Je moeder had je moeten doorslikken, enorm ondankbare autist.quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:09 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Het probleem is opgelost. Je kunt een teringeind oprotten hoor.
Ik ben mezelf dankbaar dat ik mijn eigen oplossing ben komen aandragen hoor, maak je maar geen zorgen. Anders nog iets?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:31 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Je moeder had je moeten doorslikken, enorm ondankbare autist.
Ik heb ff gelezen omdat ik een oplossing had, maar ik post hem niet eens meer want ik heb geen idee wat voor belachelijke reactie ik van deze autistische TS terug krijg.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:25 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik ben mezelf dankbaar dat ik mijn eigen oplossing ben komen aandragen hoor, maak je maar geen zorgen. Anders nog iets?
Ik kan me niet voorstellen dat jouw bijdrage nuttig zou kunnen zijn. Maar het probleem is al lang en breed opgelost, precies zoals ik voor ogen had. Why u mad?!quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:57 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik heb ff gelezen omdat ik een oplossing had, maar ik post hem niet eens meer want ik heb geen idee wat voor belachelijke reactie ik van deze autistische TS terug krijg.
En schijnbaar ben je gewoon een luie zak stront die elke hulp die aangeboden wordt de grond in boort en daarna jezelf helemaal ophemelt omdat jezelf een oplossing hebt bedacht.
Ga toch fietsen met je zielige autoradio en CD ().
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |