abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 september 2011 @ 14:22:19 #191
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101672052
Wauw Claudia!! O+ 't is echt gewoon een hele kerel!! Mooi!! heeft Ivan al een vriendinnetje?! zo nee, ik heb een hele leuke dochter! O-)
Lijkt me gek dat 'ie nu niet meer eenkennig en verlegen is! Heb je toch weer een heel ander kind he!

Hier een filmpje van de vakantie O+ : (even checken of 'ie het doet) edit: ja dus!

*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_101672099
Jeutje Ivan is idd aan het veranderen! Niet alleen wat jij noemt maar ook qua uiterlijk :D

Elmo, volgens mij leren ze in vakantie echt onwijs veel. Hier was het ook zo. Zou bijna altijd vakantie willen hebben, die groeiontwikkelingen zijn zo leuk om te zien!
pi_101672347
Hihi, Elmo. Wat een scheetje! Dat eerste liedje ken ik niet, waar is dat van? En ze heeft al behoorlijk lang haar, zeg!

Ja, ik heb nu een kind dat naar vreemden zwaait, de meeste praatjes heeft op het kinderdagverblijf en alle hondjes wil aaien. Heel fijn om te merken hoe hij uit zijn schulp gekropen is.

Dat haar van Dyon is weer lekker fris zo, Meimeltje! Ik houd eigenlijk niet zo van kort haar, maar dit staat hem wel erg leuk! Het ziet er zo donsachtig uit. Hoe ging het bij de kapper zelf? -Edit- Oh, dit was nog van juni?

Valt het op dat haar me erg bezighoudt? :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101672503
Wat een mooie kindjes komen er voorbij, Femke zag ik, wat een moppie
Ivan, dat wordt een meidenverslinder haha! En hier ook ineens een groeispurt, maat 98 van shirts zit Lars prima, en 92 van broeken.
Kletsen dat het zo davert, het liefst woorden met 3 lettergrepen. Gister zei hij ineens "ballenbak" toen hij daar een foto van zag.

Haar knippen gaat hier heel goed, de kapper komt bij ons thuis. Lars zit dan in zijn kinderstoel een dvd'tje te kijken. We zijn 1 keer bij de kapper zelf geweest in de salon, maar dat was drama, Echt gillen, gieren, krijsen, en in de houtgreep, overal haar, in zijn mond, in zijn neus, echt zo sneu was dat. Dat doen we dus ook niet weer. Daarom komt de kapper nu bij ons thuis, ideaal!! En goedkoper ook nog.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_101672673
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
Valt het op dat haar me erg bezighoudt? :')
Ko was laatst ergens waar een jongetje was dat net een maand jonger was, stekeltjes, gel erin, Vinginobroek aan+Cars shirt. Hij leek zoveel ouder en harder dan mijn zachte pluisebol met zijn vestje en zijn joggingbroekje. :D
ik vond het verschil zo enorm. Ik dacht zelfs nog, wat doe ik mijn kind aan, straks kan hij niet mee met dat Amsterdamse volk op de tuin. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 7 september 2011 @ 14:45:33 #196
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101672850
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
Hihi, Elmo. Wat een scheetje! Dat eerste liedje ken ik niet, waar is dat van? En ze heeft al behoorlijk lang haar, zeg!

Tsjoe tsjoe wa, van de Koos Konijn minidisco!

Ze zingt de dingen nu weer een stuk duidelijker, maar ja, dit is ook alweer een 'oud' filmpje! :P

En haar haar is idd lang! De pony hebben we maar weer eens geknipt, die hing nogal voor d'r ogen en speldjes werden er na een uur ongeveer weer uitgerukt.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_101676864
Haarlengte maakt zo veel uit voor de leeftijdsinschatting die kleintjes krijgen! Elmo, Hannah is bijna net zo oud als Tirza en ik denk dat Hannah zeker een halfjaar jonger wordt geschat omdat ze zo weinig haar heeft.

Wij zijn trouwens ook naar het CB geweest en hebben weer een dikke OK gekregen:
ze is nu met 18maanden+3weken 83,5 cm lang en 11080 gram. Volgens de CB curve iets langer en iets lichter dan gemiddeld. Op de groeicurves van Borstvoeding.com is ze op beide stats iets bovengemiddeld.
Kennelijk gaat de groeicurve van het CB van een hoger gemiddeld gewicht uit.
pi_101678278
Haar helpt zeker bij het bepalen van leeftijd. Driekus heeft echte en bos om jaloers op te worden. Die moet ook echt eens in de 10 weken naar de kapper, anders is het te lang.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101678705
Claudia, dit was idd nog van juni :D Vanaf nu komt er een kinderkapper bij het kdv, dus dan zal Dyon daar wel regelmatig gekknipt worden (kun je je voor inschrijven). Ik vind wat langer haar ook eigenlijk leuker, maar bij sommige kindjes staat het gewoon niet. Zo valt het bijv bij Kyllian gewoon niet mooi als het langer is (hij krijgt er dan een slag in, maar valt gewoon niet leuk). Dyon heeft nu nog dun haar dus als het lang is (wat het nu ook wel weer een beetje is) waaien er plukjes haar alle kanten op).

Elmo, filmje had ik al eerder gezien...erg schattig! :D Ook naar Koos Konijn geweest he :P

Octo, klinkt als hele gemiddelde cijfers! Dyon zal ongeveer hetzelfde zijn nu (ietsjes langer denk ik).
pi_101678757
Nou zulk haar als Driekus had ik bijv wel bij mijn jongens willen hebben! Maar zo valt het gewoon niet als het langer is...
Driekus is ook wel een erg knap mannetje natuurlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')