dat past niet in de TTquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hey, het Westerpopvuurwerk is begonnen. Dat betekent dat het 12 uur is... En het is hier nog steeds een godvergeten bende
quote:
neeeehheeeequote:
Zou dat hem dan gewoon zijn?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:09 schreef Mirjam het volgende:
hij lijkt verdacht veel op OPI not like the movies
geen flauw idee, maar zou zomaar kunnen, weinig lakjes verder die er zo op lijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou dat hem dan gewoon zijn?
Verpreid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
"Ben jij een bedrijf of verpreid je persnieuws, kun je gerust een mailtje sturen via het kopje contact hier op de website of gelijk een mail sturen naar info@beautyfreak.nl ."
Ben JIJ een bedrijf?
Jij bent laaaaat!quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZOMG zie nu pas dat topic over herenstrings :
Ik kom alleen hier johquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij bent laaaaat!Heb er al zo enthousiast in mee zitten lezen, en heb zelfs wat gepost.
Heb ik op het moment ook hoor, dus snap je punt. Maar deze is zo vermakelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kom alleen hier joh.
Dat wil zeggen, ik kom meestal niet verder dan mijn actieve topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |