Dat is toch geen klacht man.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:48 schreef RobertVH het volgende:
als bonusklacht; Gemiddeld is de hoogte van de hak langer dan de mini-rok...
watquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:48 schreef RobertVH het volgende:
als bonusklacht; Gemiddeld is de hoogte van de hak langer dan de mini-rok...
Klinkt alsof je er bent geweest. Is het de moeite waard om de stad te bezoeken?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:48 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ziet er leuk uit op nacht foto's met leuke belichting, maar ik vind er toch geen ene zak aan in de stad zelf. Gigantische straten, je waait ondersteboven, als bonusklacht; Gemiddeld is de hoogte van de hak langer dan de mini-rok...
Ben er een dag of 4 geweest een paar maanden geleden. Als je aan het reizen bent in de omliggende landen is het ansich de moeite om er even langs te gaan vanwege de oude stad, het contrast tussen oud- en nieuw-bouw en de troosteloze olievelden naast stad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:19 schreef Kadoe het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er bent geweest. Is het de moeite waard om de stad te bezoeken?
Persoonlijk vind ik dat er best veel te doen is in deze stad. Je hebt natuurlijk de ommuurde binnenstad (met de toren, het paleis etc) Verder staan er heel veel fonteinen in de stad, kun je er goed shoppen en zijn er diverse interessante musea.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:33 schreef Lemans24 het volgende:
Op HDR foto's ziet alles er altijd mooier uit. En totaal onrealistisch...
Bakoe lijkt me interessant omdat het zo'n uithoek van Europa is maar ik vraag me af of er nou echt zoveel te doen of te zien is daar. De stad lijkt vooral gebruikt te worden om op de boot naar Turkmenistan te stappen (of andersom).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |