quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij gebrek aan Q met drank presenteren wij u vol trots GeejBeej![]()
Trusten mopje en sterkte morgen
Ze zou je zus kunnen zijnquote:
De mazzel he, ouwe!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:23 schreef Loveless85 het volgende:
Niet geheel mijn ding, maar ken het wel jaVeel plezier!
Ik ga maar eens
Thanksquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga maar eens
aaaaahw. Opa zeikerdquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bijna wel jaWrijf het er maar in
Slaap lekker ook!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga maar eens
Kun je alsnog dronken zijn hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
Ik wil ook dronken zijn.
Maar ik moet morgen werken ipv dinsdag
Neh, daar heeft Domme Jessica al aan geliktquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:26 schreef Qwea het volgende:
GREYS!
[ afbeelding ]
Kom, we gaan Nick Lachey stuk trekken
Charmed ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:27 schreef Qwea het volgende:
Zie, hij is ook acteur! Ik ken hem ergens van. Van 1 van mijn series
Wait, whut? / Wait, who?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Neh, daar heeft Domme Jessica al aan gelikt
Ooooh, boeie. Ga ik er alsnog overheen hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar was ie mee getrouwd, Jessica Simpson
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:43 schreef ElisaB het volgende:
Goeie teksten die van Gb; denk dat ik ze maar opsla om later nog eens te citeren
Je weet tenslotte nooit wanneer ze nog eens van pas komenquote:
Ooh, I hear yaquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je weet tenslotte nooit wanneer ze nog eens van pas komen
Heeft Adele nou niet één award gewonnen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mogguuuuuuuuuuuuuuuuuuh
Beyonce krijgt een baby, dat was het nieuws van de dag weer![]()
Zo de monsters maar eens uitlaten
Adele is geen Amerikaanse, volgens mij speelt dat ook mee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft Adele nou niet één award gewonnen?![]()
Van al die nominaties?
En hoe ging Jessie J de mist in dan? Zong ze zo slecht?
Ik zag op het journaal 'dat sommige artiesten nog maar even moesten oefenen' met een fragmentje van haar er bij
Ohquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Adele is geen Amerikaanse, volgens mij speelt dat ook mee.
Hoe is het met je hoofd?quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jawel, daar was ze ook genomineerd! Maar ik vind Amerikanen nogal een chauvinistisch volkquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Kut
Ik dacht dat ze gister zeiden dat zij ook dáár genomineerd was.
Ohh zó! Ik schrok al, ik dacht dat ik het verkeerd begrepen hadquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jawel, daar was ze ook genomineerd! Maar ik vind Amerikanen nogal een chauvinistisch volk
Joh, niks aan de hand. Chill. Komt goed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:26 schreef tombolafan het volgende:
Oh man, ik ben gewoon zenuwachtig voor het zo meteen aanvragen van mijn bachelor
En als je er dan ineens achter komt dat een vak een andere naam heeft gekregen (zodat het net lijkt alsof je één vak niet gehaald hebt) dan zijn de zenuwen NOG erger
Stoffenwinkeltje!quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:26 schreef Qwea het volgende:
Oke, helpWaar koop ik zo'n naairolmaatlint ?
Ja dat zou ik ook mooi doenquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:25 schreef Oognip het volgende:
Ik ben 1.6 kg lichter
Ik heb wel een kutweegschaal... Je moet er sowieso een keer of 6 opstaan wil je 3x hetzelfde gewicht ziende eerste 3x was ik 66.9 en de 4e keer 66.5, toem ben ik er nog 3x op gegaan en was ik de 3e keer 66.1
en dat laatste hield ie 10 x vol dus daar ga ik maar van uit
*roosvicee geeft*quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:26 schreef tombolafan het volgende:
Oh man, ik ben gewoon zenuwachtig voor het zo meteen aanvragen van mijn bachelor
En als je er dan ineens achter komt dat een vak een andere naam heeft gekregen (zodat het net lijkt alsof je één vak niet gehaald hebt) dan zijn de zenuwen NOG erger
Jezus, ik weet geeneens of we die hier hebbenquote:
Dat zou geen rol mogen spelen maar is wel zo helaas. Vorig jaar won Arcade Fire een award (komen uit Canada) en er werden allemaal pagina's opgericht met 'WTF is an Arcade Fire'quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was net bij RTL Nieuws, echt slechtquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Het optreden van Jessie J staat geeneens op mtv.com..was het zo slecht
De drank heeft jou je posts van gisteren doen vergeten?quote:
Oh ook misschien wel hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, ik weet geeneens of we die hier hebben
Geen hema ofzo?
Ik zal wel es kijken, ooit. Als ik niet meer lui benquote:
Zo erg was het nou óók weer niet, typen ging alleen niet zo lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
De drank heeft jou je posts van gisteren doen vergeten?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:34 schreef Goodbye het volgende:
Ik was afhankeliojk van mijn privé chauffeur![]()
Ben net nog naar de bios geweest.´Final Destinoation 5 in 3dm erg leuk als je toh al in 354487D kijkt
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lennnnnn!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor jou blijf ikn og wel ff een mintuuje!
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:54 schreef Goodbye het volgende:
Nee, 9 ofzo. Maar ik kan niet zo goed teng alohol zonder avondeten volgens mij.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb al wel melk gehad, scijn took goed te zijn! Moet morgen wel werken ja, blegggggh
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:58 schreef Goodbye het volgende:
Oh shit, ik zou gaan slapen he! Nou, Len, ik zie jwel vershijnen! DAaaaaag![]()
![]()
![]()
![]()
Wijze woorden :quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA OMG, DAT IS ECHT DE ENGSTE. Als ik dat op de nsleweg zie dan raak ik ooke ch tin paniek![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker!!!!!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij gebrek aan Q met drank presenteren wij u vol trots GeejBeej![]()
Trusten mopje en sterkte morgen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo erg was het nou óók weer niet, typen ging alleen niet zo lekker
quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:39 schreef Goodbye het volgende:
Dat zeg ik, alleen wat moeite met typen.]/Quote]
Dat zijn de eerste tekenen
[Quote]Geen hoofdpijn trouwens!
Die stelde voor aan GB om te batsuhquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:40 schreef Greys het volgende:
Waar moest Len verschijnen gister eigenlijk dan?
Ik heb die post gemist
Len vroeg of GB wilde batsenquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:40 schreef Greys het volgende:
Waar moest Len verschijnen gister eigenlijk dan?
Ik heb die post gemist
Ohhhhhhhhhh verrassendquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die stelde voor aan GB om te batsuh
Duh
Hij was vast bang dat ze dat niet zou snappenquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh verrassend
Niet eens hardlopen?
Dat ze d'r gympen ging aantrekken en zwalkend over de weg ging hollenquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij was vast bang dat ze dat niet zou snappen
I feel yaquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik lag om 8 uur al op de stoel van de tandarts met zo'n stokkie in m'n mond om een foto te maken.
Je zou over je nek gaan zeg
Zeg, wat dénk jij wel niet van mij!quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze d'r gympen ging aantrekken en zwalkend over de weg ging hollen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeg, wat dénk jij wel niet van mij!![]()
Oh leuk vooruitzicht jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb ik ook altijd na een vulling; gevoelig door het boren enzo.
Dat gepor in je tandvlees is ook nooit echt fijn![]()
Ik ga nog ff wat doen, vanmiddag werken en daarna vergadering.
Jottem ende Jeuj
Ik ben al drie keer geweest deze maand en heb de FaMed envelop nog niet durven open makenquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Wortelkanalen, ieuwwww![]()
Ben je goed verzekerd, want da's poepieduur
Meneer I. heeft laatst 2 of 3 wortelkanaaltjes gehad en nog wat dingetjes en die was bijna 900 euro armerquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben al drie keer geweest deze maand en heb de FaMed envelop nog niet durven open maken
quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. heeft laatst 2 of 3 wortelkanaaltjes gehad en nog wat dingetjes en die was bijna 900 euro armer
Ik had onze verzekering net teruggezet tot 500 euro per jaar, want we hadden toch nooit wat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]WTF?
Zit dat echt niet in je tandartsverzekering dan?
Nu durf ik de envelop helemaal niet meer open te maken.
Ja, en dat hij dan aan kwam rijden en dr aan zou rijden ofzoquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze d'r gympen ging aantrekken en zwalkend over de weg ging hollen
Da's wel heul letterlijk batsuh jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dat hij dan aan kwam rijden en dr aan zou rijden ofzo
Ook hier bij groeneland krijg je er maar 75% van vergoedquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]WTF?
Zit dat echt niet in je tandartsverzekering dan?
Nu durf ik de envelop helemaal niet meer open te maken.
Tot hoe zo'n bedrag ben je verzekerd?quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben al drie keer geweest deze maand en heb de FaMed envelop nog niet durven open maken
Ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 29 augustus 2011 10:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tot hoe zo'n bedrag ben je verzekerd?
Ik heb 75% met een max van 450 en daar zit ik bijna aan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:08 schreef Ingetje79 het volgende:
De Friesland vergoed 80% van de behandeling tot een max. van 500 euro per jaar.
Of je moet de optimaal nemen; dan ist tot 1250 per jaar.
Die hadden we dus eerst
Moet je dus ook om en nabij de 25% zelf dokkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee![]()
Menzis, aanvullend, geloof ik.
Ik zie dat van bv de foto van 28,94 er 21,70 door Menzis wordt betaald.
Wat ben jij vroeg wakkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:34 schreef Mama_Mia het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb al geen anderhalf jaar meer rekeningen gehad van de tandartsook al ben ik wel geweest
volgens mij doet hij iets niet helemaal goed
quote:
Oh vandaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:38 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]dat gebeurt wel vaker hoor
echt
Ik zou de hulp krijgen om half 11 maar ze is er nog niet
Alle eetbare/knaagbare dingen weggeborgen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:43 schreef Greys het volgende:
Nog even flink met de Biet wandelen en daarna gaan de beestjes voor het eerst 6 uren alleen thuis blijven. Ik zie er tegenop
Ja dat weet ik dus niet. Ik denk het.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alle eetbare/knaagbare dingen weggeborgen?
Ja max. 4 uur zou ik ook graag doen idd. Maar met die reistijd naar het werk (uur heen, uur terug) wordt het al snel echt langer helaasquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
Eng he, ik laat Diaz max. 4 uur alleen. Als ik langer weg ben ga ik niet of hij gaat naar DM.
Neuh, die werken ook gewoon overdagquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:02 schreef Oognip het volgende:
Kun je niet vragen of je buren na een aantal uur even langskomen om te kijken hoe het gaat Greys?
komt goed, in de nachten zijn ze ook zo lang alleenquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:43 schreef Greys het volgende:
Nog even flink met de Biet wandelen en daarna gaan de beestjes voor het eerst 6 uren alleen thuis blijven. Ik zie er tegenop
quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
komt goed, in de nachten zijn ze ook zo lang alleen![]()
*roosvicee teruggeeft
Succesquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh, die werken ook gewoon overdag
Maar ik ga de zooi maar eens afsluiten, op weg naar het werk en HEEL hard duimen...
Thanks allen
De maaltijdsalades zoals Italiaanse Kip bedoel je?quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
Oeh de lekkere salades zijn 2 halen, 1 betalen bij de AH.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:28 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
De maaltijdsalades zoals Italiaanse Kip bedoel je?
Reden om de deur uit te gaan!quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
Oeh de lekkere salades zijn 2 halen, 1 betalen bij de AH.
Ik heb nul vers eten in huis en ga normaal nooit bij de Appie shoppen want duur. Maar met 2 voor 1 is het prima te betalen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb ook een paar dingen die 2 halen 1 betalen waren![]()
Wilde sowieso andijviestamppot maken, was dat ook 2 halen, 1 betalen
Noh!quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:52 schreef tombolafan het volgende:
goffer, moet ik de logees van mn oppaskindjes thuisbrengen, zijn die ouders gewoon weggegaankan ik op ze wachten in de auto
wat een hoerige naaistreekquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:52 schreef tombolafan het volgende:
goffer, moet ik de logees van mn oppaskindjes thuisbrengen, zijn die ouders gewoon weggegaankan ik op ze wachten in de auto
aahwquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nou, dat is fijn Tombo![]()
Ik ga vandaag of morgen weer ff naar de dierenarts met Nacho.. hij is nog dementer geworden
Hangt er van af welke soort je neemt, maar er zijn er zeker wel een paar die geschikt zijn!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:06 schreef Qwea het volgende:
Zeg Multi? Heb je die ah salades al in huis? Ik wil weten hoeveel vet, kcal en suiker erin zit, alvorens ik voor jan lul naar de appie waggel
quote:
Ik werd lichtelijke geprikkeld door het horen van "Kip teriyakki"quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hangt er van af welke soort je neemt, maar er zijn er zeker wel een paar die geschikt zijn!
Beefquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik werd lichtelijke geprikkeld door het horen van "Kip teriyakki"
En zo'n ding is 450 gram?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die beef teriyaki is 115 kcal per 100 gram, 3,5 gram vet, 14 gram koolhydraten waarvan 6,5 gram suikers.
Maar er zit ook best een groot zakje dressing bij..
Is mooi, heb ik weer voor 2 weken vlaquote:
Ja..maaltijd salade he..die moet je gewoon ipv je avondeten nemen. Maar in deze zit ook pastaquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
En zo'n ding is 450 gram?
De pleurisIk hou het wel bij mijn wortels dan
Ik ga wel ff kijken. Want het scheelt maar 60kcal op mijn normale etenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
De normale met gewoon simpele kip enzo zijn ook 2 halen 1 betalen, die zijn vast beter.
En er is er ook eentje met gegrilde groente
Naapertquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:25 schreef Oognip het volgende:
Ik ben 1.6 kg lichter
Ik heb wel een kutweegschaal... Je moet er sowieso een keer of 6 opstaan wil je 3x hetzelfde gewicht ziende eerste 3x was ik 66.9 en de 4e keer 66.5, toem ben ik er nog 3x op gegaan en was ik de 3e keer 66.1
en dat laatste hield ie 10 x vol dus daar ga ik maar van uit
Wat zullen ze zich uitlevenquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:31 schreef Cat22 het volgende:
MogguhMaar ik mag dat want vakaaaaansie!
![]()
Het is chaos hier: overal waar ik kijk rennen kittens rond. Mijn woonkamer is een slagveld van dekentjes, speeltjes en slippers.
Thanksquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:00 schreef Mama_Mia het volgende:
Ohhh goed hee Oognip
zowel van je brief als je gewicht
Nee dank je.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:05 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik duim voor je
heb je zo nog iets nodig van de supermarkt?
Ze zit nu in v&aquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:23 schreef vamperotica het volgende:
Is Oh oh hier nog wel eens? Keb een koelkastmagneet uit Blackpool.
Het was zoooooooo gaaf!
Je ergert je ergens aan of iets irriteert je!quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:39 schreef Oognip het volgende:
Ik irriteer mij aan mijn zieke zwaarademende kitten
Je was me voorquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je ergert je ergens aan of iets irriteert je!
Beterschap voor den kitten
Jij ergert je aan mijquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je ergert je ergens aan of iets irriteert je!
Beterschap voor den kitten
Ik wil niet stampen (en heb waarschijnlijk geen smaakquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:40 schreef Mama_Mia het volgende:
Andijviestampik kan alleen niet stampen
maar het is zo lekker
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil niet stampen (en heb waarschijnlijk geen smaak) dus pakje stampotpoeder voldoet prima.
Hoef je alleen te mixen met een vork.
Mosterdstip?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
ik ga wel een keer bij mn ouders schooierenmijn vader maakt de lekkerste andijviestamp met mosterdstip
![]()
Mosterdstipquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mosterdstip?
Ik vind mijn stamp briljant.Andijvie blancheren en dan het aardappelpoeder in het kookvocht erbij gooien. Geniaal, dat ben ik.
Riiiiight. Ik denk dat ik niet onder deskundige begeleiding aan ga beginnen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:52 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mosterdstip
je wil niet weten wat erin zitmaar het is zo lekker!
Het is Gronings ofzozag ik toen ik googelde.
Wij maken m met spekvet, bloem, karnemelk, peper&zout en mosterd. Zo lekker bij de andijvie
Ik proef het verschil nooit zo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:53 schreef Muis006 het volgende:
Aardappelpoeder vind ik echt ieuw. Doe mij maar echte piepers
Goed, we gaan onze buschauffeur aanklagen!quote:Hoe was je vakantie Cat?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Riiiiight. Ik denk dat ik niet onder deskundige begeleiding aan ga beginnen.
Ooooh details!quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik proef het verschil nooit zo.Op zich erg makkelijk, zo'n lame smaakpalet.
[..]
Goed, we gaan onze buschauffeur aanklagen!Wil je details in PM?
telkens ietsjes beter.quote:
Je hebt echt een flinke smak gemaakt dat het zo lang duurt voordat je je weer helemaal ok voelt zeg!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:05 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
telkens ietsjes beter.
Vonden je katten de staafjes lekker?
En hier staat een beenham in de oven
Mais oui!quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik proef het verschil nooit zo.Op zich erg makkelijk, zo'n lame smaakpalet.
[..]
Goed, we gaan onze buschauffeur aanklagen!Wil je details in PM?
2e gratis hequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:06 schreef Mama_Mia het volgende:
Beenham
bij de AH hadden ze ook kiprollade
vorige week bij de plusquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
2e gratis heHeerlijk! Maar ik heb me in kunnen houden
Het gaat dus wel iets beter gelukkig. Hoe is het met je schouder?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
vorige week bij de plus
En ik ben van het weekend ook nog even bij mijn oude slager geweest.
Die heeft goed vlees en is niet zo duur en ik merk toch wel het verschil
We hebben weer even genoeg gehakt, schnitzels en hacheevlees
Mijn knieën jeuken nog vooral heel erg maar zijn ook nog heel erg blauw en mijn handen tje ik zal wel iets gekneusd hebben want het duurt mij veel te lang. Maar ik kan weer gewoon de trap oplopen alleen heb ik nog even opstart problemen.
Nice huh?quote:
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nice huh?![]()
Ik had bijna 30 euro uitgespaard. Aldi prijs voor een volle kar bij de Appie.
oi, een ingquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:23 schreef Mama_Mia het volgende:
welke heb je genomen Q?
Ik ga zo toch maar een Ing doen
Of ik ben niets gewend kan ook.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:39 schreef Rewimo het volgende:
Smul ze van de salades, dames
f_r, beste smak heb je gemaakt zeg, dat je er nu nog last van hebt
Hier alles okee, zit op het balkon, jammer genoeg verdwijnt de zon nu langzamerhand achter het dak. Weer flink gewandeld vandaag, heb nog nooit zoveel gelopen als deze vakantie, maar het is wel afzien nu en dan.
Kom, gaan we de 24ste zuipenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:10 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik heb dus 20 minuten moeten wachten vanmorgenKreeg wel koffie, maar was nog steeds pissig
![]()
Wel erna mn diploma aangevraagd, en alles was goed en die mevrouw zei: "gefeliciteerd" dus ik heb m!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo blij en opgelucht, ik wil bijna gaan zuipen
quote:
Ja, maar die gast luistert maar niet. Mail hem 13 keer, nou, IK GA STAPPEN ONDERNEMEN!!!!quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar die gast luistert maar niet. Mail hem 13 keer, nou, IK GA STAPPEN ONDERNEMEN!!!!
Ah nee, wat heeft ´ie gedaan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:24 schreef Greys het volgende:
Nou ik had al een schijthumeur vandaag, maar de thuiskomst maakte het er niet beter op.
Met dank aan Biet!Zes uur alleen gaat dus niet. Maar ik kan toch onmogelijk NOG minder gaan werken, ik houd geen cent meer over
Het nieuwe ligkussen van Bink gemold, de inhoud lag door de hele kamer.quote:
Jeetje, dat is ook niet een beetje. Hij heeft gewoon alles gesloopt waar 'ie bij kon.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Het nieuwe ligkussen van Bink gemold, de inhoud lag door de hele kamer.
Poep en pies all over tha place, waar ik ook keek ongeveer.
En kennelijk is die nieuwe kattenbak tóch niet Beetle proof, want de gehele bank lag onder de kattenbak korrels.
Yay!
En biet in de bench doen? Denk je dat dat een oplossing is?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Het nieuwe ligkussen van Bink gemold, de inhoud lag door de hele kamer.
Poep en pies all over tha place, waar ik ook keek ongeveer.
En kennelijk is die nieuwe kattenbak tóch niet Beetle proof, want de gehele bank lag onder de kattenbak korrels.
Yay!
Ik ben serieus geneigd nu om ...quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jeetje, dat is ook niet een beetje. Hij heeft gewoon alles gesloopt waar 'ie bij kon.Ik heb geen tips en adviezen, want ik heb geen hond. Maar ik zou willen dat ik iets voor je wist!
Het is een pup.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben serieus geneigd nu om ...
Nah nee, daar heb ik dan vanavond vast weer spijt van als ik dat zeg. Maar ik zie het echt ff niet zitten. Ik ga wel even wat anders doen
Kan ik me goed voorstellenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben serieus geneigd nu om ...
Nah nee, daar heb ik dan vanavond vast weer spijt van als ik dat zeg. Maar ik zie het echt ff niet zitten. Ik ga wel even wat anders doen
Pup fase, ik hoop het. En dat kan nog wel een jaar duren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
En biet in de bench doen? Denk je dat dat een oplossing is?
Sowieso : Pup fase! Gaat over! Alleen daar heb je geen ene moer aan nu.
Er staat een bench. Dat hebben we in het begin geprobeerd, maar daar is ze spookbang voor, krijsen enzo. Ja da's dan ook weer zo zielig (en overal in elk boek en op internet staat dat je de pup pas alleen in de bench mag laten als ze het als 'veilige plek' ziet, en da's nu integendeel).quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen
Even stoom afblazen (en poep opruimen) lijkt me ook het beste. Wat Q zegt, is een bench geen optie?
Ik kan me heel goed voorstellen dat je er slecht tegen kan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat een bench. Dat hebben we in het begin geprobeerd, maar daar is ze spookbang voor, krijsen enzo. Ja da's dan ook weer zo zielig (en overal in elk boek en op internet staat dat je de pup pas alleen in de bench mag laten als ze het als 'veilige plek' ziet, en da's nu integendeel).
Maar misschien is het slaapgebrek van mezelf ofzo, dat ik er zo slecht tegen kan momenteel.
't Is ook allemaal een beetje veel enzoquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:38 schreef Goodbye het volgende:
Nou, Greys, het is helemaal niet zo gek dat je er even doorheen zit hoor. Je weet op een gegeven moment gewoon niet meer wat je moet doen. Doe even rustig aan en neem de tijd voor jezelf. Op dit moment kan je toch geen oplossingen verzinnen.
Als ze het eng vindt, kan je proberen om haar eerst overdag, als jij thuis bent, in de bench te doen met de deur dicht. Als ze dan slaapt (na gekrijs/gejank), doe je de deur weer open. Dat herhaal je een poos en dan went ze er vanzelf aan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat een bench. Dat hebben we in het begin geprobeerd, maar daar is ze spookbang voor, krijsen enzo. Ja da's dan ook weer zo zielig (en overal in elk boek en op internet staat dat je de pup pas alleen in de bench mag laten als ze het als 'veilige plek' ziet, en da's nu integendeel).
Maar misschien is het slaapgebrek van mezelf ofzo, dat ik er zo slecht tegen kan momenteel.
Doe ff normaal. Je verpest niks en dat weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Maar sorry, laat de sfeer hier vooral niet door mij verpesten
Carry on!
I know, komt goedquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
't Is ook allemaal een beetje veel enzo
Ik weet het gewoon ff niet meer. Maar dat komt wel weer
Een bietje veel?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
't Is ook allemaal een beetje veel enzo
Ik weet het gewoon ff niet meer. Maar dat komt wel weer
Bijna niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:40 schreef Qwea het volgende:
Knaagt ze ook aan dingen als je erbij bent Greys? of dan totaal niet?
En een zacht tikje met je vinger? Of een zachte nekvel schudding?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Bijna niet.
Alleen vanmorgen lag ze een beetje op dat kussen in de bench te kauwen. Dus ik heb haar daar vandaan gehaald en flink NEE en FOEI enzo geroepen, maar dat heeft kennelijk geen indruk gemaakt
Je kan het proberen met een kongquote:Ik zou nog kunnen proberen om haar een heel grote kluif te geven als ik weg ben. Dat ze zich daar dan op gaat richten. Ik durf haar nooit met kluifje alleen te laten omdat ik dan weer gelezen had dat ze in het laatste stukkie kunnen stikken, maar als ik haar nou alleen laat met een enorme kluif, dan zal het met dat laatste stukkie wel meevallen.
En nu ligt ze poeslief te ronken
Maar ik heb al een speciale dog-proof kattenbak met zwanenhals waar Boor dan eerst doorheen moet kruipen. Ik was heel gelukkig dat Boor dat snapte (helder licht) maar kennelijk snapt Biet het ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:42 schreef Qwea het volgende:
Die kattenbak kun je trouwens iets zwaars oplossen, dan kan ze daar niet meer bij.
Jaquote:
Ja, daan helpt geen baksteen tegen natuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik heb al een speciale dog-proof kattenbak met zwanenhals waar Boor dan eerst doorheen moet kruipen. Ik was heel gelukkig dat Boor dat snapte (helder licht) maar kennelijk snapt Biet het ook
Bijtring interesseert haar geen ene ruk, vanaf het begin al nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:45 schreef Qwea het volgende:
En ze heeft wel genoeg speeltjes waar ze op los kan gaan qua kauwen, Greys? Bijtring enzulks?
En zo'n brokjes bal dan? Want als het verveling is kan ze zich daar prima mee vermaken. En opzich geen probleem.... haal je 2 kluiven, dat Bink er dan niks mee kan, mja, dat is dan pech voor Bink om het maar even blunt te zeggen. Heeft ze iig een kluif.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Bijtring interesseert haar geen ene ruk, vanaf het begin al niet
Maar ik ga het donderdag wel met een grote kluif proberen.
Al heb ik dan het probleem weer dat Bink die dan ineens OOK wil hebben, al kan ze er niet eens van eten![]()
Heb ik de afgelopen weken dus gedaan, dat ging op zich wel. Maar dan ben ik ook elke vijf minuten rond aan het speuren of ze niet in het snoer van de computers bijt enzoquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:47 schreef ElisaB het volgende:
Jezus Greys, kut is dat zeg
Mee naar kantoor is geen optie neem ik aan?
Vergeet niet dat Biet nog een pup is he. Ongelukken kúnnen gebeuren. Als dit nou nog een x voorkomt dat ze alles onder schijt en 's nachts niet, dan is het geen ongeluk...quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Opsluiten in de hal met de deuren boven dicht?
Melvin heeft een hele periode gehad dat ie dagelijks wel ergens in huis zeek.
Echt, dan kwam je thuis, direct al je neus ophalen en daarna op onderzoek uit waar ie nou weer had gezeken.
Dan kun je me niet pissiger krijgen...en die kat maar vrolijk om me heen drentelen
Het is een bietje lastig uitleggen en het klinkt vast als gezeur (quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
En zo'n brokjes bal dan? Want als het verveling is kan ze zich daar prima mee vermaken. En opzich geen probleem.... haal je 2 kluiven, dat Bink er dan niks mee kan, mja, dat is dan pech voor Bink om het maar even blunt te zeggen. Heeft ze iig een kluif.
Biet aan dr halsband + riem vastmaken aan je bureau?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb ik de afgelopen weken dus gedaan, dat ging op zich wel. Maar dan ben ik ook elke vijf minuten rond aan het speuren of ze niet in het snoer van de computers bijt enzo
En het kon nu een paar keer omdat de baas met vakantie was, maar normaal zijn hun honden ook al op kantoor en dan wordt het denk ik gekkenhuis met Biet er bij.
Dat dus....anders kun je nooit meer es fatsoenlijk wegquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:49 schreef Qwea het volgende:
Alhoewel dat in principe geen oplossing is natuurlijk. Want ze moet het gewoon leren. Klaar.
Hoerige is dat je niet zeker weet of de hond het nog weet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je haar ook met de neus door haar eigen zooi gehaald?
Dat hielp destijds heel goed bij de hond van m'n ouders.
Maar tis wel vies
Precies. Want het is leuk hoor, als Biet mee naar het werk zou kunnen. Maar wat als je naar de Sauna wil bv? Of een etentje hebt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat dus....anders kun je nooit meer es fatsoenlijk weg
Gedaan, maar dan kan ze alsnog bij de snoeren onder mijn bureauquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Biet aan dr halsband + riem vastmaken aan je bureau?
Dat snap ik wel hoor. En ja, het is ws een fase.. maar die fase moet je wel goed doorkomen en ze moet wel weten dat dit ongewenst gedrag is. Anders zit je er straks nog mee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Gedaan, maar dan kan ze alsnog bij de snoeren onder mijn bureau
Het klinkt allemaal vrij hopeloos he? Maar het is vast een faaaaaaaaaaase. En ik ben vast gewoon zelf te schijterig. Want ze hééft niet in de snoeren gebeten op kantoor, ook niet geprobeerd. Maar ik heb dat één keer aan moeten zien hoe ze het thuis deed en dat was zo walgelijk dat ik dat nooit meer wil zien. Ook niet voor haar uiteraard.
Jawel, maar dat vind ik zieligquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:54 schreef Oognip het volgende:
Jezus Greys dat is echt kut thuis komenJe hebt vast geen gang/bijkeuken/iets anders waar biet in kan als je weg bent? Waar dus niks staat waar ze bij kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |