abonnement Unibet Coolblue
pi_101324492
Hai,

Het online bestellen van lenzen is makkelijker en in de meeste gevallen goedkoper dan bij je huidige opticien. Hebben mensen hier ervaring mee? Met name lensway.

Alvast bedankt.

Jorijn
  maandag 29 augustus 2011 @ 11:04:44 #2
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_101324531
Ik heb goede ervaringen met Lensway.

Enige wat ik daar mis is een goede manier om al je bestellingen bij te houden. een echt account heb je daar niet.
pi_101324555
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 11:04 schreef Gunner het volgende:
Ik heb goede ervaringen met Lensway.

Enige wat ik daar mis is een goede manier om al je bestellingen bij te houden. een echt account heb je daar niet.
Hoe raak je wijs uit zoveel verschillende soorten lenzen met verschillende prijzen?
pi_101324611
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 11:06 schreef Jorijnn het volgende:

[..]

Hoe raak je wijs uit zoveel verschillende soorten lenzen met verschillende prijzen?
Ik heb dezelfde besteld als dat ik al had via mijn opticien. Er zijn lijsten waarop je precies kan zien welk huismerk welke lens is.
Je moet niet zomaar wat uitzoeken en gaan bestellen, zo werkt het helaas niet. Ook moet je alsnog een (half)jaarlijkse controle voor je ogen regelen, die zit er niet bij als je via internet lenzen besteld.
Ik bestel trouwens niet via lensway maar een andere aanbieder, hier heb je wel een account en kan je gewoon je vorige bestelling herhalen.
pi_101324775
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 11:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde besteld als dat ik al had via mijn opticien. Er zijn lijsten waarop je precies kan zien welk huismerk welke lens is.
Je moet niet zomaar wat uitzoeken en gaan bestellen, zo werkt het helaas niet. Ook moet je alsnog een (half)jaarlijkse controle voor je ogen regelen, die zit er niet bij als je via internet lenzen besteld.
Ik bestel trouwens niet via lensway maar een andere aanbieder, hier heb je wel een account en kan je gewoon je vorige bestelling herhalen.
Welke aanbieder is dit? Ik heb ook lowlens gevonden. Is het prijsverschil groot aangezien je toch de zelfde lens besteld?
  Redactie Games maandag 29 augustus 2011 @ 11:19:21 #6
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_101324861
Lensbase.nl haal ik m'n lenzen vandaan. Dezelfde lenzen van de opticien zijn in mijn geval 33% goedkoper.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_101324922
Enne, staat er op het doosje van Pearle in mijn geval, welk merk ik online moet hebben of is daar een ondergrondse lijst voor?
  Redactie Games maandag 29 augustus 2011 @ 11:26:00 #8
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_101325008
Als je op de site kijkt zie je dat Pearle van verschillende merken gebruikt maakt voor hun type lenzen.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_101325476
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 11:21 schreef Jorijnn het volgende:
Enne, staat er op het doosje van Pearle in mijn geval, welk merk ik online moet hebben of is daar een ondergrondse lijst voor?
https://www.toplenzen.nl/index.aspx?a=21&infoid=87
pi_101325875
quote:
Dat zijn nog eens prijzen, dat scheelt zo'n 50 euro per half jaar, sweet! :-)
pi_101326446
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:00 schreef Jorijnn het volgende:

[..]

Dat zijn nog eens prijzen, dat scheelt zo'n 50 euro per half jaar, sweet! :-)
Van die 50 euro moet je dus nog wel een controle regelen he. Maar inderdaad, scheelt belachelijk veel geld, en de levering is nog een stuk sneller ook. (Bij Pearle duurde het bij mij altijd meer dan een week, nu 2-3 dagen max).

Hoe lossen andere online lens bestellers de halfjaarlijkse controle op? Heb je een opticien gevonden die alleen controles doet? En wat kost dat?
  Redactie Games maandag 29 augustus 2011 @ 12:25:53 #12
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_101326553
Meh, meestal ga ik gewoon op controle, is er niks aan de hand. En als ze vragen of ik nog genoeg lenzen heb. Zeg ik gewoon dat ik een tijdje m'n lenzen niet in heb gehad of dat ik mijn lenzen bij een andere vestiging van ze heb gehaald.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')