. Misschien dat de bonus van EA voor UT spelers mensen nog wat zal stimuleren. Nog een maandje trouwens!quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het spel loopt op zijn eind..prijzen zullen blijven zakken lijkt me.
moet maar ns gaan pre-orderenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik inderdaad ook al, zag ook al bundesliga spelers die ik gisteren zag vandaag voor goedkoper staan. Misschien dat de bonus van EA voor UT spelers mensen nog wat zal stimuleren. Nog een maandje trouwens!
Zou ik niet doen als ik jou was. Fifa is vaak al 3-4 dagen eerder te koop bij sommige winkels en dan zie je altijd mensen zeuren dat ze m gepreordered hebbenquote:
Ik doe het ook voor de bonuspacks. Anders ga ik inderdaad 2 dagen voor release al op goed geluk naar de media marktquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zou ik niet doen als ik jou was. Fifa is vaak al 3-4 dagen eerder te koop bij sommige winkels en dan zie je altijd mensen zeuren dat ze m gepreordered hebben
30 Septemberquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Wanneer komt Fifa precies uit. Ik vrees dat ik het druk ga krijgen binnenkort....
- Fifa
- Battlefield 3
- Forza 4
- GoW 3
.... En dan vergeet ik er sowieso nog een paar. Owja, ik moet ook nog wat aan m'n studie doen natuurlijk
Driver SFquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Wanneer komt Fifa precies uit. Ik vrees dat ik het druk ga krijgen binnenkort....
- Fifa
- Battlefield 3
- Forza 4
- GoW 3
.... En dan vergeet ik er sowieso nog een paar. Owja, ik moet ook nog wat aan m'n studie doen natuurlijk
Ja heb de Driver demo gespeeld, op zich wel grappig maar niet de moeite waard. Maar Forza zal wel weer leuk worden. Ik speel dat alleen nooit online omdat iedereen z'n auto tuned en ik heb daar nooit zin in. Dat was in PGR altijd zo relaxed. Gewoon een klasse kiezen en je kon met veel verschillende auto's winnen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Driver SFdie koop ik wel als ie in de budgetbak ligt
en Forza
ja Forza speel ik ook meestal offlinequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja heb de Driver demo gespeeld, op zich wel grappig maar niet de moeite waard. Maar Forza zal wel weer leuk worden. Ik speel dat alleen nooit online omdat iedereen z'n auto tuned en ik heb daar nooit zin in. Dat was in PGR altijd zo relaxed. Gewoon een klasse kiezen en je kon met veel verschillende auto's winnen.
Happy hour staat op 7 uur. Is engelse tijd. Hier 1 uur later, dus nogmaals, 8 uur. webapp, denk het wel, moet je zo maar even kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:34 schreef potienza het volgende:
Hoe weet ik precies wanneer Happy Hour is? En werkt Happy Hour ook via de Web App?
www.zavvi.nlquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
Om nog maar eens vervelend te doen.. Heeft iemand een linkje met de goedkoopste PS3-versie inclusief bonus (goldpacks)? Vind 't lastig om 't zo te vinden..
Wow.. 48 euro inclusief packs.. Da's helemaal geen slechte prijs.quote:
Ach, je wacht er al zo lang op. Die paar packs is wel een mooie bonus. Als je geen FUT speelt zou ik 't ook niet pre-orderen..quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:46 schreef Santello het volgende:
Ik wil die packs wel hebben. Maar ik ga echt niet op mijn pakketje wachten als ik het ook direct in de winkel om de hoek kan kopen. Godverdomme!
De levertijd is wel wat langer dacht ik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wow.. 48 euro inclusief packs.. Da's helemaal geen slechte prijs.
Net besteld via bol.com. Daaronder staat:quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Weet iemand al of Origin nou vereist is of niet? Van Google wordt ik niet echt wijzer van. Zou het zo ontzettend jammer vinden als het wel zo was.
Wachten of Fifa 11 kopen? Of anders gezegd Fifa 12 via een ander circuit *kopen*..
quote:Reserveer nu FIFA 12 bij bol.com en ontvang een promocode op de dag van release waarmee je het 'FIFA Ultimate Team Gold' pakket vrijspeelt voor de maand oktober. Daarnaast ontvang je eem voucher waarmee je gratis drie Sport 1 wedstrijden naar keuze kan kijken!
Ik weet niet waarom maar ik denk da tik BF3 zowel op xbox als pc ga kopenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Hm. Looks good. Maar bij Battlefield 3 moet je ondanks een hard copy dat achterlijke Origin programma naast draaien om het spel te kunnen spelen. Zonder het programma kun je het spel niet spelen. (PC versie). Dat is officieel bevestigd.
Nu ben ik als de dood dat het ook bij de nieuwe Fifa geintegreerd zal worden.
Welke Silva? Hoeveel kost iequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Happy hour. lekker 50k pakjes halen.... Dat gaat hem dus niet worden. Zo haal ik silva nooit binnen.
Truequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:08 schreef Doublepain het volgende:
50K pack, the best of the best zit erin. Nu een uurtje erop.
Vooral niet doen. Qua rare cards die je krijgt is het pure oplichting.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef Doublepain het volgende:
Iemand al die 50K pack gehaald? Ik doe het iig niet, ben alleen benieuwd of het klopt.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vooral niet doen. Qua rare cards die je krijgt is het pure oplichting.
Heb 1 keer heel veel geluk gehad met een TOTY van Persie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vooral niet doen. Qua rare cards die je krijgt is het pure oplichting.
Ze gaan ook wel vaak gewoon strak de kruising in met die bronzes hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef Tobi-wan het volgende:
1e bronze toernooi gelijk gewonnen. Heb Uchebo voorin staan wat een beest is dat, volgens mij had ik dat ergens hier al gelezen. Samen met Snijders en Isoufi o.i.d. Brons is op zich wel leuk, het is een stuk makkelijker. Afstandschoten slaan alleen nergens op, maar dat zal wel komen omdat alle keepers zo slecht zijn...
Vijfde offline seizoen? Gaat dat niet vervelen? Vind de online functie juist een geweldige toevoeging ten opzichte van het gamen van een aantal jaar geledenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef Screech1992 het volgende:
What. the. fuck. Zit in mijn vijfde offline seizoen met Fc Groningen. Win net met 9-0 van AZ. Vervolgens speel ik volgende wedstrijd met exact hetzelfde elftal, iedereen fit etc, verlies ik met 5-0 van NAC. Uiteraard kreeg iedere speler achteraf wel minstens een 6 als cijfer, behalve de keeper die een 1 kreeg. Goeie AI man
Ik vind offline eigenlijk wel leuk, teams die een beetje hetzelfde en realistisch blijven enzo...quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vijfde offline seizoen? Gaat dat niet vervelen? Vind de online functie juist een geweldige toevoeging ten opzichte van het gamen van een aantal jaar geleden
Trainingskaarten, tssquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Speelde net voor het eerst tegen iemand met dezelfde badge, gelijk 1 van de leukste potjes die ik heb gespeeld. Misschien ook omdat ik met 6-5 won. Begon met mijn budget team maar heb na 90 minuten toch maar Chiellini en Totti erin gezet. Totti schiet gelijk een vrije trap erin. Altijd leuk om tegen iemand te spelen die ongeveer gelijk is.
@ Tim86: Een Nederlandse keeper heb ik niet nodig, ik speel momenteel met dit team. Ik heb echt bizar veel bronze spelers, ik heb nu totaal ruim 900 spelers. Waarvan 30 goud zijn, 20 zilver en de rest brons.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gXN8iaeEbblmD
Ja, was ook blij dat ik een 4-3-2-1 manager tegenkwam én Duits ook nog, ivm mn bundesliga team, die 72 contracten is een mooi extratje, al hou ik het met mn teams meestal net zo lang uit als met vrouwen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik weet niet hoe het met 4321 managers zit. Ik had laatst mijn 4312 manager voor 2000 verkocht (Del Neri). 4312 is best schaars, daar heb je volgens mij een kaart voor nodig.
Volley's scoor ik eigenlijk te weinig. Dit is wel een mooie van Totti, helaas met z'n zwakke voet, anders was die een stuk harder geweest...
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/91009898
Ben alweer een tijd gestopt met traden maar het was op dat moment best makkelijk om coins te verdienen. Had ook veel te veel tijd over... Vrees dat het bij Fifa 12 niet meer gaat lukkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef Toefjes het volgende:
Holy fuck, meneer heeft gewoon voor 1,3 miljoen op de bank zitten, plus Ibrahimovic IF. Hoe heb je dat geflikt? Hoop traden? Respect hoor!
Dan moet je dat filmpje van Rijs tegen mij eens kijken, door 1 sliding vallen 3 manquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:44 schreef Rumille het volgende:
Godsamme, laat EA Sports alsjeblieft naar de AI van de verdediging kijken![]()
![]()
Ik verlies echt keer op keer omdat verdedigers tegen elkaar opknallen, keeper opeens uitkomt terwijl de verdediger er makkelijk bij kan, backs opeens eerst dom instappen en vervolgens naar achteren rennen, waardoor de winger een gigantische voorsprong heeft, verdedigers die echt meters de buitenspelval opheffen, verdedigers die als een malloot de aanvaller inhalen en dan vervolgens opeens uit 't niets stoppen met lopen. Verdedigers die de bal aannemen, nog eens kijken, nog eens kijken en de bal verliezen terwijl ik als een malloot op 'pass' zit te drukken.
Gatverdamme
Vandaag de 300e gescored met Uchebo in 254 wedstrijden, nauwelijks kopballen overigens want ik geef zelden een voorzet. Sheot staat nu op 226 in 203. Ik heb de laatste 175-200 wedstrijden een verliespercentage van 7% gehadquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze gaan ook wel vaak gewoon strak de kruising in met die bronzes hoor
Messaoud of Rose op 10..finesse vs kracht. Helden. Naast Uchebo is Sheotahul ook een held, maar jij speelt met 3 spitsen zie ik.
Er is maar 1 goede bronzen keeper in NL en dat is de Ruiter van utrecht...de rest vond ik echt dramatisch..heb er 7 gehad ofzo voor ik bij hem uit kwam
Ik erger me er anders dood aan. Vooral omdat ik altijd voetballend probeer te scoren en zelf vrij weinig van die kutgoals scoor. Dat ik dan verlies vind ik niet zo erg, maar de laatste tijd verlies ik echt alleen maar door kutgoals omdat die verdediging als een mongool staat te spelen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan moet je dat filmpje van Rijs tegen mij eens kijken, door 1 sliding vallen 3 man
Maar dat punt is ten opzichte van fifa10 al onwijs verbeterd hoor
Wat er staat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:51 schreef potienza het volgende:
Speciale FIFA 12 pre-order editie besteld via Bol, wat komt er allemaal precies bij?
quote:Reserveer nu FIFA 12 bij bol.com en ontvang een promocode op de dag van release waarmee je het 'FIFA Ultimate Team Gold' pakket vrijspeelt voor de maand oktober. Daarnaast ontvang je eem voucher waarmee je gratis drie Sport 1 wedstrijden naar keuze kan kijken!
Ik 4,8 miljoen, verschil moet er zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:54 schreef DannyDeko het volgende:
Ik zie net dat ik 40 mil als club value heb. Ik heb echt te veel spelersHeb ook iets van 12 14 squads ofzo
Ja maar wat voor een.. ik speel slecht met elk team waar IF's in zitten. Behalve mijn bazen spanjaarden http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#jBK12hUSbbbRkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik 4,8 miljoen, verschil moet er zijnZou lekker gaan verpatsen en dan een vreselijk onverslaanbaar team kopen
Ik zit nu over de 50 mil volgens mij. 2 weken geleden zat ik nog op 15. Met bronze jumbo packs gaat het snelquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:54 schreef DannyDeko het volgende:
Ik zie net dat ik 40 mil als club value heb. Ik heb echt te veel spelersHeb ook iets van 12 14 squads ofzo
Waar kan ik dat soort info vinden eigenlijk, die verborgen stats?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:42 schreef DannyDeko het volgende:
Wie kan mij wat spitsen noemen die aan de volgende eisen voldoen:
4* skils
Minimaal 83 pace.
Goede Finishing (ingame stat)
Goede positioning (ingame stat)
Ingamequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waar kan ik dat soort info vinden eigenlijk, die verborgen stats?
Balotelliquote:
Bij sommige staat het ook gewoon op www.fut11info.nl alleen zeker niet bij allemaal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waar kan ik dat soort info vinden eigenlijk, die verborgen stats?
Heb 'm net binnen voor 1,5k. Even proberen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:01 schreef laucas het volgende:
Altidore is het gewoon niet voor mij, leuk voor de hoge balletjes maar not my cup of tea. Ook geen echte killer voorin. Nu 79 matavz even proberen, iemand hier die over hem te spreken is?
Ik vind SIF Cannavaro tot nu toe nog de beste verdediger die ik heb gehad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Pff eindelijk pro nations shield gewonnen. Gister al 2x in de finale gestaan maar toen lukte het niet. Nu was het Ibrahimovic die in de 113e minuut de 2-1 maakt
Nesta is alleen nog steeds niet verkocht. Maar Cannavaro is ook echt een goede CB. Waarschijnlijk als ik Silva heb dan switch ik toch snel weer terug naar Cannavaro maar ik wil Silva in m'n eigen team even proberen...
Liedson is de meest mongolide spits op heel FIFA. Die gast kan nog geen bal raken als zn leven er van af hangtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:27 schreef DannyDeko het volgende:
Misschien maar es een Portugees team maken. Met Danny EN Deco ^_^
Nani - Liedson - Quaresma
Danny - Moutinho - Deco
Coentrao - Pepe - Bruno Alves- Bosingwa
Quim
Tja veel keus heb ik nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Liedson is de meest mongolide spits op heel FIFA. Die gast kan nog geen bal raken als zn leven er van af hangt
Mijn Naldo loopt 3 op 3 qua goals![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:29 schreef Pino0 het volgende:
Als ik een potje ga tegen een vriend heb ik een hele andere opstelling in 1x.
Ook zitten er een aantal spelers niet in. Kan ik dat ergens updaten?
Bij clubs (head2head) heb ik adebayor gewoon wel en ik hou van hem
Oja nog iets
Kan ik met een vriend(hij op plaats A en ik B) samen online tegen iemand anders? Of moet de gene ook echt naast je zitten dan?
Heb je Chiellini niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Pff eindelijk pro nations shield gewonnen. Gister al 2x in de finale gestaan maar toen lukte het niet. Nu was het Ibrahimovic die in de 113e minuut de 2-1 maakt
Nesta is alleen nog steeds niet verkocht. Maar Cannavaro is ook echt een goede CB. Waarschijnlijk als ik Silva heb dan switch ik toch snel weer terug naar Cannavaro maar ik wil Silva in m'n eigen team even proberen...
Squads resettenquote:
Ik heb IF Chiellini, daar staat SIF Cannavaro naast. Maar die wil ik vervangen voor 86 Nesta, alleen vrees ik dat hij niet zo fijn speelt als Cannavaro.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:24 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Heb je Chiellini niet?
dat is echt een baas
jij hebt wat met aziaten he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef Rijstbal het volgende:
Fifa 12 moet nu komen! Ik wil Arsenal weer kampioen maken. Al die Franse spelers vervangen voor Aziaten.Ryo, J.S. Park, Honda, Park Chu Young
NIF Nesta is sowieso al een baas.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb IF Chiellini, daar staat SIF Cannavaro naast. Maar die wil ik vervangen voor 86 Nesta, alleen vrees ik dat hij niet zo fijn speelt als Cannavaro.
Op het moment is dit mijn team:
[ afbeelding ]
Beter dan die Fransen.quote:
Arsenal, terechte klachtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:25 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Beter dan die Fransen.Prijzen pakken ze toch niet.
hahah dat soort mensen zijn zo sneu hequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:36 schreef Tim86 het volgende:
Ik had gisteren ook iets debiels..won met 7-0 van een gare Duitser, mooie goals, gewoon kapotgespeeld..stuurt hij dit: Nice cheats, kaaskopppppppp
Dus ik vroeg waar hij het over had en toen zei hij dat ik het spel had gehacked om zijn spelers trager te maken dan die van mij
Ik vind Nesta maar niets, hij is zoveel trager dan z'n stats doen vermoeden. Cannavaro is echt veel chiller dan Nesta.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:23 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
NIF Nesta is sowieso al een baas.Je merkt weinig verschil met de IF.
Terugsturen dat je dikke aimbot gebruiktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:36 schreef Tim86 het volgende:
Ik had gisteren ook iets debiels..won met 7-0 van een gare Duitser, mooie goals, gewoon kapotgespeeld..stuurt hij dit: Nice cheats, kaaskopppppppp
Dus ik vroeg waar hij het over had en toen zei hij dat ik het spel had gehacked om zijn spelers trager te maken dan die van mij
Heeft iemand dat predictions topic?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:
wanneer weten wat de IF's voor deze week zijn?
niet eens IF Maiconquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb IF Chiellini, daar staat SIF Cannavaro naast. Maar die wil ik vervangen voor 86 Nesta, alleen vrees ik dat hij niet zo fijn speelt als Cannavaro.
Op het moment is dit mijn team:
[ afbeelding ]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/959553.pagequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:38 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Heeft iemand dat predictions topic?
jij hebt echt te veel tijd hequote:
nee ik heb sinds juni ofzo geen coins meer erbij gekregen. Maar ik heb nog twee andere teams.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij hebt echt te veel tijd heje moet je dit jaar wel beter in gaan zetten voor school he, je moet wel overgaan
Ik weet het, het is vreselijk....quote:
Leuk, wie heb je nog meer gekocht?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Ff snel een bronzen team in elkaar geflanst omdat ik me verveeldeuiteraard mét Uchebo en Sheotahul
GK: Kostas Lamprouquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:48 schreef laucas het volgende:
[..]
Leuk, wie heb je nog meer gekocht?
433 Altidore 1.6K, iemand nog lager?![]()
Jungschlager is ook wel een aardige CDMquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
GK: Kostas Lamprou
RB: Koenders
CB's: Nkume en Biemans
LB: Nelom
CDM's: Svärd en nog iemand
CAM: Messaoud en Rose
ST: Uchebo en Sheotahul. Wie is nog meer een must have?
Kom bronze vs bronzequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Ff snel een bronzen team in elkaar geflanst omdat ik me verveeldeuiteraard mét Uchebo en Sheotahul
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:32 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ik zie het niet heel goed, maar is dat een UI van een held? Dumbfoundead?
Ben benieuwd naar z'n nieuwe album. Ben zelf groot fan van Wax en Sahtyre.quote:
Jep, Die album/mixtape duurt nog wel een tijdje denk ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:38 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar z'n nieuwe album. Ben zelf groot fan van Wax en Sahtyre.
Maar die hele L.A movement is dope, zoveel verschillende muziekstlijlen.
Ben na het ontdekken van Dumb nog zoveel muziek tegengekomen het laatste half jaar..
Jin is een pussy.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Jep, Die album/mixtape duurt nog wel een tijdje denk ikDFD heeft echt een unieke, relaxte flow. Ook by far de beste Aziatische rapper atm. Vroeger was dat MC Jin maar die is nu zijn ding ana het doen in HK.
lol ja dat zeggen veel mensenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Jin is een pussy.
Volgens Dizaster dan.
daarvoor moet je in het Madden topic zijn hequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:24 schreef OmniRocket het volgende:
ik zit net op madden ultimate team forum te kijken.. je krijgt meer coins als je Season Pass hebt? O.o
als het bij madden is zal het ook bij FIFA zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daarvoor moet je in het Madden topic zijn he![]()
oh wacht...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:19 schreef Dudeweiser het volgende:
wat is 4-2-2-2 trouwens pure aids zeg!zo snel mogelijk dumpen die shit
volgens mij heeft dat geen invloed in 1 op 1quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:28 schreef Rijstbal het volgende:
Dude, je had geluk. Ik zie nu waarom mijn spits zo brak speelde. 20 moraleDurf je rematch?
Blijkbaar dus welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:29 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
volgens mij heeft dat geen invloed in 1 op 1
het is de bank zelfsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:42 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn nog veel IF's te gaan hoor, dit zijn er maar een paar pas
Ow yeah.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:34 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Jij bent zeker Forumpimp/Reekers?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aangegeven bij de mods voor klonen![]()
![]()
dude wtfquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:03 schreef Tim86 het volgende:
CB - Mallorca's Ramis
CB - Bayern Munich's Daniel van Buyten
Van Buyten