Ik heb geen motorrijbewijsquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik heb nog een honda rebel in de verkoop
180?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb ook nog wel een Runner staan mocht je zoiets zoeken Pierre
Haha neequote:
Origineel?Gejat?Schade?Prijsindicatie of moet ik alvast gaan huilen als ik dat vraagquote:
Haha nee verkoop hem liever aan een slome idioot, kan er meer voor vangenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Origineel?Gejat?Schade?Prijsindicatie of moet ik alvast gaan huilen als ik dat vraag
Wat moet ie kosten? Ik heb sinds mijn Firefox geen scooter meer gehad,en toen was ik 17quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha nee verkoop hem liever aan een slome idioot, kan er meer voor vangenen het is nog een DD uitvoering
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:24 schreef KoningStoma het volgende:
de meisjes zullen er vast dol op zijn
Truequote:
Was koperdraad strippen met stanleymes, toen schoot ik uit en stripte mijn vinger een beetjequote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:24 schreef KoningStoma het volgende:
de meisjes zullen er vast dol op zijn
Brrrrquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:37 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Was koperdraad strippen met stanleymes, toen schoot ik uit en stripte mijn vinger een beetje
Klopt, maar voor het laatste stuk van 3cm ofzo had ik niet diep genoeg gesneden, dus "dat deed ik zo wel even"quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Brrrr![]()
Je moet trouwens altijd van je af snijden
Button was erg sterk jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:40 schreef SoldMayor het volgende:
Lekkere race weer. 2011 heeft geen regen nodig om spannend te zijn.
Beetje jammer voor het kampioenschap dat redbull 1-2tje pakt.
En heel jammer voor Torro Rosso die gewoon beide uit de race zijn gereden net zoals Hamilton.
En schumi van 24 naar 5 en Button van 13 naar 3
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Brrrr![]()
Je moet trouwens altijd van je af snijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |