abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 september 2011 @ 10:44:42 #121
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101441975
Maar da's toch ook juist zo leuk, Sorbo. Dat ze zo leuk en geweldig zijn, die kleine keuteltjes O+

Oh en het laatste filmpje van flip gisteren is nog erger. Die zal ik ook nog effe uppen :D Daarna heb ik em ook gauw naar bed gebracht waar, toen hij vervolgens lag, hij gelijk klaarwakker was en vervolgens niet meer wilde slapen :')
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_101441977
"Dank u, moeder!" :D

Manieren beginnen hier nu ook te komen trouwens! Dan wil hij op schoot en als hij zijn zin krijgt zegt hij op een heel lief toontje "dan-ke-wel." En hij zegt netjes "as-te-blief" als hij Lena iets geeft.

Ik had het net met Twinkly op Facebook over de knuffelfase die zij ook erg in Niels herkende. Gister lag ik zelfs met Lena én Ivan lange tijd op de bank en hij lag zo rustig en lief. Ik werd helemaal rustig van zijn ademhaling. En van de week nam hij voor het eerste afscheid van zijn vriendinnetjes op het kinderdagverblijf door een kusje te geven. Da's ook weer een nieuwe ontwikkeling.

Ik vind die lofzangen van je juist altijd zo fijn om te lezen, Sorbo. En heel herkenbaar. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 1 september 2011 @ 10:54:41 #123
190853 RockabeIIa
pi_101442206

Vooral het eind :D
pi_101442248
Rustig liggen. Dat vind ik nog vrij onvoorstelbaar. Ja, als ze slaapt of heel ziek is. :')

Ik moet zeggen dat ik dat knuffelen en die liefdesuitingen echt heel fijn vind. Een teken dat ze me ook écht lief vindt en niet alleen maar de verstrekker van voedsel enzo. Verstandelijk wíst ik dat natuurlijk wel, maar de bevestiging voelt fijn.

Rocka, zul je net zien, dat hij dan helemaal wakker is. Ben benieuwd naar je filmpje! Ik heb ook nog een klein filmpje!

Maar ik faal met t plakken van t filmpje. Ogenblik

[ Bericht 8% gewijzigd door Sorbootje op 01-09-2011 10:56:54 (faal) ]
pi_101442518

Gelukt!

En nu even t filmpje van Rocka kijken, zonder geluid.
pi_101443567
Hahahaha, dat filmpje van Flip! :D
Ik kan me gewoon bijna niet voorstellen dat hij nog uberhaupt iets wilde eten. Jammer dat ie daarna niet naar bed wilde...

Sorbo, mooi filmpje van Isabeau, ze lijkt al meteen zo oud!

Wij komen ook steeds iets meer in de knuffel-fase. Thomas is niet zo knuffelig, nog nooit een kus gegeven. Maar hij doet 'kusjes' met zijn wang. Dus nu komt hij soms op je afgerend en dan krijg je een wang. Superlief.

Qua taal lijkt er wat vooruitgang in te zitten, er zijn nu een aantal 'woordjes' bij waaronder 'aaien' en alle dierengeluiden van de beestjes van zijn little people boerderij. Ook kan hij Eit =geit en Koe. Papa en mama zegt hij sporadisch, maar hij kan het wel. En het meest favoriete woord is 'Jaaaaaaaaa'. Maar hij gebruikt het ook echt alleen als hij de vraag begrijpt en ook ja wil zeggen. 'Nee' kan hij gelukkig nog niet :')
Ook al gaat de voortgang niet heel erg snel, we zijn wel blij dat we eindelijk wat vooruitgang zien. Ik moet zeggen dat het soms wel een beetje moeilijk is, omdat je er vanuit gaat dat hij veel minder begrijpt dan dat hij daadwerkelijk doet. De betekenis van alle woorden die wij zeggen kent hij wel, hij zegt ze alleen zelf niet.
Als ik vraag waar de baby is, gaat hij over mijn buik wrijven en zegt 'aaien'. Dat vind ik zo schattig....
  donderdag 1 september 2011 @ 12:22:43 #127
190853 RockabeIIa
pi_101444620
Aoraki, pas maar op. Er komt een dag dan komt er alleen nog maar 'NEE!' uit. En als ze dan bijna 5 zijn doen ze dat nog steeds... Alleen dan is er 'Lelijkerd' aan het vocabulaire toegevoegd :'(

Isababbel O+
pi_101456789
Hahahaha het filmpje van Flip _O-
Sorbo, blijf maar lofzingen, is ontzettend leuk om te horen en te zien :D

Jonathan loopt onwijs goed als je beide handjes vasthoudt O+ Gaat niet lang meer duren en hij loopt zelfff denk ik O+
I'm not a sinner.
pi_101459852
:D Geweldig Sorbo.. :D Wat een leuk filmpje ook weer!

@ Knuffelfase.... Hier ook eentje er middenin.. Owow wat heerlijk! ... maar als bv haar mond/neus gepoetst/tanden poetsen moet worden wil ze ook ineens heeeeeeeeeeeeeeeeel graag en heeeeeeeeeeeeel lang knuffelen ;) en vooral haar gezichtje in mijn nek gegraven... ;)
We mogen ook niet meer haar kamer uitlopen voordat zij, haar knuffelpopje en haar olifant bedolven zijn onder de kusjes... anders blijft ze ze uitsteken 'eh eh eh' ;) na een stuk of 10 p.p is ze tevreden en pakt ze ze stevig vast en gaat slapen... O+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_101506222
Haha heerlijk die knuffelkindjes. Het begint hier wel een beetje te komen. Ze is wel al heel erg van het kusjes geven O+

Maar nu ziek -O- 39,6 koorts, romp onder de vlekjes en een zielig vogeltje. Eigenlijk de eerste kinderziekte voor Hannah (op wat griepachtige episodes na) dus ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')