SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falende managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelronde 3
27/08 Zaterdag
13:05 Aston Villa 0-0 Wolverhampton Wanderers
13:30 Wigan Athletic 2-0 Queens Park Rangers
16:00 Blackburn Rovers 0-1 Everton
16:00 Chelsea 3-1 Norwich City
16:00 Swansea City 0-0 Sunderland
18:30 Liverpool 3-1 Bolton Wanderers
28/08 Zondag
14:00 Newcastle United 2-1 Fulham
14:30 Tottenham Hotspur 1-5 Manchester City
16:00 West Bromwich Albion 0-1 Stoke City
17:00 Manchester United 8-2 Arsenal
Stand na Speelronde 3
Speelronde 4
10/09 Zaterdag
16:00 Arsenal - Swansea City
16:00 Everton - Aston Villa
16:00 Manchester City - Wigan Athletic
16:00 Stoke City - Liverpool
16:00 Sunderland - Chelsea
16:00 Wolverhampton Wanderers - Tottenham Hotspur
18:30 Bolton Wanderers - Manchester United
11/09 Zondag
14:30 Norwich City - West Bromwich Albion
17:00 Fulham - Blackburn Rovers
12/09 Maandag
21:00 Queens Park Rangers - Newcastle United
[ Bericht 3% gewijzigd door Nober op 29-08-2011 15:11:53 ]![]()
Beetje mager programma komende speeldag. City en United zouden geen problemen mogen hebben. Dan kijk ik nog het meest uit naar Sunderland (Mignolet) - Chelsea (Lukaku?). Arsenal - Swansea (Vorm) lijkt me enkel interessant indien Arsenal zich alsnog versterkt.
Iemand op de hoogte of Hazard toch nog naar de PL zou verhuizen? Arsenal werd eerder uitdrukkelijk genoemd maar Wenger is niet de coach om veel geld te besteden aan 1 speler. Chelsea zou mogelijk geïnteresseerd zijn maar die zijn al vrij actief geweest op de transfermarkt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DeMessias op 29-08-2011 16:16:17 ]![]()
Vorig jaar:
Dit jaar:
[ Bericht 26% gewijzigd door Thas op 29-08-2011 19:34:38 ]Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Zo denk ik daar tegenwoordig ook een beetje over.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:09 schreef Paul-89 het volgende:
Dit weekend is er geen competitievoetbal.
Interlands.![]()
![]()
Terechte klacht.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:09 schreef Paul-89 het volgende:
Dit weekend is er geen competitievoetbal.
Interlands.![]()
Hebben jullie dat ook dat eens je de Premier League (of een andere competitie/topclub) wat intensiever volgt, dat de eigen competitie je nog nauwelijks boeit?
Mijn ogen zijn opengegaan toen ik in december 2010 een demonstratie te zien kreeg van Barça (5-0 in Camp Nou). Op dat moment wist ik dat ik me veelal zou gaan ergeren aan de Jupiler League.![]()
Ik ben 3 jaar geleden begonnen met het kijken van voetbal, de Nederlandse competitie heeft mij nooit getrokken. Kijk soms eens een 'grote' wedstrijd, maar dat is het ook wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:07 schreef DeMessias het volgende:
Hebben jullie dat ook dat eens je de Premier League (of een andere competitie/topclub) wat intensiever volgt, dat de eigen competitie je nog nauwelijks boeit?
Mijn ogen zijn opengegaan toen ik in december 2010 een demonstratie te zien kreeg van Barça (5-0 in Camp Nou). Op dat moment wist ik dat ik me veelal zou gaan ergeren aan de Jupiler League.
Volg vooral de Engelse en Spaanse competitie.![]()
Dit is toch niet meer serieus te nemen?quote:MANCHESTER CITY have signed Owen Hargreaves.
The former Manchester United midfielder successfully completed a medical today and penned a contract at the Etihad Stadium.
Free agent Hargreaves has been without a club since he was released by United at the end of last season.
He has lost the best part of three years of his career due to a series of knee injuries and operations.![]()
![]()
Ik had hem eerder bij een van de promovendi of een goede championship club verwacht, maar dit echt nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:25 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dit is toch niet meer serieus te nemen?Goede speler hoor, mits fit.
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:07 schreef Leanishibe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap dat het is om Lennon van Tottenham te misleiden. Maar het ziet er zo gaar uit.![]()
Ik heb ook niet echt het idee dat Lennon onder de indruk is.![]()
Ik volg de eredivisie alleen als er een grote wedstrijd is of de laatste 2 wedstrijden. Ben niet fan van een Nederlandse club. Alleen maar Engels voetbal voor mij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:07 schreef DeMessias het volgende:
Mijn ogen zijn opengegaan toen ik in december 2010 een demonstratie te zien kreeg van Barça (5-0 in Camp Nou). Op dat moment wist ik dat ik me veelal zou gaan ergeren aan de Jupiler League.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Wat een baasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:07 schreef Leanishibe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap dat het is om Lennon van Tottenham te misleiden. Maar het ziet er zo gaar uit.
Had wel iets beter uitgevoerd kunnen worden, maar het idee is prachtigHmm.. Daar heb ik niet echt last van, ik kijk nu al een paar jaar elk weekend AZ en Man Utd. Wat me wel steeds minder/nauwelijks nog boeit zijn de samenvattingen van de andere wedstrijden in de Eredivisie, die laat ik steeds vaker links liggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:07 schreef DeMessias het volgende:
Mijn ogen zijn opengegaan toen ik in december 2010 een demonstratie te zien kreeg van Barça (5-0 in Camp Nou). Op dat moment wist ik dat ik me veelal zou gaan ergeren aan de Jupiler League.
[ Bericht 34% gewijzigd door Thas op 31-08-2011 15:40:54 ]Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
-
[ Bericht 99% gewijzigd door Thas op 31-08-2011 15:40:49 ]Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
van Aanholt die door Chelsea verhuurd wordt aan Wigan
en Royston Drenthe die verhuurd wordt aan Everton
Weer 2 Nederlanders die waarschijnlijk aardig wat minuten gaan maken in de PL![]()
![]()
Belachelijk inderdaad, maar ze vinden het wel leuk bij City om United te shockeren, die zullen er alleen maar om lachen, zegt wel weer veel over de speler zelf; 4 jaar een topsalaris genoten, maar liefst 27 wedstrijden gespeeld, alle medische begeleiding gehad en dan naar de vijand overstappen voor niets.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:25 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dit is toch niet meer serieus te nemen?![]()
Volgens mij heeft Henry dit weleens eerder gedaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:07 schreef Leanishibe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap dat het is om Lennon van Tottenham te misleiden. Maar het ziet er zo gaar uit.![]()
![]()
Kan de tribune mooi warm houden.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Inderdaad, hij mag blij zijn als die meer dan 2 wedstrijden op de bank mag plaatsnemen dit seizoen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan de tribune mooi warm houden.![]()
Hij is al blij als hij 2 wedstrijden fit is denk ik laat staan dat hij nog zo'n club heeft gevonden.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:07 schreef YazooW het volgende:
[..]
Inderdaad, hij mag blij zijn als die meer dan 2 wedstrijden op de bank mag plaatsnemen dit seizoen.![]()
Ben benieuwd of de Jong nog terugkeerd in de basis bij City.
Tijdens zijn afwezigheid werd er beter gespeeld dan daarvoor.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Drenthe is niet verhuurd toch? Zijn contract bij Real is ontbonden.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:45 schreef YazooW het volgende:
van Aanholt die door Chelsea verhuurd wordt aan Wigan
en Royston Drenthe die verhuurd wordt aan Everton
Weer 2 Nederlanders die waarschijnlijk aardig wat minuten gaan maken in de PL![]()
Zou ook best kunnen ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Drenthe is niet verhuurd toch? Zijn contract bij Real is ontbonden.![]()
Die vrouw van Royston is wel een lekker ding, heb een tijdje geleden een of andere quiz gezien gepresenteerd door Yolanthe met de vrouw van Drenthe, Van Persie, Kuijt en De Zeeuw.
Gevonden!
Volgens wikipedia is hij geleend, zijn contract bij Real is dus nog niet ten einde.![]()
Wat duurt dat toch lang...
Dan maar even dit
In de catacombe
Cahill
http://www.youtube.com/user/england#p/u/3/7tWWBlSomC0
Walcott
http://www.youtube.com/user/england#p/u/2/nsqZaX7XyZ8
Training
http://www.youtube.com/user/england#p/u/1/-kmH_SqM6gE![]()
Las ergens vorige week dat zijn contract was ontbonden bij Real?quote:
Edit
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)he-over-van-Real.htm
Royston Drenthe wordt ploeggenoot van John Heitinga. Everton neemt de 24-jarige middenvelder over van Real Madrid, waar hij zijn verbintenis ontbonden zag worden.
Drenthe had nog een contract tot medio 2012 bij Real, maar bij De Koninlijke was er geen uitzicht op speeltijd. Het afgelopen seizoen werd hij verhuurd aan Hércules Alicante, maar deze zomer wil zijn werkgever hem definitief slijten. Clubs in de Primera División kunnen maar 25 selectiespelers inschrijven, waarvan drie keepers. Voor Drenthe was er geen plaats meer in Madrid.
Na een succesvol EK Onder-21 in 2007 haalde Real Madrid Drenthe voor dertien miljoen euro weg bij Feyenoord. Maar in de Spaanse hoofdstad bleef een doorbraak uit. In totaal speelde Drenthe 46 competitieduels voor Real, waarin hij twee keer scoorde.![]()
Slecht nieuws voor Arsenal: Vermaelen is nog maar eens voor langere tijd out. Nu gaat het om z'n linker achillespees die hem 1.5 maand aan de kant zal houden.![]()
Kans is groot dat Drenthe min of meer volbloed-Evertonian wordt, komende zomer is zijn contract ten einde...quote:![]()
Fergusonquote:Ferguson: 'Sneijder was niet de speler die we zochten'
Tijdens de transferperiode, afgelopen zomer, was het een dagelijks terugkerend onderwerp: Manchester United wil Wesley Sneijder. De overgang kwam er uiteindelijk niet. Manager Alex Ferguson legt uit waarom de Internazionale-middenvelder nu niet op Old Trafford speelt.
De geruchten kwamen op gang na het afzwaaien van Paul Scholes. Daarnaast liet René Meulensteen, rechterhand van Ferguson, weten dat Sneijder perfect zou passen bij The Mancunians. 'Sneijder is niet de ideale vervanger voor Scholes', laat de Schotse oefenmeester echter weten aan Il Corriere dello Sport.
'Sneijder is een fantastische speler maar niet degene waar we naar zochten', meent Sir Alex. 'Alleen Andrés Iniesta en Xavi van Barcelona mag je vergelijken met Scholes.'![]()
![]()
Waarom? We hebben Cleverly. Zonder Sneijder kunnen we het ook wel hoor.quote:
Niksvoor Ferguson, deze held pakt gewoon prijs na prijs, en dat op deze leeftijd.
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Vergeet alsjeblieft niet dat er een topteam met topspelers in dat veld staat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:44 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
deze held pakt gewoon prijs na prijs, en dat op deze leeftijd.![]()
Want Arsenal, Liverpool, Chelsea en City hebben/hadden dat niet in de jaren dat Ferguson prijzen pakt(e)?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:43 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Vergeet alsjeblieft niet dat er een topteam met topspelers in dat veld staat.![]()
En dat is een resultaat van het managen van Ferguson. Die vent is ongeëvenaardquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:43 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Vergeet alsjeblieft niet dat er een topteam met topspelers in dat veld staat.![]()
Omdat het als een arrogant lulverhaal overkomt, Scholes vergelijken met Xavi en Iniesta en beter vinden dan Sneijder, maar of hij het echt gezegd heeft vraag ik me af, de schrijvende pers is in ieder geval niet te vertrouwen en Cleverleyquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:44 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Waarom? We hebben Cleverly. Zonder Sneijder kunnen we het ook wel hoor.
Niksvoor Ferguson, deze held pakt gewoon prijs na prijs, en dat op deze leeftijd.
die komt net kijken
![]()
Het komt inderdaad over als een arrogant verhaal. Maar zo is het bij elke coach van elke club en zoals je het zelf al zegt, hij zal het zelf een stuk anders hebben gezegd als dat het hier staat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat het als een arrogant lulverhaal overkomt, Scholes vergelijken met Xavi en Iniesta en beter vinden dan Sneijder, maar of hij het echt gezegd heeft vraag ik me af, de schrijvende pers is in ieder geval niet te vertrouwen en Cleverleydie komt net kijken
Barts Padawan
Cleverley komt net kijken ja, net als Smalling, Jones, Welbeck, Hernández, Fábio, Rafael, Gibson, De Gea, Evans, Anderson (allemaal nog geen 24 jaar). En dan heb je ook nog Nani (24) en Rooney (25) en Young (26).quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat het als een arrogant lulverhaal overkomt, Scholes vergelijken met Xavi en Iniesta en beter vinden dan Sneijder, maar of hij het echt gezegd heeft vraag ik me af, de schrijvende pers is in ieder geval niet te vertrouwen en Cleverleydie komt net kijken
![]()
![]()
![]()
Het ging me niet om zijn leeftijd en verder kan ik de spelers die jij noemt ook wel waarderen, United is mijn club niet maar is qua voetbal organistie wel een voorbeeld voor anderen, dat neemt niet weg dat een speler zoals Sneijder United wel beter had gemaakt, met deze ploeg kan je wel kampioen van Engeland worden maar win je niet van Real of Barcelonaquote:Op woensdag 7 september 2011 02:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Cleverley komt net kijken ja, net als Smalling, Jones, Welbeck, Hernández, Fábio, Rafael, Gibson, De Gea, Evans, Anderson (allemaal nog geen 24 jaar). En dan heb je ook nog Nani (24) en Rooney (25) en Young (26).![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Tarado op 07-09-2011 08:52:24 ]![]()
Ze hebben begin dit seizoen als van barcelona gewonnen...quote:Op woensdag 7 september 2011 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ging me niet om zijn leeftijd en verder kan ik de spelers die jij noemt ook wel waarderen, United is mijn club niet maar is qua voetbal organistie wel een voorbeeld voor anderen, dat neemt niet weg dat een speler zoals Sneijder United wel beter had gemaakt, met deze ploeg kan je wel kampioen van Engeland worden maar win je niet van Real of BarcelonaNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
ja om de jan doedel cup, knapquote:Op woensdag 7 september 2011 09:02 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ze hebben begin dit seizoen als van barcelona gewonnen...![]()
Arsenal heeft wel van Barcelona gewonnen vorig jaar. En man utd heeft Arsenal vernietigd. Dus Man u zou dus ook veel sterker moeten zijn dan Barca. Logisch redenatie toch?![]()
![]()
Of het nou in amerika is of in europa, ze hebben ze verslagen.quote:Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Wees er maar blij meequote:Op woensdag 7 september 2011 10:24 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Of het nou in amerika is of in europa, ze hebben ze verslagen.![]()
Even naar de opstellingen gekeken...quote:
Valdés, Dos Santos, Busquets, Fontas, Abidal, Keita, Thiago, Iniesta, Pedro, Villa, Afellay (Cuenca 43')
De Gea, Rafael (Fabio 17'), Evans, Vidic, Evra, Cleverley, Nani, Anderson, Young, Rooney, Welbeck![]()
En nu ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Even naar de opstellingen gekeken...
Valdés, Dos Santos, Busquets, Fontas, Abidal, Keita, Thiago, Iniesta, Pedro, Villa, Afellay (Cuenca 43')
De Gea, Rafael (Fabio 17'), Evans, Vidic, Evra, Cleverley, Nani, Anderson, Young, Rooney, Welbeck![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu weet ik dat Ferdinand maar vooral Messi, Xavi, Alves, Puyol, Piqué niet mee hebben gedaan.![]()
![]()
En berbatov, en valencia, en chicarito, en giggs. En ik vergelijking met die finale die toen een keer was ook nog v/d sar niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu weet ik dat Ferdinand maar vooral Messi, Xavi, Alves, Puyol, Piqué niet mee hebben gedaan.
Manchester United miste meer als barcaNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Uhh nee.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:24 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
En berbatov, en valencia, en chicarito, en giggs. En ik vergelijking met die finale die toen een keer was ook nog v/d sar niet.
Manchester United miste meer als barca![]()
Gaan we nou echt discussiëren over een wedstrijd die er niet toe doet, die niet in de premier league gespeelt is, of ook maar enig belang voor dit topic bevat?
Ben benieuwd naar Norwich - WBA op zondag, het is namelijk een erg belangrijke wedstrijd voor beide teams en zal vol met strijdlust zitten, ook al zal de kwaliteit natuurlijk niet super zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door Banaanensuiker op 09-09-2011 21:18:07 ]![]()
Wtf gast, zelfs ik als Man Utd-fan met antipathie tov barca zal echt niet gaan stellen dat wij er minder basisspelers in hadden staan, we hadden er sowieso meerquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:24 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
En berbatov, en valencia, en chicarito, en giggs. En ik vergelijking met die finale die toen een keer was ook nog v/d sar niet.
Manchester United miste meer als barca
Maar het is echt nutteloos om ook maar 1 woord te zeggen over die wedstrijd gezien hij nergens ovrr ging en niemand zn best deed.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Niemand z'n best deed? Goede voetballers doen bij elke wedstrijd even goed hun best. En als barca zo matig is om met 4 missende basis spelers al te verliezen moeten ze niet zeuren. No messi, no problem, en dat zegt meer over barca als over United.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef Thas het volgende:
[..]
Wtf gast, zelfs ik als Man Utd-fan met antipathie tov barca zal echt niet gaan stellen dat wij er minder basisspelers in hadden staan, we hadden er sowieso meer
Maar het is echt nutteloos om ook maar 1 woord te zeggen over die wedstrijd gezien hij nergens ovrr ging en niemand zn best deed.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Team in full: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Frimpong, Arteta, Ramsey, Walcott, Arshavin, Van Persie
Subs: Fabianski, Andre Santos, Djourou, Benayoun, Chamakh, Park, Coquelin
[ Bericht 2% gewijzigd door Banaanensuiker op 10-09-2011 15:27:33 ]![]()
Hoeveel poen heb je daar weer op staan dan?quote:
maar nee idd, zenden ze niet uit."Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."![]()
Hehe, niks hoor. Wou gewoon graag Drenthe zien spelen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:29 schreef Stringer het volgende:
[..]
Hoeveel poen heb je daar weer op staan dan?
maar nee idd, zenden ze niet uit.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
inderdaad dat is jammer. Benieuwd hoe die het daar gaat doen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hehe, niks hoor. Wou gewoon graag Drenthe zien spelen.
Wel mooi middagje zo. PL en daarna in een vloeiende beweging over naar eredivisie/la liga."Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."![]()
teringhard zappen natuurlijk.
Vorm tegen RVP, Chelsea zien zwoegen, Torres hard falen. Manchester United zien winnen. Buy United waarschijnlijk ook... Kuyt..."Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."![]()
Sopcast begint outdated te raken, steeds minder streams maken daar gebruik van, beter check je gewoon rojadirecta.es.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:46 schreef Banaanensuiker het volgende:
Iemand een sopcast nummer voor Arsenal Swansea?![]()
geen goede streams daar. Niet engels en slechte bitrate.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:58 schreef YazooW het volgende:
[..]
Sopcast begint outdated te raken, steeds minder streams maken daar gebruik van, beter check je gewoon rojadirecta.es.![]()
Neuh. Was niet echt mogelijk, die optie werd goed afgedekt.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die Charlie Adam van Liverpool kan echt niet voetballen trouwens, schande dat zo'n spelert dat mooie shirt mag dragen.![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:09 schreef Stevenzenl het volgende:
Die Charlie Adam van Liverpool kan echt niet voetballen trouwens, schande dat zo'n spelert dat mooie shirt mag dragen.. Heeft een geweldig schot. Goed linkerbeen waarmee hij veel kan.
![]()
offline..quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:10 schreef YazooW het volgende:
[..]
YES heeft 'm. Volgens mij was dat kanaal 6816 op sopcast![]()
Hahahaha.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:12 schreef Doublepain het volgende:
Die Arteta is echt beter dan Fabregas.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Don't feed the trollquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Was heel licht, arm hong er wel wat om maar echt vasthouden was het niet. Kun je heel wat pingels gaan geven in een wedstrijd op deze manier.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:23 schreef Stevenzenl het volgende:
Mwoah ik twijfel nu ook een beetje, Carragher trok hem wel naar beneden, maar daarna viel hij pas.![]()
Dat is altijd zo bij hem.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:30 schreef Stevenzenl het volgende:
Suarez lijkt uiterst gelukkig met zijn teamgenoten, gezien zijn bewegingen als iets er fout gaatVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat een drama van een voetballer is Walcott toch ook. Kan alleen hard rennen . En dan nog die Arshavin, nog zo'n boutspeler.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:34 schreef Caland het volgende:
Wat een drama van een voetballer is Walcott toch ook. Kan alleen hard rennen . En dan nog die Arshavin, nog zo'n boutspeler.![]()
![]()
Ryo op de bank ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:34 schreef Caland het volgende:
Wat een drama van een voetballer is Walcott toch ook. Kan alleen hard rennen . En dan nog die Arshavin, nog zo'n boutspeler.![]()
Weer bijna de 0-1 voor Swansea. Arsenal gaat het echt heeel zwaar krijgen dit seizoen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
City gaat de plek van Arsenal overnemen. City is de nieuwe titelkandidaat. Arsenal moet nu gewoon op plek 4 focussen en hopen op CL.![]()
4 is het hoogst haalbare voor dit ploegje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Arsenal haalt geen top 4 dit seizoen![]()
Zeer positief als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
4 is het hoogst haalbare voor dit ploegje.
Zou me niks verbazen als ze 6e tot 8e worden.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Dat heb ik iedere wedstrijd bij hemquote:"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
HAHAHAquote:
Ach, iedere keeper maakt een keer zo'n fout in zn carriere. No big deal![]()
![]()
Dat is van der Sar ook een keer in Groningen gebeurtquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHAHA
Ach, iedere keeper maakt een keer zo'n fout in zn carriere. No big deal
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Een Grandelletjequote:Op zaterdag 10 september 2011 17:33 schreef Caland het volgende:
Zelfs Grandel maakte wel eens zo'n blundertje.
Suarez geel voor protesteren.
Had wel gelijk Liverpool had een penalty moeten hebben.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Ik dacht Willem 2quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:56 schreef Gramulanion het volgende:
Ik dacht dat het beste clubteam op de wereld op dit moment Inter is.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Rooneyquote:
Na 19 minuten ook alweer
Eerste assist van Phil Jones bij United volgens mij.
En dat is 3-0![]()
Weer Rooney, Jones weer met een soort van assist na een geweldige run vanaf de middellijn (of zelfs eigen helft?)Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Gaat hem niet worden denk ik, wedstrijd ligt totaal op z'n gatquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:08 schreef Nober het volgende:
Moet nog wel even gescoord worden voor de rust.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Dan ga ik maar even scoren bij de buurvrouw.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:12 schreef Thas het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden denk ik, wedstrijd ligt totaal op z'n gat![]()
![]()
2 hattricks op rij
Vraag me trouwens af of de spelers van Bolton vannacht wel geslapen hebben, ze spelen vanaf minuut 1 als een stel zoutzakken.
Ook gewoon stats van Rooney tot nu toe:
3 Shots
3 Shots on goal
3 Goals
Dat is nog eens efficiëntie
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Denk dat Man Utd verder gaat met 10 man, lijkt er niet op dat Evra door kan en 3 wissels gebruikt.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Viel dus wel mee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:08 schreef Thas het volgende:
Denk dat Man Utd verder gaat met 10 man, lijkt er niet op dat Evra door kan en 3 wissels gebruikt.![]()
Inderdaad, speelt elke wedstrijd matig dit seizoen, veel te egoïstisch. Nu is volgens mij Valencia de enige andere die anders op rechts speelt en daar ben ik ook niet weg van.quote:
Park kan daar trouwens ook wel spelen, die zie ik dan liever wat vaker.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Ruiz in de basis bij Fulham. Jammer dat Sport1 het dan weer niet uitzendt...
edit. ow wacht, die wedstrijd begint pas om 5 uur en wordt wel gewoon uitgezonden![]()
![]()
quote:"Fulham boss Martin Jol picks debutant Bryan Ruiz alongside Bobby Zamora up front, while John Arne Riise and Philippe Senderos return to the side. For Blackburn, Scott Dann partners Chris Samba in the heart of defence while Mauro Formica, Ruben Rochina and David Goodwillie all start."![]()
Echt he Sierd heeft elk doemscenario wel besprokenquote:Op zondag 11 september 2011 19:01 schreef Jojoortje het volgende:
Die Sierd de Vos weet wel wat er precies aan de hand is hoor.![]()
![]()
Ik zit nu bbc2 te kijken naar match of the day 2, weet iemand hoe ik de engelse ondertiteling kan uitzetten? Zit een paar seconde vertraging in en ik heb het niet nodig. Staat alleen maar irritant in beeld
Barts Padawan
Ik doe het altijd met het rode knopje op de afstandsbediening.quote:Op zondag 11 september 2011 23:06 schreef JaimyLee het volgende:
Ik zit nu bbc2 te kijken naar match of the day 2, weet iemand hoe ik de engelse ondertiteling kan uitzetten? Zit een paar seconde vertraging in en ik heb het niet nodig. Staat alleen maar irritant in beeld
edit :
Oh nee wacht ondertiteling, moet je gewoon 2 x op subtitels klikken op je afstandsbediening. Als je dat knopje tenminste hebt.![]()
dankjewel, net voor het eerst in m'n leven dan maar ff de kleuren knopjes gebruiktquote:Op zondag 11 september 2011 23:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik doe het altijd met het rode knopje op de afstandsbediening.
edit :
Oh nee wacht ondertiteling, moet je gewoon 2 x op subtitels klikken op je afstandsbediening. Als je dat knopje tenminste hebt.Blijkbaar als ik op de groene druk krijg ik een menu waarin ik kan kiezen tussen off, auto, english (dvb) en english (teletekst)
Wat doet dan wel het rode knopje bij jou?
Barts Padawan
http://footyroom.com/fulham-1-1-blackburn-rovers-2011-09/quote:Op zondag 11 september 2011 23:12 schreef Jojoortje het volgende:
Samenvatting van Fulham staat nog nergens online of wel?
Sowieso altijd even op www.footyroom.com kijken, meeste wedstrijden staan er al binnen 1 minuut na het laatste fluitsignaalNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Bij wedstrijden kan ik dan switchen tussen de commentatoren.quote:Op zondag 11 september 2011 23:11 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
dankjewel, net voor het eerst in m'n leven dan maar ff de kleuren knopjes gebruiktBlijkbaar als ik op de groene druk krijg ik een menu waarin ik kan kiezen tussen off, auto, english (dvb) en english (teletekst)
Wat doet dan wel het rode knopje bij jou?![]()
Vet! dat is op sport1 toch?quote:Op zondag 11 september 2011 23:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bij wedstrijden kan ik dan switchen tussen de commentatoren.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Nice, thanks!quote:Op zondag 11 september 2011 23:13 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
http://footyroom.com/fulham-1-1-blackburn-rovers-2011-09/
Sowieso altijd even op www.footyroom.com kijken, meeste wedstrijden staan er al binnen 1 minuut na het laatste fluitsignaalNoot noot.![]()
En fulham nu op bbc2. Inclusief ruiz van 'fc twenten' zoals de commentator het zegt
Barts Padawan
Wow mooie goal van blackburn!Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Ben benieuwd naar Arsenal, kijken of ze genoeg kansen kunnen creërenquote:, moeten vooral uitkijken bij standaardsituaties denk ik
![]()
Ze vonden het bij Bremen ook heel erg dat hij weg ging.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:11 schreef Confetti het volgende:
1-1![]()
Wat slecht gedekt door die Mertesacker, tering.![]()
![]()
Olsson erin, lijkt me een goede wissel, Hoilett als spelmaker achter de spits en Olsson vanaf links voor wat diepgang zorgen met de ruimte die ze krijgen![]()
Die protesten van Arsenal bij de goal zeggen al alles.
Paar slapzakken die hun hand opsteken en that's it. Niemand met karakter.![]()
Een beest als Samba kunnen ze daar ook wel gebruiken, dit verdedigen bij standaardsituatiesquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:04 schreef Confetti het volgende:
Die protesten van Arsenal bij de goal zeggen al alles.
Paar slapzakken die hun hand opsteken en that's it. Niemand met karakter.Net als vorig jaar...
![]()
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:05 schreef YazooW het volgende:
Die eigenaren van Blackburn zien er wel behoorlijk crimineel uit![]()
![]()
Bij tennis,hockey en ijshockey had deze goal niet geteld.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
Forum Opties Forumhop: Hop naar: