Ik ga meestal op de scooter, dat is echt veel te koud in de winter. En fietsen is ook koud. Auto is geen optie in Leiden centrum.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is waar, hoewel ik liever met de auto ga.
Nee, in Leiden is dat niet te doen. Met handschoenen aan is een scooter toch wel goed te behappen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga meestal op de scooter, dat is echt veel te koud in de winter. En fietsen is ook koud. Auto is geen optie in Leiden centrum.
Nee, eigenlijk niet. De wind snijd echt bijna letterlijk door je gezicht, zo koud. Ook is het gevaarlijk met ijzel en sneeuw.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, in Leiden is dat niet te doen. Met handschoenen aan is een scooter toch wel goed te behappen?
Welke reactie verwacht je nu hier?quote:
Jawelquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
De brandweer wilt nu vast niet meer komen
Truste!quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:35 schreef Rezania het volgende:
Nou, ik ga. Was gezellig en welterusten.
Ik had iets van overloper of hoer ofzo verwachtquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welke reactie verwacht je nu hier?
Mijn reactie zou zijn "koop een taart en vier het", maar ik reageer liever niet.
Slaap lekker Rezania
Weltrusten oude manquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:37 schreef LompeHork het volgende:
Ome LompeHork gaat ook maar eens zijn nest opzoeken. Ik word te oud voor dit soort tijden.
Trustenquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:37 schreef LompeHork het volgende:
Ome LompeHork gaat ook maar eens zijn nest opzoeken. Ik word te oud voor dit soort tijden.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:37 schreef LompeHork het volgende:
Hé! Andere UI!quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb de postcount van vandaag nog niet gezien
JA 3 K'Squote:Op zondag 28 augustus 2011 03:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zie net dat je ondertitel niet klopt.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
Top 100 van zaterdag 27 augustus 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
[..]
Deze statistieken werden mede mogelijk gemaakt door Igen.
Klik hier voor gedetailleerde stats
Watquote:27. 144 BBQ-kip
awesomenessquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik sta in de top 5![]()
MK 600, alweer
Die BBQ-kip zie ik weleens posten hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Het vreemde is, ik sta niet in de lijst.Maar aan de andere kant klopt dat ook wel.
magnetronquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb zoete popcorn. Maar geen zin om te bereiden.
Rond 5quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hoelaat zijn jullie van plan te gaan slapen?
Ik heb hem nog nooit zien posten. En ik denk ook echt niet dat ik speciaal ben, ik ben gewoon speciaal.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die BBQ-kip zie ik weleens posten hoor.
Dus denk niet dat je special bent
Laat dat sarcasme en zelfadoratie maar aan GGMM over.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit zien posten. En ik denk ook echt niet dat ik speciaal ben, ik ben gewoon speciaal.
Naar onder lopen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja
Maar dan moet ik naar onder lopen enzo
GGMM is ook gewoon baas, dat is een feit. Hij helpt mee met de anti-Goofy actie, dat zegt genoeg.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Laat dat sarcasme en zelfadoratie maar aan GGMM over.
Oh echt fantastisch!quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wow dan kunnen nog een dik uur praten
Ja ben nu chillings in m'n kamerquote:
Die heb ik ook gekeken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
GGMM is ook gewoon baas, dat is een feit. Hij helpt mee met de anti-Goofy actie, dat zegt genoeg.
Maar ik ga ondertussen wel even de FOK! docu kijken.
Asos niet kennenquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een betrouwbare site.
Staat ook mannenkleding op hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[me=BBQSausage]sluit Google weer
[/me]
Sorry dat ik geen "fashion chick" ben.
Ja, mijn mama heeft vorige week toevallig nog 5 herenslips bij de Hema gekocht voor me. Voor maar ¤10,-! Koopje!quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Staat ook mannenkleding op hoor.
Maar je bent vast zo iemand die geen neuk geeft om z'n uiterlijk en z'n moeder kleren laat kopen
quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, mijn mama heeft vorige week toevallig nog 5 herenslips bij de Hema gekocht voor me. Voor maar ¤10,-! Koopje!
En ik draag de broeken van mijn broer, dus die zijn gratis
Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
GGMM is ook gewoon baas, dat is een feit. Hij helpt mee met de anti-Goofy actie, dat zegt genoeg.
Dus jij hebt je nooit afgrevraagd waarom iedereen toch altijd in natura wil betalen bij Yvonne?quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wow nooit gedacht dat Yvonne er zo uit zou zien.
Gastquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dus jij hebt je nooit afgrevraagd waarom iedereen toch altijd in natura wil betalen bij Yvonne?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, mijn mama heeft vorige week toevallig nog 5 herenslips bij de Hema gekocht voor me. Voor maar ¤10,-! Koopje!
En ik draag de broeken van mijn broer, dus die zijn gratis
Hè, jammer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:17 schreef JApieman het volgende:
ik d8 ff aight is gebanned mja is niet zo want ik had het verkeerd gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |