Vertaling: TS heeft een klein pikkie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
Haaaai kruis ik heb je gevondennohomo
Het gaat over je collega blauwerik.quote:
Je piemel ziet er dus uit als een aap, met dito dikke vacht, kleine kraaloogjes en een wollige staart?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Het gaat over je collega blauwerik.
Voor de mensen die denken: TS heeft klein pikkie...
Toen mijn vriendin hem voor het eerst zag wist ze niet of ze me moest pijpen of hem nootjes moest voeren...
Hoax..quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Toen mijn vriendin hem voor het eerst zag wist ze niet of ze me moest pijpen of hem nootjes moest voeren...
Moet dat resusaapje wel trucjes kunnen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:04 schreef Copycat het volgende:
Een klein pikkie dat lijkt op een resusaapje. Kun je mee het circus in.
Van Clutch mag je nooit het verhaal van de TS in twijfel trekken in R&Pquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:04 schreef Anne het volgende:
Wel fijn dat je hem in R&P opent. Kunnen we het meteen over je tekort aan aandacht hebben.
Vertel, want het zit je overduidelijk dwars.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:04 schreef Scorpie het volgende:
Boohhhhhhh gek, motorbloempje hier. Nu heb ik een klein stijfje
Ja wil je me nu vasthouden?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:04 schreef Anne het volgende:
Wel fijn dat je hem in R&P opent. Kunnen we het meteen over je tekort aan aandacht hebben.
Vertel, want het zit je overduidelijk dwars.
Proof?quote:
Ik trek heul niks in twijfelquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van Clutch mag je nooit het verhaal van de TS in twijfel trekken in R&P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |