quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat T. het maar niet lezen. Die wil niet horen dat ze ooit ook een oud wijf wordt.
Dr zijn er maar weinig die daaraan overleiden hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnen nu en twee jaar een keer crashen met je zweefvliegtuig en dan haalt ze je met gemak in hoor...
Helaas.quote:
Met deze post heb je jezelf gediskwalificeerd bij T.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Dr zijn er maar weinig die daaraan overleiden hoor
Ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:20 schreef KomtTijd... het volgende:
En ik las: "Kunnen nergens Tegan" [ afbeelding ]
Bij wie moet ik zijn om in je testament te komen?quote:
Moet je eerst met me trouwenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij wie moet ik zijn om in je testament te komen?
Je bent pas 16?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Moet je eerst met me trouwen.
Maar ik zorg gewoon dat ik al mijn geld heb uitgegeven binnen tien jaar.
Geld heb ik zelf wel, ik wil juist de dingen die ik nog niet heb.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:24 schreef Tegan het volgende:
Maar ik zorg gewoon dat ik al mijn geld heb uitgegeven binnen tien jaar.
Die ga je niet vinden tussen mijn eigendommenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geld heb ik zelf wel, ik wil juist de dingen die ik nog niet heb.
Organen staat ze niet af, daar hebben we het nu toch wel vaak genoeg over gehad?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geld heb ik zelf wel, ik wil juist de dingen die ik nog niet heb.
Waar wel dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:26 schreef Tegan het volgende:
Die ga je niet vinden tussen mijn eigendommen.
Ik wil haar ook helemaal, niet stukjes ervan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Organen staat ze niet af, daar hebben we het nu toch wel vaak genoeg over gehad?
Als ze dood is?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil haar ook helemaal, niet stukjes ervan.
Je wilt mij als ik dood ben.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil haar ook helemaal, niet stukjes ervan.
Neehee...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |