3-1.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanavond natuurlijk gewoon 3 punten voor Heracles
Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanavond natuurlijk gewoon 3 punten voor Heracles
Ik was wat te overdreven met mijn reactie. Maar Heracles heeft zeker wel een kans. Armenteros wordt pittig voor Toby en Jan. De verdediging is niet zo fantastisch. Vooral de LB positiequote:
Er zijn ploegen die het tegen Ajax altijd slecht doen. Ik noem Willem II, De Graafschap en Heracles. Terwijl Utrecht altijd wel goed is. Sommige clubs hebben gewoon allijd tegenstanders waar ze telkens van verliezen. Twente-Heracles is ook al jaren kut.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ach, niemand zal opkijken als Ajax wint.
Afgaande op de uitslagen van de afgelopen jaren is een punt tegen Ajax al een stuntquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ach, niemand zal opkijken als Ajax wint.
Daaromquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:53 schreef Devv het volgende:
[..]
Afgaande op de uitslagen van de afgelopen jaren is een punt tegen Ajax al een stunt.
Ga je naar het stadion?quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daarom
Zolang heracles maar rond de 12e plek blijft hangen is er niks aan de hand
Dacht ik net ook jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Automatische update stuk ofzo? Hij update nooit man
Pakt 20 euro uit zn broekzak.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Koop eens een PSV seizoenskaart voor mij?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:56 schreef gniffie het volgende:
Deze commentator moeten ze ontslaan, wat een pleuris ventje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |