Ik ga meestal op de scooter, dat is echt veel te koud in de winter. En fietsen is ook koud. Auto is geen optie in Leiden centrum.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is waar, hoewel ik liever met de auto ga.
Nee, in Leiden is dat niet te doen. Met handschoenen aan is een scooter toch wel goed te behappen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga meestal op de scooter, dat is echt veel te koud in de winter. En fietsen is ook koud. Auto is geen optie in Leiden centrum.
Nee, eigenlijk niet. De wind snijd echt bijna letterlijk door je gezicht, zo koud. Ook is het gevaarlijk met ijzel en sneeuw.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, in Leiden is dat niet te doen. Met handschoenen aan is een scooter toch wel goed te behappen?
Welke reactie verwacht je nu hier?quote:
Jawelquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
De brandweer wilt nu vast niet meer komen
Truste!quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:35 schreef Rezania het volgende:
Nou, ik ga. Was gezellig en welterusten.
Ik had iets van overloper of hoer ofzo verwachtquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welke reactie verwacht je nu hier?
Mijn reactie zou zijn "koop een taart en vier het", maar ik reageer liever niet.
Slaap lekker Rezania
Weltrusten oude manquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:37 schreef LompeHork het volgende:
Ome LompeHork gaat ook maar eens zijn nest opzoeken. Ik word te oud voor dit soort tijden.
Trustenquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:37 schreef LompeHork het volgende:
Ome LompeHork gaat ook maar eens zijn nest opzoeken. Ik word te oud voor dit soort tijden.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:37 schreef LompeHork het volgende:
Hé! Andere UI!quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb de postcount van vandaag nog niet gezien
JA 3 K'Squote:Op zondag 28 augustus 2011 03:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zie net dat je ondertitel niet klopt.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
Top 100 van zaterdag 27 augustus 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
[..]
Deze statistieken werden mede mogelijk gemaakt door Igen.
Klik hier voor gedetailleerde stats
Watquote:27. 144 BBQ-kip
awesomenessquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik sta in de top 5![]()
MK 600, alweer
Die BBQ-kip zie ik weleens posten hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Het vreemde is, ik sta niet in de lijst.Maar aan de andere kant klopt dat ook wel.
magnetronquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb zoete popcorn. Maar geen zin om te bereiden.
Rond 5quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hoelaat zijn jullie van plan te gaan slapen?
Ik heb hem nog nooit zien posten. En ik denk ook echt niet dat ik speciaal ben, ik ben gewoon speciaal.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die BBQ-kip zie ik weleens posten hoor.
Dus denk niet dat je special bent
Laat dat sarcasme en zelfadoratie maar aan GGMM over.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit zien posten. En ik denk ook echt niet dat ik speciaal ben, ik ben gewoon speciaal.
Naar onder lopen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja
Maar dan moet ik naar onder lopen enzo
GGMM is ook gewoon baas, dat is een feit. Hij helpt mee met de anti-Goofy actie, dat zegt genoeg.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Laat dat sarcasme en zelfadoratie maar aan GGMM over.
Oh echt fantastisch!quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wow dan kunnen nog een dik uur praten
Ja ben nu chillings in m'n kamerquote:
Die heb ik ook gekeken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
GGMM is ook gewoon baas, dat is een feit. Hij helpt mee met de anti-Goofy actie, dat zegt genoeg.
Maar ik ga ondertussen wel even de FOK! docu kijken.
Asos niet kennenquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een betrouwbare site.
Staat ook mannenkleding op hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[me=BBQSausage]sluit Google weer
[/me]
Sorry dat ik geen "fashion chick" ben.
Ja, mijn mama heeft vorige week toevallig nog 5 herenslips bij de Hema gekocht voor me. Voor maar ¤10,-! Koopje!quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Staat ook mannenkleding op hoor.
Maar je bent vast zo iemand die geen neuk geeft om z'n uiterlijk en z'n moeder kleren laat kopen
quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, mijn mama heeft vorige week toevallig nog 5 herenslips bij de Hema gekocht voor me. Voor maar ¤10,-! Koopje!
En ik draag de broeken van mijn broer, dus die zijn gratis
Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
GGMM is ook gewoon baas, dat is een feit. Hij helpt mee met de anti-Goofy actie, dat zegt genoeg.
Dus jij hebt je nooit afgrevraagd waarom iedereen toch altijd in natura wil betalen bij Yvonne?quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wow nooit gedacht dat Yvonne er zo uit zou zien.
Gastquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dus jij hebt je nooit afgrevraagd waarom iedereen toch altijd in natura wil betalen bij Yvonne?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, mijn mama heeft vorige week toevallig nog 5 herenslips bij de Hema gekocht voor me. Voor maar ¤10,-! Koopje!
En ik draag de broeken van mijn broer, dus die zijn gratis
Hè, jammer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:17 schreef JApieman het volgende:
ik d8 ff aight is gebanned mja is niet zo want ik had het verkeerd gelezen
Nee inderdaad, z'n account moet gewoon verwijderd worden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
nee aight moet niet gebanned worden
waarom?quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee inderdaad, z'n account moet gewoon verwijderd worden.
Ik wou net zeggen. Zit goed in elkaar ookquote:
Hij is af en toe gewoon net té irritant. Ik kan veel hebben, maar pure bagger is me net iets te slecht..quote:
ik vind hem helemaal niet irritant, mja meningen enzo.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij is af en toe gewoon net té irritant. Ik kan veel hebben, maar pure bagger is me net iets te slecht.. [ afbeelding ]
Ik ook niet. Aight is wel tofquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
ik vind hem helemaal niet irritant, mja meningen enzo.
Vind ik ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:24 schreef JApieman het volgende:
ik vind mij ook wel een vet lieve user eigenlijk.
Tsja, genoeg mensn die mij een kutuser vinden. Zo ondenkbaar he, om mij een kutuser te vindenquote:
Dat weet ik, ik jou ook. Maar toch hou ik van je.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jou daarentegen vind ik soms wel een kutuser.
4 jaar geleden zat ik nog niet op Fok!quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:26 schreef JApieman het volgende:
komen ze nu pas met die docu.die is al 4 jaar oud ofzo
Hey! Moest gaan eten, dus weer wakkerquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hoi Coban, ik dacht dat je al was gaan slapen
Ik wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
4 jaar geleden zat ik nog niet op Fok!
Fok! docuquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:27 schreef coban het volgende:
[..]
Hey! Moest gaan eten, dus weer wakkerwat voor docu?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=-695007947442659762
Ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
wow jij zit hier gewoon al bijna 9 jaar vanaf je 17e tot je 26e al toch?
Hahaquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Al kwam ik hier om te spammen voor m'n eigen forumHeb na die spam 4 jaar niet gepost ofzo
![]()
Nog wat geworden met je eigen forum?quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Al kwam ik hier om te spammen voor m'n eigen forumHeb na die spam 4 jaar niet gepost ofzo
![]()
Huh what.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment contact met jouw virtuele identiteit.
Was 4 jaar later dood. Ik was toen geen goede adminquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nog wat geworden met je eigen forum?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment contact met jouw virtuele identiteit.
Je bent niet interessant ofzo hoor, bitch.quote:
gwn dik wordenquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Was ik maar zwanger, ze hebben vet leuke kleding voor zwangere vrouwen.
Zwanger worden niet zo moeilijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Was ik maar zwanger, ze hebben vet leuke kleding voor zwangere vrouwen.
Mijn Nederlands is veel beter geworden door FOK!.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:35 schreef coban het volgende:
Sinds ik op FOK! zit gaat mijn nederlands helemaal achteruit, halve zinnen verkeerde woorden ditdat alles. Ik begin te amenthiliseren.
Mijne ook!quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is veel beter geworden door FOK!.
Dit geldt ook voor mij.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Misschien krijgen alleen turken met dit probleem te makenquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Inderdaad, die fout maak ik hier ook nog wel eens, en dan leer ik daar weer van.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als je hier een d/t fout maakt dan gaat iedereen je belachelijk maken enzo.
Nu we het over amenth hebben, ik heb hem al een tijdje niet gezien, is ie gebanned ofzo?quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:38 schreef coban het volgende:
[..]
Misschien krijgen alleen turken met dit probleem te maken. Straks ga ik zo typen:
ja hroor ik bne hardstike for turkiye fack die needrlandres man kkknupplesss
Ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nu we het over amenth hebben, ik heb hem al een tijdje niet gezien, is ie gebanned ofzo?
Ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nu we het over amenth hebben, ik heb hem al een tijdje niet gezien, is ie gebanned ofzo?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, tegelijkertijd met mij gepermbanned. Ik kreeg alleen een unban.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waarom werd jij gepermband?quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:40 schreef coban het volgende:
[..]
Ja, tegelijkertijd met mij gepermbanned. Ik kreeg alleen een unban.
Haha nooit van gehoord. Mogen we dan niet fokken om de stroom enzo beperkt te houden?quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:40 schreef BBQSausage het volgende:
Woah, het is gewoon bijna Duurzame Dinsdag mensen!Volgende week alweer!
jesquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:40 schreef BBQSausage het volgende:
Woah, het is gewoon bijna Duurzame Dinsdag mensen!Volgende week alweer!
ik citeer:quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:41 schreef coban het volgende:
[..]
Haha nooit van gehoord. Mogen we dan niet fokken om de stroom enzo beperkt te houden?
Bazendag dus.quote:Duurzame Dinsdag biedt wensen uit alle hoeken van de samenleving aan het Kabinet op de eerste dinsdag van september. Duurzame Dinsdag is een initiatief van het IVN en partnerorganisaties.
Het concept van Duurzame Dinsdag bestaat uit een aantal elementen:
* het verzamelen van duurzame initiatieven vanuit de samenleving;
* het aanbieden van deze initiatieven aan een lid van het Kabinet op de eerste dinsdag in september met als doel de initiatieven te laten ondersteunen door de diverse departementen;
* het monitoren van de inzet en resultaten die betreffend lid van het kabinet bereikt ten aanzien van de ondersteuning van de initiatieven;
* het organiseren van een debat tussen burgers, vertegenwoordigers van maatschappelijke organisaties, bedrijven en politici over duurzaamheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze dachten dat ik geen turk was. Een trollaccount ofzo.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ik citeer:
[..]
Bazendag dus.Nou wauwie, ik heb er zin in. Klinkt aantrekkelijk dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Fok! bande mij ook, dat was echt fantastisch!quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ze dachten dat ik geen turk was. Een trollaccount ofzo.
Ja toch? Ik kijk er ook echt naar uit!quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:43 schreef coban het volgende:
[..]
Nou wauwie, ik heb er zin in. Klinkt aantrekkelijk dit.
Ik tweemaal. Dat was fantastischer, 450x2=900 zo fantastisch.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Fok! bande mij ook, dat was echt fantastisch!
Ik al 3 maal. dat was 450x3=1350 keer zo fantastischquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:45 schreef coban het volgende:
[..]
Ik tweemaal. Dat was fantastischer, 450x2=900 zo fantastisch.
Omg mijn hartje begon helemaal wild te kloppen toen die site aan het laden was. Zo prachtig dit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja toch? Ik kijk er ook echt naar uit!![]()
Ze hebben er ook een hele fleurige site voor gemaakt:
http://www.duurzamedinsdag.nl/
Ik 0 maal. Dat was 0x450 = 0 keer zo fantastisch.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik al 3 maal. dat was 450x3=1350 keer zo fantastisch
faalhaasquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik 0 maal. Dat was 0x450 = 0 keer zo fantastisch.
Of omdat hij baggerde en haat opwekte. Kan ook. Met zijn nationalismequote:
Mijne ook, ik ben zo opgewonden nu.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:46 schreef coban het volgende:
[..]
Omg mijn hartje begon helemaal wild te kloppen toen die site aan het laden was. Zo prachtig dit.
Ahww.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik 0 maal. Dat was 0x450 = 0 keer zo fantastisch.
Ja tegen mij zei die vanwege z'n gedragquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:47 schreef coban het volgende:
[..]
Of omdat hij baggerde en haat opwekte. Kan ook. Met zijn nationalisme. Er is hier een mod, ask him?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijne ook, ik ben zo opgewonden nu.
Vooral door die regel op de site; "DE KOFFER IS GESLOTEN"![]()
![]()
!
Ah ok. Hij zal wel ooit een kloon aanmaken denk ik.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja tegen mij zei die vanwege z'n gedrag
quote:
Eigenlijk lieg ik, maar ik wil niet dat jullie te dicht bij mijn internetpersoonlijkheid komen, dus laat ik mijn duistere verleden liever achter me.quote:
Bans worden niet besproken op het forum.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:47 schreef coban het volgende:
[..]
Of omdat hij baggerde en haat opwekte. Kan ook. Met zijn nationalisme. Er is hier een mod, ask him?
Had ie al gedaanquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:48 schreef coban het volgende:
[..]
Ah ok. Hij zal wel ooit een kloon aanmaken denk ik.
Fok! heeft het niet zo op klonenquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Had ie al gedaanturkiye_1
Maar supreme surprise, na 1 post al ban
Nee, niet liegen. Je probeert gewoon bij onze 'coole gebande mensen' club te horen. Maar het geeft niet, ooit zul je erbij horen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk lieg ik, maar ik wil niet dat jullie te dicht bij mijn internetpersoonlijkheid komen, dus laat ik mijn duistere verleden liever achter me.
gohquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Fok! heeft het niet zo op klonen
Rest van de wereld regen turkije zonquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:51 schreef coban het volgende:
Turkiye_1? Hahahahahahahahhahahahahahhaahah "tukaya altijd noemmer 1"
Heb jij zoveel kloons dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Als ik nog één kloon aanmaak mag ik pas volgend jaar kerst weer Fok!ken
Haha ik zeg toch. Turkije nummer 1 1!!1!quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Rest van de wereld regen turkije zon
Onbegrijpelijk ook dat je dat gaat doen tijdens een ban.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Als ik nog één kloon aanmaak mag ik pas volgend jaar kerst weer Fok!ken
Oké, ik zal niet liegen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:50 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, niet liegen. Je probeert gewoon bij onze 'coole gebande mensen' club te horen. Maar het geeft niet, ooit zul je erbij horen.
Wat schattigquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
4 maar ik wist niet dat het niet mocht
Juist logisch als je niet weet dat het niet magquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ook dat je dat gaat doen tijdens een ban.
Vind ik ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ook dat je dat gaat doen tijdens een ban.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Juist logisch als je niet weet dat het niet mag
omygodquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 28 augustus 2011 04:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Op dit account? Hmm, verborgen boodschap hier.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oké, ik zal niet liegen.Ik heb op dit account nog nooit een ban gehad.
Ik ga zometeen een uur of 10 slapen denk ik.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:55 schreef coban het volgende:
Haha jullie hebben nieteens een schoonheidsslaapje van 2 uurtjes gehadlosers
Schoonheidsslaapje tot 16:00quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:55 schreef coban het volgende:
Ik heb 7 notes en 2 daarvan zijn haatnotes door GGMM.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:55 schreef JApieman het volgende:
Ik heb nog nooit een ban gehad en maar 2 notes en die 2 notes vind ik onterecht.
Ik heb altijd "verleptheidslaapjes". Dus die sla ik meestal maar over.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:55 schreef coban het volgende:
Nu al meer notes dan ik.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb 7 notes en 2 daarvan zijn haatnotes door GGMM.
Ik heb 17 notes dus ik ben meer baas dan jouquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:55 schreef JApieman het volgende:
Ik heb nog nooit een ban gehad en maar 2 notes en die 2 notes vind ik onterecht.
Dom van mij.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
het is: nu al meer notes als mij
Ja ze denken dat jij dat bent op je UIquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:56 schreef JApieman het volgende:
Moderators durven mij gewoon niet te noten.
Hoe bekijk je vanwie die notes komen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
2 terechte, dat wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
het is: nu al meer notes als mij
Maar ik heb een mannen poppetje ernaast.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ze denken dat jij dat bent op je UI
Dat weet ik gewoon, kan je niet zienquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoe bekijk je vanwie die notes komen?
Dan weet je ook dat je dus 2keer in KLB hebt zitten kloten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat weet ik gewoon, kan je niet zien
ja jeweetwat Dr_Flash zeiquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar ik heb een mannen poppetje ernaast.
Ik heb geen idee van wie al die 17 notes komenquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat weet ik gewoon, kan je niet zien
XDquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:58 schreef coban het volgende:
Ik heb 486 notes, allemaal notes door mods die mij adoreren.
Niet het was de waarheidquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat je dus 2keer in KLB hebt zitten kloten.
2 van GGMM.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van wie al die 17 notes komen
Weetniet zo ff kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dus jij bent ook gewoon een kerel.
Ben je er trots op?quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb meer notes dan jullie. Bij elkaar opgeteld.
Hoeveel?quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:59 schreef GGMM het volgende:
Je bent hier ook al langer dan wij allemaal bij elkaar opgeteld.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:59 schreef GGMM het volgende:
Zo erg was het niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je was nog meer aan het posten in die topics dan dat je hier op een nacht doet.
Wowquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je was nog meer aan het posten in die topics dan dat je hier op een nacht doet.
zeg jij de topickaapster van FOK tfoequote:Op zondag 28 augustus 2011 05:01 schreef coban het volgende:
Mk is een echte topicvervuilster, een slowchatter. Iets wat ik nooit doe uiteraard.
Ik post gemiddeld slechts 8 keer. Daarnaast heb ik je nooit levenloos genoemd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
GGMM is echt een fossiel, en dan durft ie mij levenloos te noemen.
WEL VERKAPTquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik post gemiddeld slechts 8 keer. Daarnaast heb ik je nooit levenloos genoemd.
Nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
zeg jij de topickaapster van FOK tfoe
quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik post gemiddeld slechts 8 keer. Daarnaast heb ik je nooit levenloos genoemd.
JA IDD MANquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oeh verkapt maakt het juist nog pijnlijker
Behoorlijk eigenlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Handig hé,. een lange tijd niks posten, dan lijkt je gemiddelde opeens zo laag.
Hahaquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wel heb het van jou geleerd
Ik ben er ook wel blij mee. Maar bij mij is de periode waarin ik niet gepost heb iets korter. Jaartje ofzo.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht dat Yvonne er misschien tussenzat
quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht dat Yvonne er misschien tussenzat
Toen had je een leven.quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel blij mee. Maar bij mij is de periode waarin ik niet gepost heb iets korter. Jaartje ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |