Ja dat klopt absoluut. Er zijn zelfs gitaarbouwers die minmaal 30.000 dollar vragen voor een gitaar... ( Ervin Somogyi bijvoorbeeld ).quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:40 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Haha, oke dat neem ik terug.
Bedoelde meer zoiets van het kenmerkende geluid van een strat of een LP en dan bij de westerns qua merken maar dat ligt dus vaak aan het hout en je betaald in verhouding dus meer voor een goede western dan voor een goede elektrische.
Ik heb andere ervaringenquote:
Voor minder dan dat gaat mijn Explorer ook niet weg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:51 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ja dat klopt absoluut. Er zijn zelfs gitaarbouwers die minmaal 30.000 dollar vragen voor een gitaar... ( Ervin Somogyi bijvoorbeeld ).
Afgezien dat je dat verschil misschien niet eens hoort, zal die gitaar nooooit je huis verlaten
Ik bedoel meer: stel dat die Gibson je 30duizend euro heeft gekost, dan durf je die toch niet meer naar een optreden oid mee te nemen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor minder dan dat gaat mijn Explorer ook niet weg.
Juist wel. Het blijft ten slotte een gebruiksvoorwerp en waarom zou je 30k aan iets uitgeven wat je niet gebruikt? Dat is zonde van het geld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:59 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik bedoel meer: stel dat die Gibson je 30duizend euro heeft gekost, dan durf je die toch niet meer naar een optreden oid mee te nemen?
(ervanuitgaande dat je geen multimultimiljonair bent)
Daar heb je natuurlijk hartstikke gelijk in.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Juist wel. Het blijft ten slotte een gebruiksvoorwerp en waarom zou je 30k aan iets uitgeven wat je niet gebruikt? Dat is zonde van het geld.
City and Colour, Nico Stai, Ben Howard?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:47 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand meer bands zoals Noah and the Whale, Bon Iver etc?
Noah and the Whalequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:47 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand meer bands zoals Noah and the Whale, Bon Iver etc?
Alweer?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:59 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik bedoel meer: stel dat die Gibson je 30duizend euro heeft gekost, dan durf je die toch niet meer naar een optreden oid mee te nemen?
(ervanuitgaande dat je geen multimultimiljonair bent)
Over Gibson gesproken, hun fabriek in Nashville is binnengevallen door de overheid ivm verdenking van gebruik van illegaal hout.
Ja, net als in 2009. Niks van geleerd denk ikquote:
Gewoon kopenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:33 schreef savale het volgende:
Gitaren kopen mag altijd, maar verkopen is gewoon niet goed
Dan maar in hongerstaking
Ik zag toevallig net hier op Fok! nog een witte fender strat staan
![]()
Goeie buurt daarzoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:17 schreef Aresdreams het volgende:
Zo, terug van 'huwelijksreisje'.
Zit dat kasteel echt achter de school waar ik nu heen mag... GRR
En wat zit daar alles dicht in de buurt... (Heerlen, Kerkrade e.d.)
Mwa...quote:
Klopt, zijn er langs gelopen, op weg naar voedselquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:47 schreef The_Dean het volgende:
In het centrum van Heerlen schijnt wel een muziekzaak te zitten
Ja, ik kende het eigenlijk niet, maar de SLO 100 wordt beschouwd als de Rolls Royce onder de moderne high-gain amps. Misschien ook vanwege het prijskaartje (3499quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |