Zakkenquote:
Tell me about it, ik heb ook nog de UIT gehad daarvoor. Ik ben helemaal gesloopt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zo'n zin om te slapen. Heb de afgelopen week gemiddeld niet meer dan 5 uur per nacht geslapen. Moet nog vet veel doen voordat ik vandaag ga slapen.
Hmm.. balen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Tell me about it, ik heb ook nog de UIT gehad daarvoor. Ik ben helemaal gesloopt.
Allicht. Misschien hebben we het niet eens doorquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm.. balen.Ik ben trouwens wel benieuwd naar of ik jou een keer in Utrecht zal tegenkomen.
Dat is het volgende nummer in mijn playlist, echt wat is dezenquote:
wat zeg jequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf, dan heb ik echt 324 foto's en dan precies die foto laat hij aan iedereen zien?Fml.
Ja.quote:
BAZENNUMMERquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is het volgende nummer in mijn playlist, echt wat is dezen
Waarschijnlijk dat ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Allicht. Misschien hebben we het niet eens door
quote:
hoezoquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:42 schreef Etsu het volgende:
ik twijfel of ik je moet accepteren ruubje
jeetjequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
een afschuwelijke foto van mijn afschuwelijke hoofd laten zien aan zn vader
Moh, ik ging voor jouw gebouw Ezell roepen weet je nogquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat ja.Dan worden we elkaars tweede FOK!meet.
[..]
Goei zelfvertrouwen hier zie ik alquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
een afschuwelijke foto van mijn afschuwelijke hoofd laten zien aan zn vader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |