Zou je wel moeten doen, taalnazi. Is het trouwens yim of dzjim, van SuperwormJim?quote:
Het is KloteUserDieIedereenGraagZwartMaaktquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:27 schreef coban het volgende:
[..]
Zou je wel moeten doen, taalnazi. Is het trouwens yim of dzjim, van SuperwormJim?
Oh dacht netjarquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:29 schreef Nectar het volgende:
Mijn naam spreek je ook uit als Nektar
niet als Netsjtar
Het is SuperwormJim, dat is namelijk mijn usernaam. Ik bedoel, als het iets anders was had ik dat wel gekozen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:27 schreef coban het volgende:
[..]
Zou je wel moeten doen, taalnazi. Is het trouwens yim of dzjim, van SuperwormJim?
Wat voor een soort autoquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:29 schreef LompeHork het volgende:
Daar was ik weer, gezellig topic die vorige.![]()
Oja, we hebben er een tweede auto bij, vonden mijn ouders nodig.
He Horkquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:29 schreef LompeHork het volgende:
Dus je krijgt zomaar een auto van je ouders?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:29 schreef LompeHork het volgende:
Ik spreek jouw naam helemaal niet uit, ik typ het alleen maar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:29 schreef Nectar het volgende:
Mijn naam spreek je ook uit als Nektar
niet als Netsjtar
Je hebt een auto gekregen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:29 schreef LompeHork het volgende:
De turkse c spreek je uit als tsj dacht ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is SuperwormJim, dat is namelijk mijn usernaam. Ik bedoel, als het iets anders was had ik dat wel gekozen.
Zo is coban gewoon coban, klaar. Als het tsjoban is, had ze die naam moeten kiezen.
Maar spreek je het dan automatisch niet uit in je hoofd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik spreek jouw naam helemaal niet uit, ik typ het alleen maar.
Hij niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
Maar spreek je het dan automatisch niet uit in je hoofd?
Sorryquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik spreek jouw naam helemaal niet uit, ik typ het alleen maar.
Oh tuurlijk, ik moet het weer eens uitkauwen voor je. Ik doelde op de uitspraak van je naam. Begrijp je het nu wel?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is SuperwormJim, dat is namelijk mijn usernaam. Ik bedoel, als het iets anders was had ik dat wel gekozen.
Zo is coban gewoon coban, klaar. Als het tsjoban is, had ze die naam moeten kiezen.
Ik ga ook naar de sportschoolquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sorry
Ik zal wel wat minder naar de sportschool gaan...
Nou, eigenlijk mijn vrouw, de oude van mijn vader, een C1 van 1 jaar oud, dan kan ze droog naar haar nieuwe werk (nogal kut met het OV)quote:
Waarom je de naam uitspreken, je typt toch gewoon. Of praat je tegen je pc?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:31 schreef coban het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, ik moet het weer eens uitkauwen voor je. Ik doelde op de uitspraak van je naam. Begrijp je het nu wel?
Hij was er gister gewoon hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:31 schreef Nectar het volgende:
[..]
Oke waar was je al die tijd (2 dagen?)
Nee, ik hoor geen stemmen in mn hoofd. Ik heb geen psychische stoornis van dergelijke aard. Jij wel?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
Maar spreek je het dan automatisch niet uit in je hoofd?
Oh okequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hij was er gister gewoon hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |