Ik ga meestal op de scooter, dat is echt veel te koud in de winter. En fietsen is ook koud. Auto is geen optie in Leiden centrum.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is waar, hoewel ik liever met de auto ga.
Nee, in Leiden is dat niet te doen. Met handschoenen aan is een scooter toch wel goed te behappen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga meestal op de scooter, dat is echt veel te koud in de winter. En fietsen is ook koud. Auto is geen optie in Leiden centrum.
Nee, eigenlijk niet. De wind snijd echt bijna letterlijk door je gezicht, zo koud. Ook is het gevaarlijk met ijzel en sneeuw.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, in Leiden is dat niet te doen. Met handschoenen aan is een scooter toch wel goed te behappen?
Welke reactie verwacht je nu hier?quote:
Jawelquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
De brandweer wilt nu vast niet meer komen
Truste!quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:35 schreef Rezania het volgende:
Nou, ik ga. Was gezellig en welterusten.
Ik had iets van overloper of hoer ofzo verwachtquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welke reactie verwacht je nu hier?
Mijn reactie zou zijn "koop een taart en vier het", maar ik reageer liever niet.
Slaap lekker Rezania
Weltrusten oude manquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:37 schreef LompeHork het volgende:
Ome LompeHork gaat ook maar eens zijn nest opzoeken. Ik word te oud voor dit soort tijden.
Trustenquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:37 schreef LompeHork het volgende:
Ome LompeHork gaat ook maar eens zijn nest opzoeken. Ik word te oud voor dit soort tijden.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:37 schreef LompeHork het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |