* Spezza19 is heel blij met zijn nieuwe IKEA TV/Stereo Meubelquote:
Wat 'n dramaquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:25 schreef xFriendx het volgende:
Goddamnit, weken hier niet geweest en meteen een topic moeten openen.
Ben je nog nooit in de ikea geweest? Denk dat dat redelijk uniek isquote:
Het is ook pas half 10quote:
Keertje samen naar de ikea gaan?quote:
half 6 gaat de wekkertquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Ben je nog nooit in de ikea geweest? Denk dat dat redelijk uniek is
[..]
Het is ook pas half 10
Nee serieus niet. Ook niet echt behoefte aan. Ook al is het niet zo heel ver, A'dam is misschien 35 min met de auto, mits geen files uiteraard.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Ben je nog nooit in de ikea geweest? Denk dat dat redelijk uniek is
"Wil je mijn zweetballetjes.. euh Zweedse balletjes proeven?"quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Keertje samen naar de ikea gaan?
Nou zeg, dat klinkt wel heel verleidelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Keertje samen naar de ikea gaan?
Smooth, real smoothquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
"Wil je mijn zweetballetjes.. euh Zweedse balletjes proeven?"
Dat is het ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:32 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Nou zeg, dat klinkt wel heel verleidelijk.
Haha ja ik wilde al typen 'voor de zweedse balletjes'?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
"Wil je mijn zweetballetjes.. euh Zweedse balletjes proeven?"
waarschijnlijk komt ie toch uit bij het "doe het zelf magazijn"quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wil je dan meteen de matrassen testen?
Ja en daarna de douche samen testen, de bank, de stoel, etcquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wil je dan meteen de matrassen testen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |