abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101627065
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 11:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Firmware updaten van die Vertex helpt doorgaands wel... bij mij stond ook een oude firmware erop die erom bekend stond BSOD's te veroorzaken.
BSOD's :?
pi_101627073
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 09:59 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Daar ben ik dan bij! ;)
Als militair? ;)
pi_101627093
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 6 september 2011 09:53 schreef [url=http://forum.fok.nl

En over 14 dagen Prinsjesdag! *O*
Ik weet niet hoe gevierd mensen daarna grosso modo zullen zijn... :{
pi_101628529
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 11:49 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

BSOD's :?
Dat staat voor Blue Screen Of Death, wereldberoemde afkorting en omschrijving van het bekende blauwe errorscherm met foutmeldcodes wanneer Windows vastloopt en crashed.

-weg-
pi_101628601
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 12:45 schreef Auti het volgende:

[..]

Dat staat voor Blue Screen Of Death, wereldberoemde afkorting en omschrijving van het bekende blauwe errorscherm met foutmeldcodes wanneer Windows vastloopt en crashed.

Weer wat geleerd. :)
pi_101628902
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 11:50 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat alles zich op den duur vanzelf weer recht trekt.
-weg-
pi_101629373
versie .11 heeft het bij mij gefixed :Y
pi_101629481
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:18 schreef Suncatcher het volgende:
versie .11 heeft het bij mij gefixed :Y
Ik wil eigenlijk niet te veel offtopic gaan, dus we moeten er niet te veel op door borduren maar ik ben mijzelf niet als ik niet zoveel mogelijk wil onderzoeken :D
Maar had jij problemen met sleepmode of kon je een andere oorzaak/routine vinden in het vastlopen? En heb je misschien voor mij jouw bron van info waarom ik de Marvell controller niet moet gebruiken?
-weg-
pi_101629828
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:22 schreef Auti het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk niet te veel offtopic gaan, dus we moeten er niet te veel op door borduren maar ik ben mijzelf niet als ik niet zoveel mogelijk wil onderzoeken :D
Maar had jij problemen met sleepmode of kon je een andere oorzaak/routine vinden in het vastlopen? En heb je misschien voor mij jouw bron van info waarom ik de Marvell controller niet moet gebruiken?
1. De marvell controller schijnt langzamer te zijn. Exacte cijfers heb ik niet.
2. Sleep mode is de oorzaak niet, alhoewel het verdomd irritant is om het in windows 7 aan te houden voor al je hardeschijven. Ik zou wel voor de zekerheid automatische defragmentatie uitzetten - windows 7 doet dit automatisch als je 'weg' bent van de computer
3. De SSD valt op willekeurige momenten uit en verdwijnt in je bios, soms is het 3 dagen stabiel en soms crashed je computer na een kwartier al. Alle programma's die geladen zijn blijven nog even doordraaien maar zodra je iets nieuws probeert te laden krijg je dus een vastloper. Bij het opnieuw opstarten start windows niet meer omdat je SSD nog steeds onvindbaar is voor de BIOS - Kabel eruit en erin van je computer lost dit op.
pi_101629990
Ok thanks!, nummer 3 ervaar ik dus ook. Dat wordt dus toch flashen.
-weg-
  dinsdag 6 september 2011 @ 17:20:38 #161
297051 schaal_9
Caissière B
pi_101637231
quote:

[..]

Veel mensen zullen inderdaad moeten inleveren, Maar als je de kabinetsplannen een beetje hebt gevolgd, kun je misschien wel een gat in de lucht springen. Als ik jouw situatie even inschat, denk ik dat je door geen enkele maatregel wordt geraakt.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_101637284
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 17:20 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Veel mensen zullen inderdaad moeten inleveren, Maar als je de kabinetsplannen een beetje hebt gevolgd, kun je misschien wel een gat in de lucht springen. Als ik jouw situatie even inschat, denk ik dat je door geen enkele maatregel wordt geraakt.
Ik denk dat het ook meevalt.

Ik ben niet ontevreden over dit kabinet. :)

Laten we eerlijk zijn: vooral Geert Wilders is sociaal in deze. :Y
pi_101637424
quote:

[..]

Als militair? ;)
Hihi, als burger in uniform en met wapen (FN-FAL, voor de kenners). Deze week al exercitieoefeningen gedaan op de kazerne, o.l.v. onze adjudant. :)
pi_101637439
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 17:25 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Hihi, als burger in uniform en met wapen (FN-FAL, voor de kenners). Deze week al exercitieoefeningen gedaan op de kazerne, o.l.v. onze adjudant. :)
Mooi ^O^
pi_101637543
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 17:20 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Premies gaan wel omhoog, dat voelt iedereen.. dus ook de werkeloze wajonger. Daarnaast denk ik dat er echt nog wel wat dingetjes gaan komen waardoor ook "wij" niet buiten schot komen te staan. Ik zie nog wel een motie komen om vakantiegeld weg te bezuinigen, om maar een voorbeeld te noemen. Maar ik zie geen beren op de weg, voor niemand niet trouwens.
-weg-
pi_101637566
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 17:25 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Reservist?
-weg-
pi_101637661
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 17:29 schreef Auti het volgende:

[..]

Reservist?
Nee, gaat vanuit de studentenweerbaarheid:

quote:
Verder vormt een aantal weerbaarheden tijdens evenementen als Prinsjesdag, de dodenherdenking op de Dam in Amsterdam, staatsbegrafenissen en in 2002 het huwelijk van prinses Maxima en prins Willem-Alexander een afzetting, gekleed in ceremoniële uniformen, veelal uit de 19de eeuw.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Studentenweerbaarheid

Tis gewoon prachtig om i.p.v. naar een dergelijke, militair evenement, er gewoonweg deel van uit te kunnen maken. Geeft een heel bijzonder gevoel, om in ceremonieel tunue en met een geweer door de straten van Den Haag te marcheren, terwijl aan weerszijden het volk staat toe te kijken. :)

Maar reservist zou ik eigenlijk wel willen worden, alleen momenteel speelt m'n gebrek aan conditie de parten (weerhoudt het me ervan om me aan te melden).
pi_101637855
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 17:32 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Nee, gaat vanuit de studentenweerbaarheid:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Studentenweerbaarheid

Tis gewoon prachtig om i.p.v. naar een dergelijke, militair evenement, er gewoonweg deel van uit te kunnen maken. Geeft een heel bijzonder gevoel, om in ceremonieel tunue en met een geweer door de straten van Den Haag te marcheren, terwijl aan weerszijden het volk staat toe te kijken. :)

Maar reservist zou ik eigenlijk wel willen worden, alleen momenteel speelt m'n gebrek aan conditie de parten (weerhoudt het me ervan om me aan te melden).
Oh netjes, een soort van reenactment? Ik snap je wel hoor, die ceremonies doen mij ook wel wat.
Als reservist kan je ook meedoen aan heel veel van dat soort evenementen, al is dat dan meer dat je er bent om te werken. Ik vind de Natres ook echt geweldig maar ik denk niet dat ik toegelaten wordt met mijn diagnoses.
-weg-
pi_101637939
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 17:37 schreef Auti het volgende:

[..]

Oh netjes, een soort van reenactment? Ik snap je wel hoor, die ceremonies doen mij ook wel wat.
Als reservist kan je ook meedoen aan heel veel van dat soort evenementen, al is dat dan meer dat je er bent om te werken. Ik vind de Natres ook echt geweldig maar ik denk niet dat ik toegelaten wordt met mijn diagnoses.
Poeh, mij gaat het minder om evenementen, mij lijkt het eerder leuk om deel te nemen aan oefeningen etc., eventueel met andere legeronderdelen.

Reenactment is het niet, vroeger waren de weerbaarheden gelegenheidseenheden die samen tegen de vijand wilde trekken (wat niet altijd lukte), in WO II waren ze de oorsprong van het studentenverzet en tijdens de Koude Oorlog werd dat beklonken (als clandestiene verzetsorganisatie).

Tegenwoordig doen de studentenweerbaarheid nog mee met oefeningen, schietwedstrijden om voor ceremoniële taken, maar dat staat los van het "naspelen" (reenactment) van bepaalde zaken.
pi_101638118
Ja, ik snap het. Het was niet de juiste woordkeuze. Maar ik kwam daar op ivm die uniformen.
Het is wel mooi allemaal :Y
-weg-
  dinsdag 6 september 2011 @ 19:40:26 #171
297051 schaal_9
Caissière B
pi_101643334
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 17:29 schreef Auti het volgende:

[..]

Premies gaan wel omhoog, dat voelt iedereen.. dus ook de werkeloze wajonger. Daarnaast denk ik dat er echt nog wel wat dingetjes gaan komen waardoor ook "wij" niet buiten schot komen te staan. Ik zie nog wel een motie komen om vakantiegeld weg te bezuinigen, om maar een voorbeeld te noemen. Maar ik zie geen beren op de weg, voor niemand niet trouwens.
De hogere zorgpremies inderdaad, die niet geheel worden gecompenseerd door de zorgtoeslag. Door loonmatiging stijgen ook de uitkeringen minder snel, want die volgen de CAO-loonindex.

Die Wajong gaat sowieso omlaag, zij het pas in 2014. Mensen met Asperger/autisme kunnen een krantenwijk nemen om die 5% te compenseren. Het moet wel heel raar lopen om met Asperger of pdd-nos als volledig en duurzaam arbeidsongeschikt bestempeld te worden (dan blijft je uitkering gelijk).

Voor mij geldt dat de lonen worden bevroren, maar ik zorg er wel voor dat 2012 een groots jaar wordt: hip en trendy, met uiteraard weer een prachtige reis.

Goed dat je geen beren op de weg ziet :)
Echt eerlijk verdeeld is het natuurlijk niet! Ik ken mensen met eenvoudig werk die echt midden in het leven staan. Gewoon gelukkig met 1800 bruto :)
Of het ook met een langdurige Wajong kan... geen idee.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_101679178
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:40 schreef schaal_9 het volgende:

Voor mij geldt dat de lonen worden bevroren, maar ik zorg er wel voor dat 2012 een groots jaar wordt: hip en trendy, met uiteraard weer een prachtige reis.

Wat houdt het vetgedrukte concreet voor je in? :)
pi_101684140
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:40 schreef schaal_9 het volgende:

Goed dat je geen beren op de weg ziet :)
Echt eerlijk verdeeld is het natuurlijk niet! Ik ken mensen met eenvoudig werk die echt midden in het leven staan. Gewoon gelukkig met 1800 bruto :)
Of het ook met een langdurige Wajong kan... geen idee.
Ik denk dat dat afhankelijk is van waar je genoegen mee neemt en of je in staat bent om jezelf te vermaken met weinig.
-weg-
  woensdag 7 september 2011 @ 21:32:09 #174
351438 DolfijntjesLove
Haan33 is een beest
pi_101690044
huh dat mandje met die poppetjes dat is toch mandje omdat sally daar die bal in deed maar ze niet wist dat de andere poppetes die in de doods heeft gedaan omdat ze dan niet zig?
heeyy ik ben een meisje 17 jaar woon in leiden en houd van music internet my friends boys en cola light
pi_101690410
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:32 schreef DolfijntjesLove het volgende:
huh dat mandje met die poppetjes dat is toch mandje omdat sally daar die bal in deed maar ze niet wist dat de andere poppetes die in de doods heeft gedaan omdat ze dan niet zig?
Het gaat erom dat een autist zich niet een ander kan verplaatsen en daarom denkt dat de bal de bal in de doos ligt omdat Anna die daar heeft neergelegd.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')