oh em geeee hoe kon jequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:32 schreef stefanhaan het volgende:
Jwz, ik heb net alleen wel gezondigt
Ik heb onze familie gegrild
Aight okequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk mijn vrouw, de oude van mijn vader, een C1 van 1 jaar oud, dan kan ze droog naar haar nieuwe werk (nogal kut met het OV)
Nee man, maar je denkt toch na voordat je iets zegt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, ik hoor geen stemmen in mn hoofd. Ik heb geen psychische stoornis van dergelijke aard. Jij wel?
Maar bacon is zo lekker en erotischquote:
Word ik niet warm van iigquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Bacon is zo lekker en erotisch
Ja, inderdaad. Gisteren moest ik 's ochtends met het OV reizen, helaas kwam het met bakken uit de hemel en moest ik vanaf de halte nog naar school lopen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk mijn vrouw, de oude van mijn vader, een C1 van 1 jaar oud, dan kan ze droog naar haar nieuwe werk (nogal kut met het OV)
Ja varkensvlees is goor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar bacon is zo lekker en erotisch![]()
![]()
Als jij in gedachten niet opleest/denkt, dan klopt er iets niet met je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom je de naam uitspreken, je typt toch gewoon. Of praat je tegen je pc?
Ja, maar ik zeg niets. Ik typ.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee man, maar je denkt toch na voordat je iets zegt?
Zonder paraplu?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Gisteren moest ik 's ochtends met het OV reizen, helaas kwam het met bakken uit de hemel en moest ik vanaf de halte nog naar school lopen.
Bagger is dat. Mijn vrouw moet eerst twintig minuten met de trein en daarna een kwartier fietsen, dus dan is een autotje makkelijker en snellerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Gisteren moest ik 's ochtends met het OV reizen, helaas kwam het met bakken uit de hemel en moest ik vanaf de halte nog naar school lopen.
Ja maar als je nadenkt dan zeg je het toch ook in je hoofd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja, maar ik zeg niets. Ik typ.
jij weetquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:34 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heb standaard een paraplu in mijn laptop rugzak
Tegen wie? De andere stemmen in je hoofd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja maar als je nadenkt dan zeg je het toch ook in je hoofd?
Je mag bij een stukje verjaardagstaart halen, dan kunnen we het vierenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:34 schreef SuperwormJim het volgende:
Voor de mensen die het over het hoofd hebben gezien: ik had de fipo.
Je moeder?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Tegen wie? De andere stemmen in je hoofd?
Heb je smegmanus niet gehoord? (hihaho gehoord ja), troll niet zo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gast, je denkt toch na, dan zeg je het toch in je hoofd, dat heet nadenken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
OMG VAN BACON KUN JE COBAN MAKENquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar bacon is zo lekker en erotisch![]()
![]()
Was ik vergeten, net zoals een paar boeken.quote:
Ah, een kwaliteitsuser in dit topic.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je mag bij een stukje verjaardagstaart halen, dan kunnen we het vieren
iemand moet een remix maken van je username :'Pquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:35 schreef coban het volgende:
[..]
OMG VAN BACON KUN JE COBAN MAKENIK BEN EEN BACON
Hahhaha.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:35 schreef coban het volgende:
[..]
Mag ik jou ook eens even lekker grillen dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:35 schreef coban het volgende:
[..]
Ja negeer me vraag maar, het werd je teveel...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah, een kwaliteitsuser in dit topic.
Waar in Limburg ergens?
Ik troll nooit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heb je smegmanus niet gehoord? (hihaho gehoord ja), troll niet zo.
Noord Hollandquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah, een kwaliteitsuser in dit topic.
Waar in Limburg ergens?
Nee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:35 schreef Nectar het volgende:
[..]
Gast, je denkt toch na, dan zeg je het toch in je hoofd, dat heet nadenken.
Van cobans getroll heeft niemand last, ze zeurt ook niet zoals jij doet. Jij blijft maar doorzeuren en vervelend zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik troll nooit.
Coban daarentegen doet niets anders.
Voor kwaliteits taart, moet je naar den bosch jonge!quote:
0229, jeweetsquote:
Sorry!quote:
Mwah, gewoon slagroomtaart hierquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Voor kwaliteits taart, moet je naar den bosch jonge!
BOSCHEE BOLLLEEEEN
Kannibaalquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mag ik jou ook eens even lekker grillen dan?![]()
En lekker insmeren met boter
Hshaha ja echt hequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:35 schreef Nectar het volgende:
[..]
iemand moet een remix maken van je username :'P
??quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:37 schreef Nectar het volgende:
Christina Agilurea Maakt weer een lied na wat 8 jaar ofzo?
1 a 2 doordeweeks, in het weekend iets meer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:38 schreef Nectar het volgende:
Een vraag voor LomePhork
Hoe veel bier drink jij per dag?
Dat is Hoorn, toch? Beetje ver weg voor een stukje taart.quote:
Ik zeur niet. Ik beantwoord enkel wat vragen. Meer niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Van cobans getroll heeft niemand last, ze zeurt ook niet zoals jij doet. Jij blijft maar doorzeuren en vervelend zijn.
Je eigen posts quotenquote:
Kloptquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is Hoorn, toch? Beetje ver weg voor een stukje taart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |