quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mannen zijn soms echt stom en snappen vrouwen totaal niet, en al helemaal niet als die vrouwen zwanger zijn. Wij hebben ons bed vandaag opgehoogd, met speciale steunen voor auping bedden. Maar het bed is dus 10 cm te laag.
Ik vind dat geen prettig idee, de richtlijnen zijn dat het 80 moet zijn.
Dus ik zeg dat en zeg dat ik er houten blokken extra onder wil hebben.
Zegt manlief van, jamaar straks is de kraam helemaal niet zo groot. Waarop ik zeg dat het nou eenmaal de richtlijnen zijn en ik wil me daaraan houden.
Hij vindt dat ik zeur. Ik niet. Hij zegt dat het eventueel na de bevalling opgehoogd kan worden.
Ja, nog ff, wat denk je zelf??!! Daar zit ik dan toch helemaal niet op te wachten?
Kortom, ik ben momenteel in een humeur en lekker emo, heb gezegd dat hij bij het volgende kind maar lekker zwanger moet zijn![]()
Tjonge jonge waarom moet dat zo moeilijk gaan????
Disclaimer: mijn man is heel lief en behulpzaam hoor, maar hij ligt nu ff dwars en dat trek ik nu even heel slecht...
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:28 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je wil in elk geval niet thuis bevallen? Want dan maakt het niet zoveel uit, denk ik dat het niet vóór de bevalling is gebeurd. Anders even overleggen met de VK.
Stel voor aan je man dat hij lekker het bed opmaakt na de bevalling
Moet je de intake van de kraamzorg nog krijgen? Anders kun je het dan nog even vragen (of je belt ze even)
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:42 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik wil juist wel thuis bevallen. Intake is ook al geweest 2 weken geleden en zij zei ook nog eens dat het 80 cm hoog moet zijn.
Nouja we hebben net weer even gebabbeld en hij gaat t toch deze week regelen.
Pffff... Kon hij dat niet gewoon meteen zeggen? Mannen
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:17 schreef NotTheSame het volgende:
Mannen...tja... Het blijven aparte wezens. Hoewel ik er in m'n dagelijks leven vaak liever mee te maken heb dan met vrouwen, snap ik ze soms ook gewoon niet hoor!
Ik heb net ook nog maar ff ons bed opgemeten... 70cm. Dus ik ben benieuwd wat ze daar van gaan zeggen. Ik ben toch eigenlijk niet van plan om het bed op de klossen van de zorgwinkel te zetten, want dan kan ik er never nooit meer in of uit komen!
Ja hoor, dat mag ook. Als je maar aan die 80cm komt. Ik ben zelf 1,57 dus voor mij was het ook echt heel erg hoog, ik had alleen het geluk dat m'n kraam ook zo'n klein opdondertje was en m'n bed dus eigenlijk direct nadat we uit het ziekenhuis kwamen alweer omlaag kon...quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:51 schreef NotTheSame het volgende:
Ja, dat ik naar 80cm moet, vooruit, dat is niet het probleem, maar wat leg je dan onder 16 (!!!) pootjes?
Tegels doe ik liever niet, we hebben nog niet zo lang onze laminaat ik die wil ik nog even netjes houden.
Ik las toen wel dat iemand een extra matras op haar boxspring had gelegd? Of mag dat niet?
Nee...bij gebrek aan nieuws...quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:02 schreef wickie het volgende:
Bij ons moet 70cm, klossen gaat vriendlief morgen even halen. Ze gaan er pas onder na de bevalling.
Bij de weg, heeft linda zich gemeld vandaag?
Welkom en uiteraard mag je meepratenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:20 schreef Aeve het volgende:
Hallo!
Geen idee of ik hier ook mee mag praten. Zo niet, dan hoor ik het wel![]()
Ik ben Aeve, 30 jaar en woon in de VS met mijn man. Ik ben 1 Nov uitgerekend van onze eerste. Het wordt een jochie![]()
Tot nu toe gaat de zwangerschap etc allemaal voorbeeldig, al word het nu met bijna 31 weken toch wel zwaar af en toe.
Hopelijk kan ik hier wat tips vinden wat betreft alle ongemakjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |