tijd voor een baantje ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:29 schreef hufloir het volgende:
Gisteren zei mijn moeder ineens: vanaf volgende maand krijg je kleedgeld. Eigenlijk wil ik het niet maarja, het schijnt goed voor je te zijn. Alleen dan nog over hoeveel. Ze zei 60 euro per maand en daar moet ik alles van doen: schoenen, jas, ondergoed en broeken en tshirts. Ik vind het te weinig en mijn vader ook. Mijn ouders zijn gescheiden en mijn moeder heeft niet echt heel veel geld dus ik durf niet om meer te vragen. Maar is het te weinig of niet? En nee, ik doe niet aan tshirts van tien euro, dat is geen kwaliteit.
Ik zie al een oplossing, als je vader het te weinig vindt dan legt hij er toch wat bij?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:29 schreef hufloir het volgende:
Ik vind het te weinig en mijn vader ook. Mijn ouders zijn gescheiden en mijn moeder heeft niet echt heel veel geld dus ik durf niet om meer te vragen.
tsja... mn vader heeft er het geld wel voor mij hij geeft mn moeder altijd geld zodat zij met ons kleren gaat kopen. en nu zegt zij ineens dat ik kleedgeld krijg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zie al een oplossing, als je vader het te weinig vindt dan legt hij er toch wat bij?
Dan moeten je moeder en je vader dus gaan kijken hoe ze dat gaan verrekenen. Hoeveel geeft hij aan je moeder op jaarbasis?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:37 schreef hufloir het volgende:
[..]
tsja... mn vader heeft er het geld wel voor mij hij geeft mn moeder altijd geld zodat zij met ons kleren gaat kopen. en nu zegt zij ineens dat ik kleedgeld krijg.
Krantenwijk, foldertjes lopen.quote:
Ze zei ook tegen me: zorg dat je een tijdje spaart zodat je als de zomer of winter begint een hoop nieuw kan kopen. Maar ik krijg vanaf volgende maand kleedgeld dus echt veel sparen kan ik niet eens meer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:32 schreef thethoryd het volgende:
Ik krijg zelf 65 en koop alleen merkleding, is zeker te doen. Zorg alleen dat je eerst een hele lading nieuwe kleding krijgt voordat je er aanbegint. Ik heb afgesproken dat ik elk jaar 5 euro erbij krijg....
Ja, daarmee was ik al bezig voordat ze het zei. Alleen heb nog geen wijkje. Moet wachten tot er wat vrij is.quote:
Dan is het ruim voldoende.quote:
Dan spaar je ¤ 10 per maand om voor de winter een nieuwe jas te kopen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:52 schreef hufloir het volgende:
ik vind 60 euro prima, als ik jassen en schoenen dan niet zelf hoef te betalen.
Onzin.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:42 schreef hufloir het volgende:
[..]
Ze zei ook tegen me: zorg dat je een tijdje spaart zodat je als de zomer of winter begint een hoop nieuw kan kopen. Maar ik krijg vanaf volgende maand kleedgeld dus echt veel sparen kan ik niet eens meer.
Het is "sowieso" en 3-4 shirts voor 60 euro? Bij de Hema zeker?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:30 schreef Morenoo het volgende:
zo he je moet al blij zijn dat je kleedgeld krijgt
60 euro is wel 3-4 shirts dus ik snap niet waar het probleem ligt zowiezo
Ik zei ook al: een shirt van tien euro is niks voor mij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:57 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Het is "sowieso" en 3-4 shirts voor 60 euro? Bij de Hema zeker?
Dus als je 2 maanden wacht, kun je 5 shirts kopen. Ik zie het probleem niet zo?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:59 schreef hufloir het volgende:
[..]
Ik zei ook al: een shirt van tien euro is niks voor mij.
Meestal kost een shirt bij mij rond de 25 ofzo
Ik vind het een beetje kinderachtig van je vader om het vervolgens zo uit te spelen. Maar dat kun jij natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:37 schreef hufloir het volgende:
[..]
tsja... mn vader heeft er het geld wel voor mij hij geeft mn moeder altijd geld zodat zij met ons kleren gaat kopen. en nu zegt zij ineens dat ik kleedgeld krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |