Is z'n onkunde toch een keer van pas gekomen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef Evertjan het volgende:
Bas Dost ging niet naar Ajax omdat de gehele directie naar huis is gestuurd om 22.30 door Boog
vd Boogquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef Evertjan het volgende:
Bas Dost ging niet naar Ajax omdat de gehele directie naar huis is gestuurd om 22.30 door Boog
Dat geldt niet alleen voor voetbalgerelateerde zaken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:55 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat Jan Mulder helemaal niet zo op de hoogte is van alles in de voetbalwereld.
Ik verwacht altijd dat er een keer een zinnige opmerking uit zijn glimmende schedel komt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:55 schreef Evertjan het volgende:
Van Halst weet donders goed hoe het zit maar mag niks zeggen.
Ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:59 schreef GGMM het volgende:
Ik ben echt benieuwd of het wat wordt Rodney Sneijder.
Klopt, maar Rodney heeft wel wat meer concurrentie bij Ajax dan Wesley toen. Slimme zet om hem uit te lenen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ook.
Wesley was op zijn leeftijd al bepalend geloof ik? Weet zo snel niet hoe oud Rodney is...
De 20 al gepasseerd helaas.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ook.
Wesley was op zijn leeftijd al bepalend geloof ik? Weet zo snel niet hoe oud Rodney is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |