abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101684188
Driekus en Wolf hebben hetzelfde kapsel O+ O+

En Oeke, grappig dat heb ik precies hetzelfde.Haardracht (ook vaak in combinatie met kleding) kan een kind al ZO anders of groter doen lijken dan een leeftijdsgenootje.
Ik vind Ko ook zo'n lieve uitstraling hebben O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_101684895
Tsjoe tsjoe wa! *O* Vorig jaar in Italië bij het animatieteam geleerd. O+

Helaas begon het animatieteam dit jaar pas rond half negen 's avonds. Echt te laat voor Lente. En ze had het zo leuk gevonden. -O-
  woensdag 7 september 2011 @ 20:16:52 #203
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101686127
Eerste woordjes... Jaa zo leuk dat beginnend babbelen... Oona zegt nu papa, mama, die (als ze iets wil hebben) en bal.... Opvallend vaak ook iets wat lijkt op eeeetuhh tijdens het eten.... en nu ook af en toe -owa owa-... alsof ze Oona probeert te zeggen.. Ja en Nee zijn ook erg favoriet nu ;) maar gewoon voor de lol en niet 'goed' gebruikt.

@ Meimeltje.. Jaa ik las het idd, fijn hoor! Eerste keer wil ik er inderdaad graag bij zijn als ze naar de kapper gaat, maar in de toekomst denk ik erg handig..
Wat stoer zeg dat korte koppie!! ;) en nee hoor :D Bij Oona hooguit even zorgen dat het weer gelijk op gaat.. Vooral achter haar oortjes is het nu heel ongelijk... Ben heel benieuwd hoe haar coupe wordt als het langer is... Groeit wel als een tierelier...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  donderdag 8 september 2011 @ 17:45:24 #204
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_101715902
:W
Wat is het stil hier :D
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  donderdag 8 september 2011 @ 18:20:07 #205
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101716919
mereltje, neem mij niet kwalijk. Zwangerschapsdementie zullen we maar zeggen ;)
pi_101720805
Het is hier idd stil gebleven vandaag! Allemaal druk? ;)

Scheelt me wel weer bijlezen :P

Vanmiddag werd ik door het kdv gebeld. Dyon werd wakker en klonk als een zeehond, had koorts en kon moeilijk ademhalen. Bij de huisarts bleek dat het pseudokroep was. Ik hoop dat hij vannacht wel goed kan slapen. Hij was vanmiddag al erg moe, maar ligt nu nog wakker in bed.
pi_101721165
Onze laatste daagjes hier in dit topic....
Mijn kleine vriendje wordt ook al een echte peuter, incl gezellig geklets.
Ik voel mezelf niet zo heel happy momenteel maar dan is het wel heel fijn dat je nog zo'n kleintje om je heen hebt....afleiding!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_101721274
stoom geeft verlichting meimeltje, hopelijk niet nodig, dat hij lekker slaapt :*

sterkte karin :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_101721408
Heel veel sterkte Karin :*

Simmu, ja ik weet het van het stomen. Mocht hij vannacht erg veel last krijgen dan zullen we hm eerst wel onder de douche zetten. Mocht dat niet helpen dan moesten we naar de hap.
  donderdag 8 september 2011 @ 21:30:27 #210
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101726544
Karin, sterkte!

Sorry dat ik er niet veel ben... morgen is Noortje mijn lieve kleine bruidsmeisje. Na dit weekend heb ik weer meer tijd, en heb ik, om het ontopic te houden, dezelfde achternaam als mijn dochter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')