Wolfslair ja, my bad, Rough House is Hardy, Pearson etcquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:28 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wolfslair bedoel je
Misschien dat hij tevens in de US traint, not sure.
Ik denk dat het een kansloze missie zal zijn tenzij hij er 100% voor wil gaan en zijn kickbokscarrière laat schieten. Anders zal het een Manhoef type MMA carrière worden. Hij heeft totaal geen achtergrond dat naast zijn kickboksen als een goede basis kan dienen voor succes. Als hij emigreert en fulltime mee doet in de Blackzillians dan kan het op termijn wat worden maar dan eerder over een jaar of 4-5.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:54 schreef Paxlie het volgende:
Spong gaat MMA doen
http://mmajunkie.com/news(...)omises-title-run.mma
Hij kan zo instromen op de Challenger card van Strikeforce, daarna moet hij goed opgebouwd worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:50 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik denk dat het een kansloze missie zal zijn tenzij hij er 100% voor wil gaan en zijn kickbokscarrière laat schieten. Anders zal het een Manhoef type MMA carrière worden. Hij heeft totaal geen achtergrond dat naast zijn kickboksen als een goede basis kan dienen voor succes. Als hij emigreert en fulltime mee doet in de Blackzillians dan kan het op termijn wat worden maar dan eerder over een jaar of 4-5.
Ik heb echter niet de indruk dat hij ervoor wil gaan. Bij de eerste tegenslag zie ik hem weer terug naar het kickboksen gaan. MMA is niet iets dat je erbij doet, dat kan in Nederland of tegen zwakke vechters maar niet in volwassen competities.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hij kan zo instromen op de Challenger card van Strikeforce, daarna moet hij goed opgebouwd worden.
Als hij bij de Blackzillians blijft trainen is hij binnen 2 jaar klaar voor de UFC.
Ze hebben van Arsdale als trainer. Evans en Johnson als wrestling buddies en Santiago voor grappling/submissions.
Ideale fit zou ik zeggen.
Als Spong ervoor gaat wordt hij een grote
Dat is de vraag, daar kan ik niet over oordelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:17 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik heb echter niet de indruk dat hij ervoor wil gaan. Bij de eerste tegenslag zie ik hem weer terug naar het kickboksen gaan. MMA is niet iets dat je erbij doet, dat kan in Nederland of tegen zwakke vechters maar niet in volwassen competities.
In Nederland is te weinig trainers- en vechterstalent op MMA gebied. Een paar lichtpuntjes daargelaten. Even MMA "trainen/oefenen" daar red je het niet mee. Ik wil gewoon niet weer een Nederlander in de topleagues zien met alle hype om dan gewoon finaal te worden verkracht door zelfs een matige worstelaar. Als dat al vaak gebeurd met Nederlandse vechters die primair gezien worden als MMA-vechter, denk aan Yvel en Manhoef dan is het des te meer frustrerend. Ook is er te weinig durf om de beste trainingsmogelijkheden te benutten, ik denk dan met name aan Struve daar zal het niets mee worden als hij bij Schreiber blijft. Nu ben ik er nog steeds niet uit of Struve veel meer potentie heeft dan hetgeen hij laat zien (het type brawler dat veel kan incasseren).quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:54 schreef n00cL30n het volgende:
Volgens mij oefent hij heel erg hard met Martijn de Jong? (Kan er heel erg naast zitten hoor, maar volgens mij las ik dit wat maandjes terug op zijn twitter account)
Dat gebeurde bij Andersons entrance ook, die schrok er zelfs van leek wel. Sponsors die veel geld betalen daarvoor en ineens is de pet wegquote:
Denk niet dat hij over 2 weken zal vechten.quote:
Jake Shields' father passed away today (August 30th, 2011), just over two weeks away from Jake's scheduled bout against Jake Ellenberger at UFC Fight Night 25 on Sept. 17 in New Orleans. Jack Shields was his son's high school wrestling coach, and also served as his manager. No word on whether or not Shields will pull out of his bout against Ellenberger.
Ik kan me ook niet voorstellen dat de afstand een issue moet zijn om een goeie trainingscamp te joinen. In principe zou Struve ook Wolfslair in Engeland kunnen joinen of Silver's camp.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:47 schreef Fokski het volgende:
[..]
In Nederland is te weinig trainers- en vechterstalent op MMA gebied. Een paar lichtpuntjes daargelaten. Even MMA "trainen/oefenen" daar red je het niet mee. Ik wil gewoon niet weer een Nederlander in de topleagues zien met alle hype om dan gewoon finaal te worden verkracht door zelfs een matige worstelaar. Als dat al vaak gebeurd met Nederlandse vechters die primair gezien worden als MMA-vechter, denk aan Yvel en Manhoef dan is het des te meer frustrerend. Ook is er te weinig durf om de beste trainingsmogelijkheden te benutten, ik denk dan met name aan Struve daar zal het niets mee worden als hij bij Schreiber blijft. Nu ben ik er nog steeds niet uit of Struve veel meer potentie heeft dan hetgeen hij laat zien (het type brawler dat veel kan incasseren).
Hij is de 'token badguy'. Mensen zien hem graag vechten om hem te zien verliezen. Dat trekt toch publiek.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat een klojo zoals dit een 8 fight deal krijgt!, schandalig
Hij wint toch? Wat is nou het probleem?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat een klojo zoals dit een 8 fight deal krijgt!, schandalig
je bedoelt met illegale handelingen en spuugt op alles wat beweegt!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij wint toch? Wat is nou het probleem?
Die ene keer dat hij een illegale knie gooide, in een gevecht dat hij toch al makkelijk aan het winnen was, bedoel je? Of dat hij op de grond spuugde na wekenlang lage, discriminerende en uiterst persoonlijke YouTube-filmpjes aan zijn adres?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bedoelt met illegale handelingen en spuugt op alles wat beweegt!
je zegt het goed: iedereen!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die ene keer dat hij een illegale knie gooide, in een gevecht dat hij toch al makkelijk aan het winnen was, bedoel je? Of dat hij op de grond spuugde na wekenlang lage, discriminerende en uiterst persoonlijke YouTube-filmpjes aan zijn adres?
Ik heb nooit begrepen wat voor probleem iedereen met Bisping heeft. Beetje arrogant misschien, sure. Maar meer dan dat ook niet.
Datzelfde geldt voor Frank Mir.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |