en ik dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nectar heeft zijn leven gebeterd, respect voor hem.
Dat heb ik niet want mijn leven was al bestquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nectar heeft zijn leven gebeterd, respect voor hem.
Ja maar nu baqqer je niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:58 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dat heb ik niet want mijn leven was al best
Ja haha goedequote:
Mooie verkapte vraagquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:58 schreef Trollscience het volgende:
Niemand gaat dit editten, want de mods mogen me niet
[info]Lueken topic[/info]
Klobtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:58 schreef Trollscience het volgende:
Niemand gaat dit editten, want de mods mogen me nietLueken topic
Heerlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:59 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb zin in pistache ijs. Maar de ijscoman kwam net want ik hoorde de belletjes van zijn kar maar ik kon hem niet vinden.
Je cokedealer is opgepakt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:59 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb zin in pistache ijs. Maar de ijscoman kwam net want ik hoorde de belletjes van zijn kar maar ik kon hem niet vinden.
Misschien moet je hem met je pauperbak eens achterna rijdenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:59 schreef Patje1987 het volgende:
Ja stop eens met mijn auto belachelijk te maken ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien moet je hem met je pauperbak eens achterna rijden
Dat is altijd irritant, dat gebeurt mij ook wel eens, terwijl ik gewoon een vrij uitzicht heb op de weg. Ren je naar buiten; niets te zien of te horen. Net magie die man!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:59 schreef Patje1987 het volgende:
Hep je niet meer die mooien golfquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja stop eens met mijn auto belachelijk te maken ja.
Ja bizar hèquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is altijd irritant, dat gebeurt mij ook wel eens, terwijl ik gewoon een vrij uitzicht heb op de weg. Ren je naar buiten; niets te zien of te horen. Net magie die man!
Nee die heb ik niet meer.quote:
Ha, nou dat vind ik een uiterst amusante vraag die je daar stelt, Annnet. Sinds de regelgeving omtrent het posten van tvp's gewijzigd is, ben ik helaas niet meer in de gelegenheid gekomen om dit te doen.quote:
haha altijd leuk tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:01 schreef Jac0bus het volgende:
Boohh net een MILF in de trein jongens
Man man man surrie!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja stop eens met mijn auto belachelijk te maken ja.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:01 schreef coban het volgende:
Ik heb besloten dat ik ijs ga eten vanavond.
Ja alleen ze zat te borduren wtfquote:
Ik las inderdaad dat je aan je rijlessen gaat beginnen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:01 schreef Annnet het volgende:
[..]
auwIk krijg binnenkort ook een auto.
Goeien keus mi mattiequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:01 schreef coban het volgende:
Pistachioquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:01 schreef coban het volgende:
Heb je haar kunnen hosselen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:01 schreef Jac0bus het volgende:
Boohh net een MILF in de trein jongens
Zulks een lekkere smaak hè bohquote:
quote:
Had ik ook in Kroatie!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zulks een lekkere smaak hè boh
Tenzij je er een hebt die een toyboy wilt.quote:
IJs met bananenijs zag ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |