BSOD'squote:Op dinsdag 6 september 2011 11:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Firmware updaten van die Vertex helpt doorgaands wel... bij mij stond ook een oude firmware erop die erom bekend stond BSOD's te veroorzaken.
Dat staat voor Blue Screen Of Death, wereldberoemde afkorting en omschrijving van het bekende blauwe errorscherm met foutmeldcodes wanneer Windows vastloopt en crashed.quote:
Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:45 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat staat voor Blue Screen Of Death, wereldberoemde afkorting en omschrijving van het bekende blauwe errorscherm met foutmeldcodes wanneer Windows vastloopt en crashed.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat alles zich op den duur vanzelf weer recht trekt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe gevierd mensen daarna grosso modo zullen zijn...
Ik wil eigenlijk niet te veel offtopic gaan, dus we moeten er niet te veel op door borduren maar ik ben mijzelf niet als ik niet zoveel mogelijk wil onderzoekenquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:18 schreef Suncatcher het volgende:
versie .11 heeft het bij mij gefixed
1. De marvell controller schijnt langzamer te zijn. Exacte cijfers heb ik niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:22 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet te veel offtopic gaan, dus we moeten er niet te veel op door borduren maar ik ben mijzelf niet als ik niet zoveel mogelijk wil onderzoeken![]()
Maar had jij problemen met sleepmode of kon je een andere oorzaak/routine vinden in het vastlopen? En heb je misschien voor mij jouw bron van info waarom ik de Marvell controller niet moet gebruiken?
Veel mensen zullen inderdaad moeten inleveren, Maar als je de kabinetsplannen een beetje hebt gevolgd, kun je misschien wel een gat in de lucht springen. Als ik jouw situatie even inschat, denk ik dat je door geen enkele maatregel wordt geraakt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe gevierd mensen daarna grosso modo zullen zijn...
Ik denk dat het ook meevalt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:20 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Veel mensen zullen inderdaad moeten inleveren, Maar als je de kabinetsplannen een beetje hebt gevolgd, kun je misschien wel een gat in de lucht springen. Als ik jouw situatie even inschat, denk ik dat je door geen enkele maatregel wordt geraakt.
Hihi, als burger in uniform en met wapen (FN-FAL, voor de kenners). Deze week al exercitieoefeningen gedaan op de kazerne, o.l.v. onze adjudant.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hihi, als burger in uniform en met wapen (FN-FAL, voor de kenners). Deze week al exercitieoefeningen gedaan op de kazerne, o.l.v. onze adjudant.
Premies gaan wel omhoog, dat voelt iedereen.. dus ook de werkeloze wajonger. Daarnaast denk ik dat er echt nog wel wat dingetjes gaan komen waardoor ook "wij" niet buiten schot komen te staan. Ik zie nog wel een motie komen om vakantiegeld weg te bezuinigen, om maar een voorbeeld te noemen. Maar ik zie geen beren op de weg, voor niemand niet trouwens.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:20 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Veel mensen zullen inderdaad moeten inleveren, Maar als je de kabinetsplannen een beetje hebt gevolgd, kun je misschien wel een gat in de lucht springen. Als ik jouw situatie even inschat, denk ik dat je door geen enkele maatregel wordt geraakt.
Reservist?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hihi, als burger in uniform en met wapen (FN-FAL, voor de kenners). Deze week al exercitieoefeningen gedaan op de kazerne, o.l.v. onze adjudant.
Nee, gaat vanuit de studentenweerbaarheid:quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Studentenweerbaarheidquote:Verder vormt een aantal weerbaarheden tijdens evenementen als Prinsjesdag, de dodenherdenking op de Dam in Amsterdam, staatsbegrafenissen en in 2002 het huwelijk van prinses Maxima en prins Willem-Alexander een afzetting, gekleed in ceremoniële uniformen, veelal uit de 19de eeuw.
Oh netjes, een soort van reenactment? Ik snap je wel hoor, die ceremonies doen mij ook wel wat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, gaat vanuit de studentenweerbaarheid:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Studentenweerbaarheid
Tis gewoon prachtig om i.p.v. naar een dergelijke, militair evenement, er gewoonweg deel van uit te kunnen maken. Geeft een heel bijzonder gevoel, om in ceremonieel tunue en met een geweer door de straten van Den Haag te marcheren, terwijl aan weerszijden het volk staat toe te kijken.
Maar reservist zou ik eigenlijk wel willen worden, alleen momenteel speelt m'n gebrek aan conditie de parten (weerhoudt het me ervan om me aan te melden).
Poeh, mij gaat het minder om evenementen, mij lijkt het eerder leuk om deel te nemen aan oefeningen etc., eventueel met andere legeronderdelen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:37 schreef Auti het volgende:
[..]
Oh netjes, een soort van reenactment? Ik snap je wel hoor, die ceremonies doen mij ook wel wat.
Als reservist kan je ook meedoen aan heel veel van dat soort evenementen, al is dat dan meer dat je er bent om te werken. Ik vind de Natres ook echt geweldig maar ik denk niet dat ik toegelaten wordt met mijn diagnoses.
De hogere zorgpremies inderdaad, die niet geheel worden gecompenseerd door de zorgtoeslag. Door loonmatiging stijgen ook de uitkeringen minder snel, want die volgen de CAO-loonindex.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:29 schreef Auti het volgende:
[..]
Premies gaan wel omhoog, dat voelt iedereen.. dus ook de werkeloze wajonger. Daarnaast denk ik dat er echt nog wel wat dingetjes gaan komen waardoor ook "wij" niet buiten schot komen te staan. Ik zie nog wel een motie komen om vakantiegeld weg te bezuinigen, om maar een voorbeeld te noemen. Maar ik zie geen beren op de weg, voor niemand niet trouwens.
Wat houdt het vetgedrukte concreet voor je in?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:40 schreef schaal_9 het volgende:
Voor mij geldt dat de lonen worden bevroren, maar ik zorg er wel voor dat 2012 een groots jaar wordt: hip en trendy, met uiteraard weer een prachtige reis.
Ik denk dat dat afhankelijk is van waar je genoegen mee neemt en of je in staat bent om jezelf te vermaken met weinig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:40 schreef schaal_9 het volgende:
Goed dat je geen beren op de weg ziet
Echt eerlijk verdeeld is het natuurlijk niet! Ik ken mensen met eenvoudig werk die echt midden in het leven staan. Gewoon gelukkig met 1800 bruto
Of het ook met een langdurige Wajong kan... geen idee.
Het gaat erom dat een autist zich niet een ander kan verplaatsen en daarom denkt dat de bal de bal in de doos ligt omdat Anna die daar heeft neergelegd.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:32 schreef DolfijntjesLove het volgende:
huh dat mandje met die poppetjes dat is toch mandje omdat sally daar die bal in deed maar ze niet wist dat de andere poppetes die in de doods heeft gedaan omdat ze dan niet zig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |