Gevalletje te hoog ontwikkelde ziel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gevalletje schizofrenie dus.En nou opflikkeren met je getroll.
Wat doe je dan hier?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:58 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik ben niet autistisch. En God is niet verzonnen, Hij Leeft In Mij.
Ja, dit snap ik dus niet zo goed hè!quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:12 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier?
"Niemand kan zonder toedoen van de Geest zeggen: Jezus is Heer" (1 Kor. 12).
Lijkt me een gevalletje huichelaar.
Je begrijpt het verkeerd we voelen ons niet anders we zijn andersquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:15 schreef Atmosphere82 het volgende:
Omdat ik het zielig voor autistische mensen vindt dat zij vaak door de maatschappij met de nek worden aangekeken, en dat ze zich altijd 'anders' zullen voelen waarschijnlijk!
sorryquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je hier niks te zoeken hebt, blijf dan weg.
Oke, ik ben naief genoeg om je nog even serieus te nemen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:15 schreef Atmosphere82 het volgende:
Omdat ik het zielig voor autistische mensen vindt dat zij vaak door de maatschappij met de nek worden aangekeken, en dat ze zich altijd 'anders' zullen voelen waarschijnlijk!
Ja dat klopt en de norm is vaak te retarded voor woorden!quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd we voelen ons niet anders we zijn andersBovendien kotst deze maatschappij je sowieso al heel snel uit omdat je iets hebt of bent dat afwijkt van de norm
Ik weet niet, elk geval is toch apart?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:19 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Oke, ik ben naief genoeg om je nog even serieus te nemen.
Waarom roep je dit dan specifiek over autisme, en niet bij ADD/ADHD, mensen in een rolstoel, dove mensen, blinde mensen, mensen met een verstandelijke beperking, mensen met chronische ziekten die je niet aan de buitenkant ziet maar die je leven overhoop halen, enzovoorts enzovoorts?
Dat laatste staat als een huis.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd we voelen ons niet anders we zijn andersBovendien kotst deze maatschappij je sowieso al heel snel uit omdat je iets hebt of bent dat afwijkt van de norm
Precies wat daar staat. Niks meer of minderquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:15 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, dit snap ik dus niet zo goed hè!
Lekker scherpquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:19 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Oke, ik ben naief genoeg om je nog even serieus te nemen.
Waarom roep je dit dan specifiek over autisme, en niet bij ADD/ADHD, mensen in een rolstoel, dove mensen, blinde mensen, mensen met een verstandelijke beperking, mensen met chronische ziekten die je niet aan de buitenkant ziet maar die je leven overhoop halen, enzovoorts enzovoorts?
Ja precies, maar waarom kies je dan specifiek het autisme-topic uit om je "steun" te betuigen, en niet al die andere dingen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik weet niet, elk geval is toch apart?
Och, je kent me toch...quote:
Je komt zo even uit het niets uit "Pandora's box" , en zegt goed waar het op staat..quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:25 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Och, je kent me toch...
* Pandora73 bloost bescheiden
Tja, dat is nou waar ik goed in ben... Tactloze maar wel erg rake opmerkingen met een enorme kern van waarheidquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:31 schreef Auti het volgende:
[..]
Je komt zo even uit het niets uit "Pandora's box" , en zegt goed waar het op staat..![]()
I like that!
Ik denk dat wel meer mensen hier dat goed kunnen. Ik ben daar ook goed in.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:38 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Tja, dat is nou waar ik goed in ben... Tactloze maar wel erg rake opmerkingen met een enorme kern van waarheid
Dat is eigenlijk best goed. Zo leer je met kritiek omgaanquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Tja. Af en toe komt er een trol voorbij.
Om trollen kan ik wel lachen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best goed. Zo leer je met kritiek omgaan
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |