Haha fail van mijquote:Op donderdag 1 september 2011 21:39 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat zegt echter weinig over de beschikbaarheid denk ik
Meh, de fitpics die ik gezien hebben waren vrij slimquote:Op donderdag 1 september 2011 22:26 schreef M1stral het volgende:
Tja, al was het toch een '30's fit. Dus die zal niet heel slim geweest zijn, meer baggy (ruim gesneden). Maar desalniettemin een gaaf broekje. Ik ben alleen niet zo van de baggy fits meer.
Ja fan iddquote:Op donderdag 1 september 2011 20:26 schreef One_conundrum het volgende:
en wat heeft die Easy_hk er mee te maken? Die post ook op die beide fora
edit; die heeft de topic op indigo zelfs gemaakt. Gewoon een fan?
Ik zag je net staan idd:) Daar is ranonrarat ook opquote:Op donderdag 1 september 2011 22:32 schreef One_conundrum het volgende:
Die kutflikkers op sufu laten mij echter maar niet toe. Ik heb ze zelfs al gemaild
heb me ook maar aangemeld op indigo dinges
Slim is wel anders hoor. Dit is vrijwel een normale straight. Slim heeft een veel strakker silhouette.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:39 schreef One_conundrum het volgende:
wel een redelijk ruim topblock idd, maar ik vind em best slim
Nou waar zit die winkel in chinaquote:Hey,
het probleem met Red Cloud is dat het via Taobao moet, wat zelfs voor
Chinese mensen zelf fucking kut te gebruiken/registreren schijnt. Aangezien
ik op het moment nog geen Chinees spreek waag ik me er nog even niet aan,
over een tijdje (ben hier een jaar) kan ik je er wel mee helpen denk ik
. Als iets instore te krijgen is in Hangzhou/Shanghai dan kan ik wel
helpen though.
Heb je al iemand gepm'ed daarover? Gregornz bijv. of Easy_Hkquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nou waar zit die winkel in china
Waarom pas om 15:30 en niet nu?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:55 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Rond 1530 begin ik met soaken, dus pak je pen en papier vanavond :p
Even zoeken dan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:59 schreef One_conundrum het volgende:
van die 424 zijn al wat soak gegevens bekend toch?
Dan mag ik toch wel nieuwsgierig zijn?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:21 schreef One_conundrum het volgende:
Bovendien is die 424 ook andere denim dan de 400
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort fades snap ik nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Backpockets!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze komen nu ook lichtjes tevoorschijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige jammere, aan één kant heb ik een aantal weken net op de cuff gelopen met m'n hak. Je ziet het niet omdat ik een dubbele cuff gebruik, maar toch zonde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door BigSmurf op 02-09-2011 15:46:56 ]![]()
http://forum.fok.nl/templ(...)laatjes/5/148042.jpg
komt door de wrijving en druk van de beide delen, of gewoon door het dichtknopen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
komt ook vaak door het krabben bij jeuk aan de piemel. iets met een soa enzo. we've all been there!quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:33 schreef One_conundrum het volgende:
http://forum.fok.nl/templ(...)laatjes/5/148042.jpg
komt door de wrijving en druk van de beide delen, of gewoon door het dichtknopenErg interessant, ff volgen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:14 schreef BigSmurf het volgende:
http://cgi.ebay.nl/The-Fl(...)a10e37#ht_500wt_1156
Lijkt me trouwens ook echt een steal.The truth is relative, pick one that works!![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
komt ook vaak door het krabben bij jeuk aan de piemel. iets met een soa enzo. we've all been there!![]()
Zal het tegen m'n vriendin zeggen.![]()
![]()
Ik heb hier nog een oud aquarium staan. Dat lijkt me wel lache, maar misschien dat in bad beter is...
Ali. Gewoon heetste kraanwater? niets erbij?"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Mwah valt nog mee, warmste stand uit de kraan gedaan. Raam en deur dicht dus flinke condens als je binnen looptquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:47 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Begint het bad al mooi blauw te kleuren?Klein scheutje schoonmaakazijn voor behouden van kleur.
Verder laat ik de broek 45-60min liggen in het water. Niet te veel aan zitten
We fear that which we cannot see![]()
Geef je de voorkeur aan schoonmaakazijn over zout voor kleurbehoud?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:50 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Mwah valt nog mee, warmste stand uit de kraan gedaan. Raam en deur dicht dus flinke condens als je binnen looptKlein scheutje schoonmaakazijn voor behouden van kleur.
Verder laat ik de broek 45-60min liggen in het water. Niet te veel aan zittenThe truth is relative, pick one that works!![]()
Uhm zo doe ik het meestal bij soaken of als ik nieuwe kledng heb voordat het in de was gaat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:04 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Geef je de voorkeur aan schoonmaakazijn over zout voor kleurbehoud?
Zout heb ik nooit gedaan
We fear that which we cannot see![]()
En dan gaat je kleding niet naar azijn stinken?
Is dat een bewezen werking van azijn trouwens?"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
60 min voorbij Ali, eruit snel snel snel anders wordt het een kleuterbroek!!!!!!!!!!dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: