dat past niet in de TTquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hey, het Westerpopvuurwerk is begonnen. Dat betekent dat het 12 uur is... En het is hier nog steeds een godvergeten bende
quote:
neeeehheeeequote:
Zou dat hem dan gewoon zijn?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:09 schreef Mirjam het volgende:
hij lijkt verdacht veel op OPI not like the movies
geen flauw idee, maar zou zomaar kunnen, weinig lakjes verder die er zo op lijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou dat hem dan gewoon zijn?
Verpreid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
"Ben jij een bedrijf of verpreid je persnieuws, kun je gerust een mailtje sturen via het kopje contact hier op de website of gelijk een mail sturen naar info@beautyfreak.nl ."
Ben JIJ een bedrijf?
Jij bent laaaaat!quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZOMG zie nu pas dat topic over herenstrings :
Ik kom alleen hier johquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij bent laaaaat!Heb er al zo enthousiast in mee zitten lezen, en heb zelfs wat gepost.
Heb ik op het moment ook hoor, dus snap je punt. Maar deze is zo vermakelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kom alleen hier joh.
Dat wil zeggen, ik kom meestal niet verder dan mijn actieve topics
Hooeee heb je dat gedaan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:23 schreef Mirjam het volgende:
ik heb vanavond MAC concubine, OPI i'm not really a waitress en een opi baby die ws. not like the movies is, op de kop getikt voor 5 euro
naar de rommelmarkt gaanquote:
heeeerlijk voor dat bedragquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:23 schreef Mirjam het volgende:
ik heb vanavond MAC concubine, OPI i'm not really a waitress en een opi baby die ws. not like the movies is, op de kop getikt voor 5 euro
WAT DIE IS VET MOOI BEN JE GEK!!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
naar de rommelmarkt gaan
an affair in red square was erook nog, maar die heb ik laten staan voor een ande
ohquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT DIE IS VET MOOI BEN JE GEK!!!
nee hoor, een dame die ze zat was denk ik, lagen verder kleren en ouwe lipglossjes enzoquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nagellak op de rommelmarkt? cool!
Bij een daadwerkelijke rommelmarktkraam, of van de vrachtwagen gevallen?
goeie vraagquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:28 schreef CindieY het volgende:
Ieuw, wie koopt er nou oude lipglossjes van een ander?
Ik stel altijd goede vragenquote:
Mja, het plakt en glibbert enenenquote:
Waar ga je ook alweer naartoe? Wanneer gaan jullie ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
middag
straks koffert inpakken
geen tips voor je, zoeper. Mijn bodybutter komt al door mijn porieen naar buiten dus ik smeer er niks bij...
Moet ik een heel topic teruglezen of heeft dat weinig waarde?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
geen tips voor je, zoeper. Mijn bodybutter komt al door mijn porieen naar buiten dus ik smeer er niks bij...
Alle drogisterijen afrennen om in de aanbieding nog een aantal potten te scoren?quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Aargh ships! Mijn favoriete bodybutter is uit de handel genomenWie kan mij een nieuwe adviseren??
Ik heb een vrij slechte huid van mezelf, erg ruw, snel schrale plekken en rode puntjes. Met een goede bodybutter houd ik dat best aardig onder controle, en deze rook ook nog eens zálig. Dit was 'm:
[ afbeelding ]
Kneipp Amandelbloesem bodybutter.
Welke bodybutter raden jullie aan? Die dus écht heel zacht maakt en fijn ruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |