Als het goed is wel, maar anders regel ik wel wat met 'm, komt vast goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:02 schreef bokkepoot het volgende:
Prima..Heb je wel een geregistreerd adres dan?
Je kiest de broeken er wel op uit hé..
Eerst een Broken Twill.. Nu een Left hand twill..
Is wel leuk als je van iedere "soort"wat hebt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:02 schreef bokkepoot het volgende:
Je kiest de broeken er wel op uit hé..
Eerst een Broken Twill.. Nu een Left hand twill..
Verbeterd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:17 schreef M1stral het volgende:
[..]
Is wel leuk als je van iedere "soort"wat hebt.
Ik ben trouwens zo "gewend"geraakt aan de kwaliteit van Momo's dat ik mezelf niet zo snel meer wat anders zie aanschaffen. Op een paar Somet's na dan misschien.
Ik heb dan wel die Jap Heritage liggen, maar ik merk gewoon dat ik die veel minder draag. Mis gewoon een hoop features die standaard zijn op bijv. Momo's wat het toch meer "echte" jeans maakt. Misschien ben ik Ik ben verwend.
Guilty!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:44 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Verbeterd.
Maar je hebt gelijk, is wel leuk juist!
Ja en nee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:49 schreef bokkepoot het volgende:
Och ik heb ook wel kwaliteits denim in mijn kast liggen en minder kwaliteits denim..
Maar draag mijn RRDS net zograag als mijn Samurai..Samurai wel vaker![]()
Het is maar net waar je broeken voor draagt..Ik heb mijn Samurai natuurlijk voor de wwesome high contrast fades..Terwijl ik de RRDS meer voor de geweldige fit en heerlijk bootcut draag..
Ooit de wens gehad dat Momotaro met zwaardere denim zou komen? Want hun huidige collectie zit allemaal rond de 15oz toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:10 schreef M1stral het volgende:
[..]
Guilty!
[..]
Ja en nee.
Ik kan me wel vinden in het graag dragen van een broek omtrent een goede fit.
Maar naar verloop van tijd ga je een bepaalde standaard ontwikkelen, en ga je afwegen wat je nou zoekt in een item. Althans, ik wel.
Als fabrikant A dan alle toeters en bellen aanbied en fabrikant B niet en het betreft over het algemeen een toch vrij duurzaam product dan ben ik toch geneigd voor het luxere te gaan. Overigens zijn daar natuurlijk wel voorwaarden aan verbonde, zoals bijvoorbeeld een goede fit. Maar zowel Momotaro als Somet voldoen aan die standaard en hebben beiden een shitload aan details en een heel hoge kwaliteitsstandaard. Daar betaal ik dan ook graag voor.
Ik heb 2 maanden gewacht en toen was ik te laat met inloggen en activeren toen ik dus een account hadquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:30 schreef One_conundrum het volgende:
maar ik heb me dus dinsdag of woensdag al aangemeld, en wacht ook nog steeds op de Admins'...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Jammer idd, op zoek naar het volgende koopjequote:Op zondag 28 augustus 2011 16:36 schreef BigSmurf het volgende:
Gisteravond vergeten te mailen omdat ik geen pc in de buurt had, en de Sammie is vannacht verkocht. Beetje jammer...
Even verbeterdquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:12 schreef BigSmurf het volgende:
Jep, gewoon weer ff afwachten, komt teveel leuks langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |