- spijtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waarom niet?Je leeft maar een keer.
Moet je naar de sportschool gaan dan he ;Pquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:50 schreef coban het volgende:
[..]
- spijt
- ik word ooit kreukelig, dan is niet mooi
- religie
Ik kijk liever naar tattoos van anderen
Dit staat op de site zelfquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:50 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Hoeft niet, wel handig natuurlijk. Dat is in ieder geval mooi.Wat voor banen bijvoorbeeld?
Ik kom wel koffie leuten wanneer je een huisje in Dubai hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig.![]()
MK moet echt eens een leven gaan zoeken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
Best wel grappig, meteen DM omdat het iets langer duurt dan normaal zon nieuw topic
Ja raakte in paniekquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
Best wel grappig, meteen DM omdat het iets langer duurt dan normaal zon nieuw topic
Deed ik vandaag, en nu?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
MK moet echt eens een leven gaan zoeken.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dit staat op de site zelfOh, dat is nog aardig veel. Vertaler kan tevens nog aardig goed betalen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig.Welke lijkt het je leukst op dit moment?
Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dit staat op de site zelfReisleider, dat betekent: 'In ieder stadje, een ander schatje!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Niet haten op MKquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
MK moet echt eens een leven gaan zoeken.
Kun je rimpels wegsporten dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet je naar de sportschool gaan dan he ;P
Tjah religie
geen last van als Atheïst..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |