Nee, been there done that, het is niet mijn ding. Bier drinken ook niet meer.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:09 schreef schaal_9 het volgende:
Ben jij niet stiekem benieuwd hoe het zou zijn als je gemakkelijker aansluiting vindt, een leuk groepje om af en toe eens een biertje te drinken? Enerzijds denk ik ook weleens: ik zou het fijn vinden als ik wat minder tijd voor mezelf nodig had.
Gek genoeg heb ik de afgelopen 3 weken 5 vertex 2 schijven zien overlijden (incl die van mezelf vorige week, vandaar het gebrek aan posts). Heb er nu een Vertex3 in gezet die doet wat ie moet doen en een herstelde Vertex2 nog teruggekregen.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:06 schreef Auti het volgende:
[..]
Vandaag ga ik mijn computer maar eens opnieuw opbouwen (moet nog een betere cpu koeler monteren), vertex3 schijf eruit halen en RMA aanvragen. Ik wil hem omruilen voor een andere omdat dit product niet doet wat hij hoort te doen, het is niet stabiel en maakt mijn hele systeem instabiel en dat hoort niet, mag niet, kan niet.
En dan alles maar weer opnieuw installeren.. niet de allerleukste bezigheid, maarja..
Gelukkig heb ik spullen zat liggen en doet die vertex2 het schijnbaar wel goed (afkloppen!) dus heb ik nog wel een acceptabele snelheid.
Ik hoop voor je dat je probleemloos blijft. Ik ben iig wel een beetje klaar met die SF2281 controller. Ik ga overstappen op Crucial m4's, die komen overal als de beste SSD naar voren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:27 schreef Ceased2Be het volgende:
Gek genoeg heb ik de afgelopen 3 weken 5 vertex 2 schijven zien overlijden (incl die van mezelf vorige week, vandaar het gebrek aan posts). Heb er nu een Vertex3 in gezet die doet wat ie moet doen en een herstelde Vertex2 nog teruggekregen.
Ik heb zelf 0 katten, maar ben zeker wel gelukkig.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ooit een man gezien met 20 katten?
Ik vind katten dan wel weer leukquote:
Maar hoe komt dat?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb zelf 0 katten, maar ben zeker wel gelukkig.
Dat vind ik moeilijk te beantwoorden. Als eerste heb ik me geaccepteerd zoals ik ben. Eerst probeerde ik vooral niet op te vallen en was ik bang dat andere me raar vonden. Verder heb ik een leuk huis, weinig geldproblemen en ik ken leuke mensen. De enige die je gelukkig kunt maken ben je zelf, dus moet je daar ook op het begin een beetje moeite voor doen. Na een tijdje wordt dat meer vanzelfsprekend en geniet je meer van het leven.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:27 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat vind ik moeilijk te beantwoorden. Als eerste heb ik me geaccepteerd zoals ik ben. Eerst probeerde ik vooral niet op te vallen en was ik bang dat andere me raar vonden. Verder heb ik een leuk huis, weinig geldproblemen en ik ken leuke mensen. De enige die je gelukkig kunt maken ben je zelf, dus moet je daar ook op het begin een beetje moeite voor doen. Na een tijdje wordt dat meer vanzelfsprekend en geniet je meer van het leven.
En waarom zou je niet gelukkig kunnen zijn?
Als je ADHD hebt, krijg je absoluut geen oppepper van Ritalin.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:26 schreef Auti het volgende:
Ik heb ingeschreven op 6 woningen in het lotingsmodel van mijn gemeente. Ik hoop dat ik uitgeloot wordt.
Hebben jullie ook veel of vaak last van vermoeidheid? Ik wordt er een beetje, euh, moe van![]()
Ik ben 4 of 5 uurtjes nadat ik wakker ben alweer helemaal bekaf met slaperige ogen en gapen.
Ik eet wel, dus er komt wel energie binnen maar toch ben ik bijna altijd heel erg moe.
En dan gebruik ik ook nog eens Ritalin, sommige mensen gebruiken dat om een nachtje door te kunnen gaan maar ik krijg er geen oppepper van.
En zouden röntgenstralen op een foetus verband kunnen hebben met ASS/ADHD?
Ja dan vind ik juist zo interessant, dat is toch een bewijs dat mijn hersens niet in orde zijn, én dat Ritalin dus wel wat doet. Het heeft allemaal te maken met een stofje waar ik tekort van heb, dus ik ga van min naar 0 en een normaal iemand gaat van 0 naar plus. Het is dus wel normaal maar toch vind ik het een raar idee dat ik vooral erg vermoeid ben terwijl ik een middel gebruik waar andere mensen super actief van worden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Als je ADHD hebt, krijg je absoluut geen oppepper van Ritalin.
Inderdaad. Geluk moet je zelf maken andere doen dat niet voor jequote:Op zaterdag 17 september 2011 14:27 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat vind ik moeilijk te beantwoorden. Als eerste heb ik me geaccepteerd zoals ik ben. Eerst probeerde ik vooral niet op te vallen en was ik bang dat andere me raar vonden. Verder heb ik een leuk huis, weinig geldproblemen en ik ken leuke mensen. De enige die je gelukkig kunt maken ben je zelf, dus moet je daar ook op het begin een beetje moeite voor doen. Na een tijdje wordt dat meer vanzelfsprekend en geniet je meer van het leven.
En waarom zou je niet gelukkig kunnen zijn?
Eenschquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. Geluk moet je zelf maken andere doen dat niet voor je
De gene die het voetpad in de lengte gebruikt heeft voorrang.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:59 schreef Auti het volgende:
Ik krijg net toch gewoon weer bijna ruzie buiten, en nu zit ik er op te hikken.
Als je een gewone stoep hebt in een winkelstraat, dus langs winkels; welke voetganger heeft dan voorrang, de persoon die het voetpad in de lengte gebruikt of de persoon die het voetpad in de breedte gebruikt?
Vraag je geld terug - RMA geeft enkel hetzelfde product terug. Je kan immers via het forum duidelijk bewijzen dat dit een enorme productiefout is, sommige mensen kunnen de schade nog enigzins beperken door te flashen, anderen hebben gewoon geen geluk.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:06 schreef Auti het volgende:
[..]
De kosten zijn nog te hoog. Met een paar jaartjes is dat wel een nieuwe standaard.
Ik zou wel een eigen computermerk willen beginnen, als ik startkapitaal had e.d... Ik zie dat ook al helemaal voor me.
En ja, ik hoop ook dat ik nu een goede richting heb gevonden en dat er daardoor in de toekomst misschien weer mogelijkheden en kansen komen, ik ben wel een beetje sceptisch over lichttherapie maar ik sta overal voor open en ik ga het gewoon proberen. Ik moet nu ook een dagboek bij houden over mijn stemming en nog wat zaken.
Vandaag ga ik mijn computer maar eens opnieuw opbouwen (moet nog een betere cpu koeler monteren), vertex3 schijf eruit halen en RMA aanvragen. Ik wil hem omruilen voor een andere omdat dit product niet doet wat hij hoort te doen, het is niet stabiel en maakt mijn hele systeem instabiel en dat hoort niet, mag niet, kan niet.
En dan alles maar weer opnieuw installeren.. niet de allerleukste bezigheid, maarja..
Gelukkig heb ik spullen zat liggen en doet die vertex2 het schijnbaar wel goed (afkloppen!) dus heb ik nog wel een acceptabele snelheid.
Die heeft na een incident in POL (weer) een ban gekregen, echter deze keer schijnbaar voor het gehele forum. Ban loopt deze keer voor een jaar, na dito voorgeschiedenis.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:40 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik heb phpmystyle trouwens ook al een tijdje niet meer gezien.
Ja, ik had een mailtje gestuurd over terugsturen en geld terug krijgen ivm de problemen en toen kreeg ik een reactie terug dat ik RMA moest aanvragen via de website. Dat moet ik nog doen, moet ik even een verhaaltje schrijven, dat lukt wel. En dan moet ik kijken hoe ik het moet opsturen. Volgens mij kan ik bij het postagentschap het in een pakket laten doen, of misschien kan ik daar een bubbeltjesenvelop kopen, dat weet ik nog niet.. Ik zit even te wachten tot ik gestort krijg want ik heb nu geen geld om het te verzenden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:49 schreef Suncatcher het volgende:
Vraag je geld terug - RMA geeft enkel hetzelfde product terug. Je kan immers via het forum duidelijk bewijzen dat dit een enorme productiefout is, sommige mensen kunnen de schade nog enigzins beperken door te flashen, anderen hebben gewoon geen geluk.
Ik heb er weleens wat last van, zit ’s-avonds vrij lang achter de computer en op mijn werk heb ik workpace uitgeschakeld. Daardoor niet zoveel energie voor contact met vrienden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:26 schreef Auti het volgende:
Ik heb ingeschreven op 6 woningen in het lotingsmodel van mijn gemeente. Ik hoop dat ik uitgeloot wordt.
Hebben jullie ook veel of vaak last van vermoeidheid? Ik wordt er een beetje, euh, moe van![]()
Ik ben 4 of 5 uurtjes nadat ik wakker ben alweer helemaal bekaf met slaperige ogen en gapen.
Ik eet wel, dus er komt wel energie binnen maar toch ben ik bijna altijd heel erg moe.
En dan gebruik ik ook nog eens Ritalin, sommige mensen gebruiken dat om een nachtje door te kunnen gaan maar ik krijg er geen oppepper van.
En zouden röntgenstralen op een foetus verband kunnen hebben met ASS/ADHD?
Nee dat komt gelijktijdig met de Wajong, maar ik weet nog niet of ik dat mag houden.quote:Op zondag 18 september 2011 18:37 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ik heb er weleens wat last van, zit ’s-avonds vrij lang achter de computer en op mijn werk heb ik workpace uitgeschakeld. Daardoor niet zoveel energie voor contact met vrienden.
Een nachtje doorgaan? Ik zou al heel blij zijn met 7 dagen weekend per week
Wat erg dat je geen geld hebt om je pakketje te verzenden. Is die 336 euro van de Wet tegemoetkoming chronisch gehandicapten nog niet gestort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |