dat past niet in de TTquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hey, het Westerpopvuurwerk is begonnen. Dat betekent dat het 12 uur is... En het is hier nog steeds een godvergeten bende
quote:
neeeehheeeequote:
Zou dat hem dan gewoon zijn?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:09 schreef Mirjam het volgende:
hij lijkt verdacht veel op OPI not like the movies
geen flauw idee, maar zou zomaar kunnen, weinig lakjes verder die er zo op lijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou dat hem dan gewoon zijn?
Verpreid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
"Ben jij een bedrijf of verpreid je persnieuws, kun je gerust een mailtje sturen via het kopje contact hier op de website of gelijk een mail sturen naar info@beautyfreak.nl ."
Ben JIJ een bedrijf?
Jij bent laaaaat!quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZOMG zie nu pas dat topic over herenstrings :
Ik kom alleen hier johquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij bent laaaaat!Heb er al zo enthousiast in mee zitten lezen, en heb zelfs wat gepost.
Heb ik op het moment ook hoor, dus snap je punt. Maar deze is zo vermakelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kom alleen hier joh.
Dat wil zeggen, ik kom meestal niet verder dan mijn actieve topics
Hooeee heb je dat gedaan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:23 schreef Mirjam het volgende:
ik heb vanavond MAC concubine, OPI i'm not really a waitress en een opi baby die ws. not like the movies is, op de kop getikt voor 5 euro
naar de rommelmarkt gaanquote:
heeeerlijk voor dat bedragquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:23 schreef Mirjam het volgende:
ik heb vanavond MAC concubine, OPI i'm not really a waitress en een opi baby die ws. not like the movies is, op de kop getikt voor 5 euro
WAT DIE IS VET MOOI BEN JE GEK!!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
naar de rommelmarkt gaan
an affair in red square was erook nog, maar die heb ik laten staan voor een ande
ohquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT DIE IS VET MOOI BEN JE GEK!!!
nee hoor, een dame die ze zat was denk ik, lagen verder kleren en ouwe lipglossjes enzoquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nagellak op de rommelmarkt? cool!
Bij een daadwerkelijke rommelmarktkraam, of van de vrachtwagen gevallen?
goeie vraagquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:28 schreef CindieY het volgende:
Ieuw, wie koopt er nou oude lipglossjes van een ander?
Ik stel altijd goede vragenquote:
Mja, het plakt en glibbert enenenquote:
Waar ga je ook alweer naartoe? Wanneer gaan jullie ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
middag
straks koffert inpakken
geen tips voor je, zoeper. Mijn bodybutter komt al door mijn porieen naar buiten dus ik smeer er niks bij...
Moet ik een heel topic teruglezen of heeft dat weinig waarde?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
geen tips voor je, zoeper. Mijn bodybutter komt al door mijn porieen naar buiten dus ik smeer er niks bij...
Alle drogisterijen afrennen om in de aanbieding nog een aantal potten te scoren?quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Aargh ships! Mijn favoriete bodybutter is uit de handel genomenWie kan mij een nieuwe adviseren??
Ik heb een vrij slechte huid van mezelf, erg ruw, snel schrale plekken en rode puntjes. Met een goede bodybutter houd ik dat best aardig onder controle, en deze rook ook nog eens zálig. Dit was 'm:
[ afbeelding ]
Kneipp Amandelbloesem bodybutter.
Welke bodybutter raden jullie aan? Die dus écht heel zacht maakt en fijn ruikt?
I have a jealousquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
we gaan naar corfu!
het is daar echt zun lekker zomerweer he
Ik weet niet hoe lang ze al uit het assortiment zijn, zal van de week wel even in de drogisten kijken, maar dan nog, op = op en dan moet ik toch een nieuwe. En er zijn er zoveel dat er vast ook hele fijne bijzitten, maar ik heb geen zin om eerst 5 miskopen te doen, want zulke potten zijn best duur...quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Alle drogisterijen afrennen om in de aanbieding nog een aantal potten te scoren?Volgens mij staan er bij mn oude werk nog genoeg, en als ze uit het assortiment gaan, komen ze eerst in de aanbieding
you should really leave yer village from time to timequote:Op zondag 28 augustus 2011 12:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Corfu? Ik dacht dat dat een vechtsport was
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Corfu? Ik dacht dat dat een vechtsport was
balen, mopperen, zuchten, dat soort dingenquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
wat doet ie dan als de zon schijnt in nederland?
Ja man, dan kan je holo's goed zienquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
oh dat lijkt me echt irritant
ik snap zonnehaters nietdat je de hitte haat kan ik me indenken, maar de zon is liev!
Nja, dan is het gewoon warm, dan krijg je al dat gezweet, je slaapt minder goed, dat soort dingen. Hij vindt dit een van de beste zomers allertijdenquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap zonnehaters nietdat je de hitte haat kan ik me indenken, maar de zon is liev!
O. Terwijl wij dus net níet naar Duitsland gaan als er geen zon isquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:05 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nja, dan is het gewoon warm, dan krijg je al dat gezweet, je slaapt minder goed, dat soort dingen. Hij vindt dit een van de beste zomers allertijden
Ik hou zelf wel van een beetje zon, hoewel ik er weinig mee doe omdat het ook zo ongezellig is om in je eentje buiten te zitten. Naja, we gaan straks weer naar Duitsland op vakantie dus daar zal het weer wel zo'n beetje hetzelfde zijn, zijn we allebei blij
O ja dat ken ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
het mooie is ook dat ik nooit wat mag zeggen van zijn ( cillit bang ) schoonmaaktechnieken, want het antwoord is steevast: had je het zelf maar moeten doen.
Bwhehehe.. gezelligheid met BBquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
oh my god. Man maakt schoon, smotst cillit bang op de roestvrijstalen afzuigkap, de beschermende coating valt er gelijk af
dus ik zo van ja, vind dat best klote, als ik schoonmaak gebeurt dat nooit...
Antwoord: had je 'm maar moeten schoonmaken!!
U begrijpt, het is hier weer knusjes gezellig
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
oh my god. Man maakt schoon, smotst cillit bang op de roestvrijstalen afzuigkap, de beschermende coating valt er gelijk af
dus ik zo van ja, vind dat best klote, als ik schoonmaak gebeurt dat nooit...
Antwoord: had je 'm maar moeten schoonmaken!!
U begrijpt, het is hier weer knusjes gezellig
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:49 schreef Sharana_LV het volgende:
ontbijten met kat-tafel:
[ afbeelding ]
Yepsquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah
Heeft hij zich een beetje met het spalkje verzoend?
ik hoop het ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
poezentafel
ik hoop wel voor je dat ie dat niet blijft doen als z'n pootje genezen is
zoooo, badkamer gesopt () en de slaapkamer is schoon, al het gereedschap is uit de woonkamer en de laatste was wordt gedraaid. Inpaktijd
OP DE PS3 ONLINE TEGEN MIJ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Dankzij Sjaan heb ik zin om GH te spelen.
Eén keer raden wat ik na het eten ga doen.
Ik heb ook een filmpje op het kanaalquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:24 schreef princess-a het volgende:
Ik zit echt heel hard te lachen om 'Volume in je haar' en 'Shapen van je gezicht'
Jaa zag ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb ook een filmpje op het kanaal![]()
jawel maar geen zinquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gedaan
En lukt het opruimen een beetje?
Muziekje op en gaanquote:
Shapen werkt toch echt, hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:24 schreef princess-a het volgende:
Ik zit echt heel hard te lachen om 'Volume in je haar' en 'Shapen van je gezicht'
ja maar waar dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:46 schreef Debsterr het volgende:
ORLY Holiday Soiree is al verkrijgbaar! En ik mag misschien Nfu Oh lakken gaan swatchen voor een website!
poezel zit in de bench op balkonquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Muziekje op en gaanen gooi poezel in de bench
Mwehehequote:Op zondag 28 augustus 2011 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
poezel zit in de bench op balkonkan hij lekker ff frisse lucht krijgen maar niet naar beneden mikken
Schoenenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mwehehe
Ik heb echt teveel schoenen, weet niet meer waar ik ze kwijt moet, heb zelfs een speciale schoenenkast en dies ook al vol
Daar heb ik de mijne ook vandaan. Super snel binnen ook nog.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
http://www.the-nailcompan(...)nagellakken-651.html
Dus die ene is een donkere versie van Faye?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Daar heb ik de mijne ook vandaan. Super snel binnen ook nog.
Welke heb jij besteld?
Nog geen.. ik vind die 7,50 shipping een beetje veelquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Daar heb ik de mijne ook vandaan. Super snel binnen ook nog.
Welke heb jij besteld?
Jup! Hij is GEWELDIG!!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dus die ene is een donkere versie van Faye?![]()
must have
Ja, vond ik eigenlijk ook wel een beetje idioot... maar heb er toch geen spijt van, ze zijn zoooo mooiquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog geen.. ik vind die 7,50 shipping een beetje veel
Mja, denk alleen dat ik dan toch ff wacht op Amerikaanse sitesquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, vond ik eigenlijk ook wel een beetje idioot... maar heb er toch geen spijt van, ze zijn zoooo mooi
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:53 schreef mirannie het volgende:
Ja, is waar. Klinkt veeeel beter! Maar ik heb gewoon geen geduld in m´n donder, haha
Lakken is 1 ding, haha, maar moet ze eerst nog schoonmaken, daar heb ik dus geen zin inquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nailsupplies doet toch geen Orly interationaal verzenden? Of was dat een ander?
Ik ben moe, maar moet m'n nagels nog lakken
Dat stond eerst ook op Transdesignquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nailsupplies doet toch geen Orly interationaal verzenden? Of was dat een ander?
Ik ben moe, maar moet m'n nagels nog lakken
enabler! Ik heb ook geen tijd om nog te kijken trouwensquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:52 schreef Debsterr het volgende:
Tenzij er een Eindhovense meebesteld?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
enabler! Ik heb ook geen tijd om nog te kijken trouwens
@ iedereen, ik zet niet op internet wanneer we precies gaan en voor hoe lang enzo, maar ge merkt ut wel als ik weer terug ben
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die Orly collectie staat in zijn geheel al op Ebay
http://cgi.ebay.nl/Orly-H(...)6e1be8#ht_1406wt_175
Heb dus gefaald
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:24 schreef princess-a het volgende:
Welke 2 had jij ook alweer?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:03 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je de andere vindt. Ik heb er maar 2
Oui en Androgynie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Welke 2 had jij ook alweer?
Ik betwijfel alleen ten zeerste of ik die rode wat vind, houd niet van rood. Maar de rest ziet er allemaal erg leuk uit
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:46 schreef Debsterr het volgende:
ORLY Holiday Soiree is al verkrijgbaar! En ik mag misschien Nfu Oh lakken gaan swatchen voor een website!
shoppen helpt tegen de pijn aangezien het zaterdag goed gingquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:21 schreef Diconnected het volgende:
Vandaag voor mij ook de eerste schooldag, ben benieuwdBeetje jammer alleen dat m'n knie godvergeten veel pijn doet
gelijk maar een liftsleutel vragen
Ja blijkbaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
shoppen helpt tegen de pijn aangezien het zaterdag goed ging
succes vandaag op je 1e dag en voor lin ook!
Communicatie- en informatiewetenschappen aan de UVT (uni van Tilburg)quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:41 schreef Incantrix het volgende:
Mornings!
Wat voor school doe je eigenlijk, Lindytje?
Jij ook succes chikkie!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja blijkbaarwant heb gister niks gedaan en nu sterf ik van de pijn, wtf
Ook succes voor Lin
en terecht, dat moet ook wel met die kutkoters van tegenwoordig die geen moer meer doen en nooit wat mee hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lawl ik krijg al mail: 'Denk eraan dat je vanmiddag het boek bij je hebt'. Nutty professor say whut?
Ze hebben het donderdag al 5x gezegd, beetje raar dat dr dan nog een mail achteraan moet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en terecht, dat moet ook wel met die kutkoters van tegenwoordig die geen moer meer doen en nooit wat mee hebben
dat zeg ik, rotkoters!quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze hebben het donderdag al 5x gezegd, beetje raar dat dr dan nog een mail achteraan moet.
Dat is toch dan het probleem voor de mensen die geen boek bij hebben, ik zou ze niet binnen laten zonder boekquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat zeg ik, rotkoters!grote kans dat straks veel nog steeds geen boek mee hebben
Is toch alleen maar goed als je gaat winkelen, kun je niet uitrekenen hoeveel je uitgegeven hebtquote:
nee dat soort dingen wil ik sowieso al nooit wetenquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is toch alleen maar goed als je gaat winkelen, kun je niet uitrekenen hoeveel je uitgegeven hebt
U haz a problemquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee dat soort dingen wil ik sowieso al nooit weten
Haha, dat denk je!quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoef volgens mij pas volgend jaar weer te rekenen![]()
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, dat denk je!
Wacht maar....
IK WIL ZE ALLEMAAL!quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.themprettycolo(...)raphic-goodness.html
Die holo's
HAHAHAHAH ik zag lindy hier echt met een trollface achter dr computer dit typenquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, dat denk je!
Wacht maar....
Whihi, zoiets jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HAHAHAHAH ik zag lindy hier echt met een trollface achter dr computer dit typen
[ afbeelding ]
ik heb geen smylies nodig ik zie dat zo ook al voor mequote:Op maandag 29 augustus 2011 12:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whihi, zoiets ja![]()
Zit mobiel, in college, dus kan nu niet bij de smileys... vandaar
Wat is er kapot gegaan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Als je iets bij de MAC koopt en het is kapot kan je dan gewoon terug zonder bon? En zo niet -> Dico heb jij de bon nog?
Mijn wenkbrauwenpotlood, ik haalde het dopje er af, maar het hele gedeelte waar je dus aan moet draaien om dat ding omhoog te krijgen ontbreektquote:
Ik wil ze!!! Maar hoe kun je er aan komen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.themprettycolo(...)raphic-goodness.html
Die holo's
Lijkt me dat je daar gewoon mee terug kan gaan, da's gewoon een productiefoutje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn wenkbrauwenpotlood, ik haalde het dopje er af, maar het hele gedeelte waar je dus aan moet draaien om dat ding omhoog te krijgen ontbreektik heb nu dus alleen een stokje lawl
Ja maar ook zonder bon?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lijkt me dat je daar gewoon mee terug kan gaan, da's gewoon een productiefoutje.
Ik weet niet hoe streng ze daar zijn, maar in Utrecht heb ik ooit een verkeerd artikel meegekregen en dat mocht ik gewoon komen ruilen, ook zonder bon.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar ook zonder bon?nouja ik wil zaterdag toch heen vanwege nieuwe collectie dus ga dan wel even langs!
Mijn schoonzus komt uit Braziliëquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:44 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik wil ze!!! Maar hoe kun je er aan komen?
Make Up Alley (.com)quote:
Awwquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:16 schreef Lindytje het volgende:
Poe hee... kop vol snot, gaar, spier ergens tussen mijn ribben verrekt...
Ik ga maar naar bed
Beterschapjesquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:16 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga maar naar bed
maar wel lekker tieten .. slaap lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:16 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga maar naar bed
buh zuur .. maar wel leuke klas?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:46 schreef Diconnected het volgende:
Zo eerste schooldag overleefd, ik ben een van de weinigen die goed in rekenen is in m'n klas geloof ikheb wel barstende koppijn, was vet benauwd in de lokalen enzo
moet je het morgen af hebben dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:44 schreef Mss het volgende:
Waarom wilde ik ook alweer bestuur doen? Dit gaat een lange nacht worden
beeeh succes meiske!!!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:57 schreef Mss het volgende:
Ja, we zitten met een deadline bij de drukker en dit is gewoon werk wat niet verdeeld kan worden. Even doorbijten dus. Slaap lekker
CiO zeker? Succes!quote:
Dollish Lindy!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:03 schreef Lindytje het volgende:
Ladies, ik heb jullie hulp nodig!!
Ik moet me dus in gaan schrijven bij de Kamer van Koophandel.... ( jottem...) Maarrr: dan heb ik een 'bedrijfsnaam' nodig. En ik heb echt 0 inspiratie... Er moet iets in dat duidelijk maakt wat ik doe: visagie/make-up (geen Make up Artist of MUA, dat vind ik altijd zo pretentieus staan
). En mijn naam moet er in: Lindy.
Als iemand nou een briljante ingeving heeft: Please let me know!
quote:
ik heb gister geholpen met kast in elkaar zetten maar was eigenlijk te zwaar en omdat ik ervoor ook nog gewerkt had is mijn lichaam hele nacht over de zeik geweestquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
CiO zeker? Succes!
Dico: succes bij de MRI!
Sjaantje, waddup chick?
Dat is zo lastigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:03 schreef Lindytje het volgende:
Ik moet me dus in gaan schrijven bij de Kamer van Koophandel.... ( jottem...) Maarrr: dan heb ik een 'bedrijfsnaam' nodig. En ik heb echt 0 inspiratie... Er moet iets in dat duidelijk maakt wat ik doe: visagie/make-up (geen Make up Artist of MUA, dat vind ik altijd zo pretentieus staan
euhmz ff denken ..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:03 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kom niet verder dan Lindy Lipstick.... of Lipstick Lindy
Lipstick Lindyquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
En als de visagie niet werkt, kun je altijd nog als stripper gaan werken.
Dit was ook mijn eerste gedachtequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
Jup cio! Ze is wel dik autistisch maar wel aardig hoor, kon niet enrollen en toen ging zij even kijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
CiO zeker? Succes!
Dico: succes bij de MRI!
Sjaantje, waddup chick?
gefeliquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:18 schreef princess-a het volgende:
Sjaan sterktewat vervelend toch
![]()
ik ben nu net officieel afgestudeerd
Woei!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:18 schreef princess-a het volgende:
![]()
Bwhaha!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
Make up zou ik doen, anders klinkt het of je iets verzonnen hebtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:50 schreef Lindytje het volgende:
Made up by Lindy gaat het worden gok ik....
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:18 schreef princess-a het volgende:
![]()
Hmm.. zit wat in.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Make up zou ik doen, anders klinkt het of je iets verzonnen hebt
Ivm terug te vinden zijn op internet enzo.. lijkt me handigquote:
Dat is ook wel wat ja! Heb je een beetje eindrijmquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
En gewoon Lindy Visagie?
Bekt wel lekker en rijmt een klein beetje...
Is volgens mij niet perse nodig! Als je een site gaat maken (Of laten maken) (Lijkt me wel verstandig), kun je door middel van metatags jezelf heel goed vindbaar maken, en als je duidelijk op je site laat weten, meerdere keren desnoods, wat je naam is, kan google je beter vinden dan als je bedrijf Makeup by -naam- heet, is ook niet heel origineel. Waar je misschien niet naar op zoek bent, maar originaliteit beklijft welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ivm terug te vinden zijn op internet enzo.. lijkt me handig
Die is tofquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
kiek `ns wat ik vanmorgen bij Action vond
Een uilenring
[ link | afbeelding ]
h00t by De_Taartjesfee, on Flickr
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:12 schreef Lindytje het volgende:
Nou mensen, bij deze ben ik eigenaar van een eigen bedrijf
Lindy Visagie is het geworden (thanx Puckz!). Gewoon heel simpel, makkelijk te onthouden en doeltreffend. Niet zo origineel, maar soit.
Bwhehehe, ik ben ineens eigenaar van een bedrijf![]()
Thanx!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Ik heb mijn studiospullen inmiddels hier, moet alleen nog ff nieuwe achtergrondrollen bestellen (maar ik heb ook een witte muur ) dusseh....
Dank dank!!quote:
Dat is een heel goed ideequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou er een blog over bij gaan houden als ik jou was
En daarom neem ik expres mijn laptop niet mee de les inquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:32 schreef Diconnected het volgende:
Wel leuk met laptop in de les, lekker fokken
Wij zijn verplichtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En daarom neem ik expres mijn laptop niet mee de les in
Godver, ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef Lindytje het volgende:
Wheheheheheh. Ikkemailen dat ik nu een eigen bedrijf heb: Gefeliciteerd schat, met Schutrups BV!
Bazen en geïnteresseerd zijn in werknemers, dat gaat haast niet samen! Wat voor werk doe je? Gaat dat wel met die knie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:55 schreef Diconnected het volgende:
Pfff net heel gesprek met m'n baas gehad waar ik lekker heb zitten jankenhij vond het raar dat hij niks van mij had gehoord vanwege m'n knie enzo, terwijl ik tegen m'n andere baas wel wat dingen had gezegd en toen ik v/d week langskwam zat ie in bespreking dusja dan kan ik hem moeilijk storen toch? Bedoel hij had zelf verdomme ook kunnen bellen
Naja goed toen ook maar even uitgelegd dat het thuis ook niet echt lekker liep en dat het bij mij er ook is ingeschoten dat ik niet langs kon gaan oid. Begon ie er ook nog eens over dat ie had gehoord dat ik wel gewoon dagjes wegkan enz. Maar dan weet ie niet dat zulke dingen al stonden gepland vóórdat ik last van m'n knie had. En dat ik zoiets met veel pijn en moeite moet doen. Maar dan weer: hij had mij ook weer kunnen bellen en om uitleg te vragen.
Is blijkbaar moeilijk ofzo. Maargoed, hij weet nu van de gehele situatie af, en hij vond het wel fijn dat ik uit mezelf kwam dat ik morgen ga proberen te werken, dat dan weer wel
Maargoed ben toch een beetje van 'meh' want ik voel me nu een soort van schuldig tegenover m'n werk terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet moet zijn
![]()
Zo einde zeikverhaal
Schoolspul?quote:
Weet je wel zeker dat je weer moet gaan werken? Lijkt me nou niet de verstandigste beslissing... en als hij niet zo had lopen leuren aan je, had je het dan ook voorgesteld?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:55 schreef Diconnected het volgende:
Pfff net heel gesprek met m'n baas gehad waar ik lekker heb zitten jankenhij vond het raar dat hij niks van mij had gehoord vanwege m'n knie enzo, terwijl ik tegen m'n andere baas wel wat dingen had gezegd en toen ik v/d week langskwam zat ie in bespreking dusja dan kan ik hem moeilijk storen toch? Bedoel hij had zelf verdomme ook kunnen bellen
Naja goed toen ook maar even uitgelegd dat het thuis ook niet echt lekker liep en dat het bij mij er ook is ingeschoten dat ik niet langs kon gaan oid. Begon ie er ook nog eens over dat ie had gehoord dat ik wel gewoon dagjes wegkan enz. Maar dan weet ie niet dat zulke dingen al stonden gepland vóórdat ik last van m'n knie had. En dat ik zoiets met veel pijn en moeite moet doen. Maar dan weer: hij had mij ook weer kunnen bellen en om uitleg te vragen.
Is blijkbaar moeilijk ofzo. Maargoed, hij weet nu van de gehele situatie af, en hij vond het wel fijn dat ik uit mezelf kwam dat ik morgen ga proberen te werken, dat dan weer wel
Maargoed ben toch een beetje van 'meh' want ik voel me nu een soort van schuldig tegenover m'n werk terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet moet zijn
![]()
Zo einde zeikverhaal
Jaaaaaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Ik heb mijn studiospullen inmiddels hier, moet alleen nog ff nieuwe achtergrondrollen bestellen (maar ik heb ook een witte muur ) dusseh....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |