SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
#65. Nummering wordt automatisch verhoogd met 1.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Echt dat ik 'm nog nooit eerder heb gebruikt ook, echt baaaaaaasquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:59 schreef mash_ het volgende:
Spectre is echtMet grip en rapid fire
![]()
![]()
![]()
alleen Black Ops en chatten met chicks doesn't mix.![]()
Ja, herkenbaar. Andere dingen doen terwijl je Black Ops of Fifa aan het doen ben werkt echt nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:46 schreef Spacevietnamees het volgende:
alleen Black Ops en chatten met chicks doesn't mix..
Die spectre heb ik niet eens unlocked. Binnenkort eens doen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
38-11 met Spectre op Summitkon beter maar bitches gingen campen op het eind.
36-4 op Jungle echt te gruwelijk
[ Bericht 28% gewijzigd door Spacevietnamees op 27-08-2011 16:02:22 ]![]()
Zei toch dat het een bazen wapen isquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:53 schreef Spacevietnamees het volgende:
38-11 met Spectre op Summitkon beter maar bitches gingen campen op het eind.
36-4 op Jungle echt te gruwelijk![]()
![]()
Geen Second Chance en Ghost. Snellere Lobbies ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:19 schreef rickyszz het volgende:
Wat is Express zie dat nu ineens tegenkomen?!
Heb net wat potjes met een vriend van me gespeeld, split screen, da's wennen zeg
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Split screen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen Second Chance en Ghost. Snellere Lobbies ook.
Heb net wat potjes met een vriend van me gespeeld, split screen, da's wennen zeg![]()
![]()
Express klinkt heel leuk maar de paar games die ik er heb gedaan ben ik zwaar verkracht en gestopt voor de ronde over was. Is misschien leuk als je een goed team hebt die allemaal spy planes en counter spy planes of turrets gebruiken maar dat was in mijn geval niet zo, of ze konden geen 2/3/4 kills maken en dan ben je enkel bezig met (counter) spy planes neer halen.
Spectre heb ik de korte tijd voor mijn prestige ook mee rondgelopen en ging wel lekker ja, nu maar de MAC-10 soms gebruiken, had daar gister zonder al te veel kogels af te vuren nog een kill van long distance mee ookMet de Spectre gebruik ik wel ghost + silencer
Speel het liefst met hardline maar als je ghost gebruikt ben je op die ene blackbird die ze ooit in zetten gewoon altijd dik in het voordeel wat je wel kan gebruiken bij subs.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Uberhaupt mensen met allerlei strategieen. Gewoon de AK74u met rapid fire (lightweight, SOH, Marathon) en gaan met die banaan.![]()
En RPG als secondary niet te vergeten natuurlijk!
[/quote]![]()
sinds kort met de galil aan het spelen, in plaats van alleen maar snd ook wat hq en domi enzo gespeeld. kd met dat wapen rond de 3.25, iets meer dan 1500 kills mee ofzo, wel chill ding. winratio gaat ook richting de 2.5
en wel grappig, vriend van me heeft een kd van 3.05 met z'n main wapen terwijl z'n overall kd 4.2x is. gewoon meer dan 1kd hoger door streaks dus, haha.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nog mensen die vanavond willen teamen?Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
sure, wel zonder mic if u dont mind
psn?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
x2 . Mag je wel een heule grote tv hebben om het een beetje normaal te kunnen volgenquote:
Zo niet.. dan toch!![]()
Mwa ik speel het regelmatig en is goed te doen hoor. enige is kut dat je niet links onderin hebt staan wie er gekilled word enzo.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:06 schreef NrSiX het volgende:
[..]
x2 . Mag je wel een heule grote tv hebben om het een beetje normaal te kunnen volgen![]()
EIndelijk ging ik van de 20 potjes er weer eens 17 boven de 2.0Dan is het spel toch wel een stuk leuker
![]()
![]()
Lol, ik no scope iemand across the map vanaf het begin, wel eerst double Y en inzoomen en nog eens double Y, die dude stond stil om te aimen, potje was net begonnen. Bleek hij de host te zijn en dashboardekan ik hem ook niet uploaden FML was mijn eerste no scope across the map
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
haha nice, nep dat hij wegging.
ik had deze kill vanavond, kill niet speciaal ofzo maar dacht omdat ik een pm kreeg of ik wallhack had dat ik het maar ff zou uploaden
deze ook vanavond, vond deze 2e persoonlijk wel beter, hoorde 'm toch van iets verder achter die muur nog.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
Compilaties van random oude clips gemaakt met youtube editor
[ Bericht 5% gewijzigd door BzP op 29-08-2011 07:46:32 ]Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Eigenlijk gaat sniper helemaal nergens overJe killed heel veel mensen terwijl je richter totaal niet op ze zijn. Soms heb ik het ook dan kill ik iemand met sniper en denk ik echt hoe kon die ooit raak zijn
![]()
![]()
Dat heet aim assist triggerenquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:36 schreef mash_ het volgende:
Eigenlijk gaat sniper helemaal nergens overJe killed heel veel mensen terwijl je richter totaal niet op ze zijn. Soms heb ik het ook dan kill ik iemand met sniper en denk ik echt hoe kon die ooit raak zijn
Erger is als je vol op op iemand mikt en dan geen shitmarker krijgt...
Nog erger is als het een collateral had kunnen zijn...
Zag een clip van een gast die op 4 man die op een rij liepen schoot met zn L9 en geen een kill krijgt
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja weet dat het door aim assist komt. Maar het slaat helemaal nergens opquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat heet aim assist triggeren
Erger is als je vol op op iemand mikt en dan geen shitmarker krijgt...
Nog erger is als het een collateral had kunnen zijn...
Zag een clip van een gast die op 4 man die op een rij liepen schoot met zn L9 en geen een kill krijgt![]()
Ik had er gister wel een 1 shot 2 headshots door![]()
![]()
Dan is t allemaal ok hequote:Op maandag 29 augustus 2011 11:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja weet dat het door aim assist komt. Maar het slaat helemaal nergens op![]()
Ik had er gister wel een 1 shot 2 headshots door
Mja ik dacht dat het een mooie kill was.. Tot ik dus nog eens terug ging kijken en zag dat mijn richter totaal niet op hem zat maar er best een stukje naast. Dat maakt het toch meteen stuk minder mooi.quote:![]()
theater geeft alles uit perspectief van de host weer, dus het kan niet altijd accuraat zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mja ik dacht dat het een mooie kill was.. Tot ik dus nog eens terug ging kijken en zag dat mijn richter totaal niet op hem zat maar er best een stukje naast. Dat maakt het toch meteen stuk minder mooi.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
niks beter dan flakjacket'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik hou er niet van om stil te staan, dus hacker is sowieso geen optie. Flackjacket maar een keer proberen dan.quote:![]()
Het kan aan mij liggen. Maar wat heeft hacker met stil staan te maken? Enige is als je pro hebt en iets wilt hacken dan moet je stil stana. Maar van de rest kan je gewoon als je claymore ziet omlopen of kapot schieten? Dan hoef je toch niet stil testaan. Echt het hacken van dingen doe je toch amper.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om stil te staan, dus hacker is sowieso geen optie. Flackjacket maar een keer proberen dan.![]()
Om een motion sensor of claymore te hacken moet je daar toch een aantal seconden voor stil te blijven staan? Daar hou ik niet van. Ik ren gewoon regelrecht op de vijand af. Ik speel overigens de laatste tijd alleen SnD.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:25 schreef mash_ het volgende:
Het kan aan mij liggen. Maar wat heeft hacker met stil staan te maken? Enige is als je pro hebt en iets wilt hacken dan moet je stil stana. Maar van de rest kan je gewoon als je claymore ziet omlopen of kapot schieten? Dan hoef je toch niet stil testaan. Echt het hacken van dingen doe je toch amper.![]()
Hacker is juist voor rushers...quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om stil te staan, dus hacker is sowieso geen optie. Flackjacket maar een keer proberen dan.
Wat heeft een camper nou aan het zien van equipent door muren heen?
Hacker wordt het meeste gebruikt om claymores te spotten om te ontwijken..
en je kan makkelijk zien waar campers zich bevindenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Waarom zou je die hacken?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Om een motion sensor of claymore te hacken moet je daar toch een aantal seconden voor stil te blijven staan? Daar hou ik niet van. Ik ren gewoon regelrecht op de vijand af. Ik speel overigens de laatste tijd alleen SnD.Ik laat ze lekker staan. Motion sensor laat ik juist staan omdat je door hacker pro ze je toch niet kunnen zien en je dus niet verwachten. Dus dan is het standaard een kill.
![]()
![]()
overstatement, desalniettemin een goede classquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lightweight, SoH, Ninja Famas whooped iedere class z'n assVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waarom zou je die hacken?Ik laat ze lekker staan. Motion sensor laat ik juist staan omdat je door hacker pro ze je toch niet kunnen zien en je dus niet verwachten. Dus dan is het standaard een kill.
Dus bij Hacker zie je die equipments gewoon door de muren heen? Dat is wel nice dan ja. Ik zal het een keer proberen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:30 schreef BzP het volgende:
[..]
Hacker is juist voor rushers...
Wat heeft een camper nou aan het zien van equipent door muren heen?
Hacker wordt het meeste gebruikt om claymores te spotten om te ontwijken..
en je kan makkelijk zien waar campers zich bevinden![]()
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
[..]
Dus bij Hacker zie je die equipments gewoon door de muren heen? Dat is wel nice dan ja. Ik zal het een keer proberen.Dat is nou net heel het idee van hacker. Alleen als je hacker pro hebt kan je dingen hacken. Van de rest is het gewoon om claymores etc te zien door muren heen.
![]()
ik denk dat arya hacker nog een hele leuke perk gaat vindenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
flakjacket>lightweight
niet eens close ofzo, dat lightweight brengt je echt niet evenveel voordeel op als flakjacket, als je dan wil rushen kan je beter flakjacket en marathon ipv lightweight en ninja
mja flakjacket en ninja is imo sowieso het beste, snel zat mee.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik ga ninja ook maar eens proberen, Ik heb sinds kort een 5.1 set aan mijn ps3 aangesloten dus dan is het wel handig.![]()
![]()
Scavenger en Tackmask pro en je hebt geen hacker meer nodig gebruik hierdoor ook bijna geen hacker meer.![]()
LW past ook veel beter bij marathon en ninja eerder bij ghost ofzoVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Tackmask pro is sowiesoquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Scavenger en Tackmask pro en je hebt geen hacker meer nodig gebruik hierdoor ook bijna geen hacker meer.Alleen ik heb die nog niet omdat ik nog 19 mensen moet killen met nova gas en dat is zo kut
![]()
![]()
AUG/Famas/AK/Commando/Galil
FJ
SOH
TM (pro)
Ultimate destruction setup voor Nuketown/firing rangeVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Mwoah die haal je vrij makkelijk door domination te spelen en meteen vanaf de spawn B rushen en er een nova te gooien. Meestal heb je er dan wel 1 á 2quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
Tackmask pro is sowiesoAlleen ik heb die nog niet omdat ik nog 19 mensen moet killen met nova gas en dat is zo kut
![]()
Nou ik heb het geprobeerd en het werkt echt amper. Je moet fucking lang in nova gas liggen voor dat je eens dood gaat. Je kan er makkelijk nog uitlopen. Misschien moet ik het bij hardcore eens proberen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah die haal je vrij makkelijk door domination te spelen en meteen vanaf de spawn B rushen en er een nova te gooien. Meestal heb je er dan wel 1 á 2![]()
lol je hoeft alleen maar stikkende mensen af te maken met je gun hahaquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou ik heb het geprobeerd en het werkt echt amper. Je moet fucking lang in nova gas liggen voor dat je eens dood gaat. Je kan er makkelijk nog uitlopen. Misschien moet ik het bij hardcore eens proberen.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Je hoeft toch ook geen 20 mensen met een flash of concussion te killenquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef mash_ het volgende:
Oh ik dacht altijd dat je ze er dood mee moest maken.![]()
![]()
tip : warlord pro voor 2 stuksquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef mash_ het volgende:
Oh ik dacht altijd dat je ze er dood mee moest maken.
en scavenger pro voor unlimited replenishmentVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja dat deed ik alquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:26 schreef BzP het volgende:
[..]
tip : warlord pro voor 2 stuks
en scavenger pro voor unlimited replenishmenten dan met spectre
dan heb je nog een goede class ook
![]()
![]()
Probeer ext mags ipv rapid fire..quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja dat deed ik alen dan met spectre
dan heb je nog een goede class ook
Ik speelde ook altijd met die class waar jij mee speelt, en dan 2 tomahawks erbij.
van RF naar ext mags switchen deed me erg goed!
RF is fijn maar zonder SOH ga je gewoon snel dood als je snel achter elkaar enemies tegenkomt...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Mensen vergeten soms hoe belangrijk geluid is. Met mijn headset scoor ik 3 tot 4x meer kills per death dan zonder headset. Surround sound FTW.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:17 schreef poker4lifee het volgende:
haha nice, nep dat hij wegging.
ik had deze kill vanavond, kill niet speciaal ofzo maar dacht omdat ik een pm kreeg of ik wallhack had dat ik het maar ff zou uploaden
deze ook vanavond, vond deze 2e persoonlijk wel beter, hoorde 'm toch van iets verder achter die muur nog.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Mwoah in BO heb je er nog niet eens zo gigantisch veel aan omdat je veel te veel background noise hebt in MW en MW2 daarin tegen is het goud waardquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:25 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Mensen vergeten soms hoe belangrijk geluid is. Met mijn headset scoor ik 3 tot 4x meer kills per death dan zonder headset. Surround sound FTW.![]()
Overigens gebruik ik altijd Ghost/SoH/Ninja met Commando. epische klasse.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
haha ja, het helpt mij heel veel ,maar ben er dan ook wel best goed in.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:25 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Mensen vergeten soms hoe belangrijk geluid is. Met mijn headset scoor ik 3 tot 4x meer kills per death dan zonder headset. Surround sound FTW.
In mw2 was het nog mooier met sitrep pro, hoorde je enemies 3x harder ofzo, mochten ze met ninja lopen wat ze wilden, was net alsof ik wallhack had. nu met ninja toch af en toe nog moeite, maar zonder kan je ze nog van super ver horen.met zo'n class zit je inderdaad vaker in de heli dan dat je looptquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:29 schreef Kn0x het volgende:
Overigens gebruik ik altijd Ghost/SoH/Ninja met Commando. epische klasse.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Lol wat een bullshit met Sitrep Pro kun je geen ninja pro horen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha ja, het helpt mij heel veel ,maar ben er dan ook wel best goed in.
In mw2 was het nog mooier met sitrep pro, hoorde je enemies 3x harder ofzo, mochten ze met ninja lopen wat ze wilden, was net alsof ik wallhack had. nu met ninja toch af en toe nog moeite, maar zonder kan je ze nog van super ver horen.
[..]
met zo'n class zit je inderdaad vaker in de heli dan dat je loopt![]()
jawel hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lol wat een bullshit met Sitrep Pro kun je geen ninja pro horen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
tja, ik hoor ze toch echt goed hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope dit hoor je echt niet is zelfs nog bevestigd ooit door IW
http://www.xbox360achieve(...)ex.php/t-226701.html
hier staan wat posts erover vanaf 07-24-2010, 06:14 PM ofzo.
Hoop dat het in mw3 weer zo wordt
Geluid in MW is altijd geil geweest en hopelijk komt het weer terug want in BO hebben ze het geluid behalve als je FFA of TDM speelt flink verneuktquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
tja, ik hoor ze toch echt goed hoor.
http://www.xbox360achieve(...)ex.php/t-226701.html
hier staan wat posts erover vanaf 07-24-2010, 06:14 PM ofzo.
Hoop dat het in mw3 weer zo wordt![]()
mw en goed geluid.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geluid in MW is altijd geil geweest en hopelijk komt het weer terug want in BO hebben ze het geluid behalve als je FFA of TDM speelt flink verneukt![]()
![]()
Bfbc geluidecht 100x beter. Van de rest vind ik dat spel niet boeiend maar die geluiden in dat spel
en dan een 5.1 set
![]()
![]()
Het geluid in MW en MW2 is echt wel rete strak ik soundwhore mensen vanaf de andere kant van de map als ik mijn turtlebeach helemaal open gooiquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
mw en goed geluid.![]()
![]()
Bfbc geluidecht 100x beter. Van de rest vind ik dat spel niet boeiend maar die geluiden in dat spel
en dan een 5.1 set
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:05 schreef mash_ het volgende:
Ghost, soh, hacker, met een ak met extended magsdaar ga ik erg goed mee
RvP; Feyenoord
met een turtle beach is het logisch dat je ninja pro niet hoort
wat is er mis met ghost? ghost + hacker en dan rushenquote:En nee ik gebruik ghost niet om in een hoekje te gaan campen.
![]()
Dan valt het nog meequote:Op maandag 29 augustus 2011 17:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat is er mis met ghost? ghost + hacker en dan rushenEn nee ik gebruik ghost niet om in een hoekje te gaan campen.
RvP; Feyenoord
Dan is ghost echtquote:
Omdat ze je dan niet verwachten kan je ze zo makkelijk flanken. Enige is dat ik geen silencer op mijn ak zet dus ze me als nog zien op de rader maar oke![]()
Ik heb echt een schijthekel aan Ghost pro, en sowieso wanneer ze een strela hebben dan sla ik echt op tilt (figuurlijk) en sowieso wanneer ze de objective niet spelenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan is ghost echt
Omdat ze je dan niet verwachten kan je ze zo makkelijk flanken. Enige is dat ik geen silencer op mijn ak zet dus ze me als nog zien op de rader maar okeRvP; Feyenoord
kutte dan vind ik dat je steeds door een claymore gekilld wordt. zet je zoals jij hacker erop ben je weer super traag om te gaan rushen en is het alsnog allemaal best irritantquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan is ghost echt
Omdat ze je dan niet verwachten kan je ze zo makkelijk flanken. Enige is dat ik geen silencer op mijn ak zet dus ze me als nog zien op de rader maar oke'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik ben wel blij als er iemand in mijn team met een strela looptquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijthekel aan Ghost pro, en sowieso wanneer ze een strela hebben dan sla ik echt op tilt (figuurlijk) en sowieso wanneer ze de objective niet spelenwant ik heb er nooit 1 bij me want heb mijn handguns te veel nodig
![]()
![]()
Sommige mensen maken er echt hun missie van om met hun raketten air support neer te schieten. Te triest voor woorden eigenlijk![]()
![]()
This, ik vind dat wanneer je ghost pro hebt je geen raketten mag gebruikenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sommige mensen maken er echt hun missie van om met hun raketten air support neer te schieten. Te triest voor woorden eigenlijkRvP; Feyenoord
Want? daar is het toch voor?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
This, ik vind dat wanneer je ghost pro hebt je geen raketten mag gebruikenIk gebruik het zelf niet. Maar ben maar wat blij als er iemand in je team rondloopt die het wel heeft. Jij speelt dus blijkbaar alleen maar voor je killstreaks?
![]()
![]()
Als je ghost selecteert zouden ze eigenlijk je mini map weg moeten halen is wel zo eerlijk. Maar hopelijk slaan ze met MW3 de plank raak en hebben we weer wat anders om op te zeiken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
This, ik vind dat wanneer je ghost pro hebt je geen raketten mag gebruiken![]()
Nee in tegendeel, ik ben een objective speler alleen weet ik wel goede scores te behalen wanneer ik de objective speel. Wanneer ik dan een chopper de lucht in heb en deze gelijk wordt neergehaald ben ik wel even pissig.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
Want? daar is het toch voor?Ik gebruik het zelf niet. Maar ben maar wat blij als er iemand in je team rondloopt die het wel heeft. Jij speelt dus blijkbaar alleen maar voor je killstreaks?
RvP; Feyenoord
Tja dat vind ik ook kut als dat bij mij gebeurd. Maar ik vind ghost pro niks mis mee. Mits niet gebruikt word door campers die in een hoekje zitten te wachten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee in tegendeel, ik ben een objective speler alleen weet ik wel goede scores te behalen wanneer ik de objective speel. Wanneer ik dan een chopper de lucht in heb en deze gelijk wordt neergehaald ben ik wel even pissig.![]()
Echt wat is dat theater schijt irritant![]()
Het is ook nog eens 360p en je kan maar 30 sec opnemen het komt toch op
Youtube te staan wat is dan het probleem.Hopen dat MW3 daar wat aan gaat veranderen.
![]()
![]()
Ghost Pro - SoH Pro - Hacker Pro met Commando + Suppressor en Strela hierquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
Tja dat vind ik ook kut als dat bij mij gebeurd. Maar ik vind ghost pro niks mis mee. Mits niet gebruikt word door campers die in een hoekje zitten te wachten... Blijf zelden ergenst zitten en gebruik Strela alleen op helikopters, sorry Vandermar
..
![]()
Je hebt geen xbox mag ik hopenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ghost Pro - SoH Pro - Hacker Pro met Commando + Suppressor en Strela hier.. Blijf zelden ergenst zitten en gebruik Strela alleen op helikopters, sorry Vandermar
..
RvP; Feyenoord
Ik ben juist blij wanneer iemand met ghost pro WEL air support neer haalt. Daar is die perk onder andere voor en de personen met die perk die niks neer halen zijn voornamelijk de grootste kneuzen en daar heb je er zat van. Behalve mash_, die mag dat![]()
Het is nu onderhand wel duidelijk dat wanneer je met je chopper en gunship als streaks loopt je een hele grote kans hebt dat ze voordat je 5 kills hebt gemaakt al weer uit de lucht zijn dus je kan er iets aan doen, gewoon die streaks niet gebruiken. Ik geniet er ook van als ik zo'n ding neer knal voordat er ook maar een kill mee is gemaakt
[/quote]![]()
Daarom heb ik ook BlackBird ipv Choppergunnerquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:25 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben juist blij wanneer iemand met ghost pro WEL air support neer haalt. Daar is die perk onder andere voor en de personen met die perk die niks neer halen zijn voornamelijk de grootste kneuzen en daar heb je er zat van. Behalve mash_, die mag dat![]()
Het is nu onderhand wel duidelijk dat wanneer je met je chopper en gunship als streaks loopt je een hele grote kans hebt dat ze voordat je 5 kills hebt gemaakt al weer uit de lucht zijn dus je kan er iets aan doen, gewoon die streaks niet gebruiken. Ik geniet er ook van als ik zo'n ding neer knal voordat er ook maar een kill mee is gemaakt![]()
![]()
Ik loop vooral niet met die strelas rond omdat ik te vaak mijn handguns nodig heb.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:25 schreef Catkiller het volgende:
Het is nu onderhand wel duidelijk dat wanneer je met je chopper en gunship als streaks loopt je een hele grote kans hebt dat ze voordat je 5 kills hebt gemaakt al weer uit de lucht zijn dus je kan er iets aan doen, gewoon die streaks niet gebruiken. Ik geniet er ook van als ik zo'n ding neer knal voordat er ook maar een kill mee is gemaaktAls mijn ammo op is na 6/7 kills. En soms ligt er gewoon geen wapen in de buurt of ben ik geen wapen tegen gekomen.
Ik heb spy plane, blackbirdquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:31 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook BlackBird ipv Choppergunneren choppergunner
![]()
![]()
Ik heb spy plan, Napalm en Chopper maar speel ook vaak genoeg met 3,4,5RvP; Feyenoord
Wat is het verschil tussen Ghost en de pro versie ervan? Ik heb enkel Lightweight, SoH en Marathon pro omdat ik die perks voornamelijk gebruik.![]()
met pro zien de heli's geen rood vierkantje om je heenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:54 schreef AryaMehr het volgende:
Wat is het verschil tussen Ghost en de pro versie ervan? Ik heb enkel Lightweight, SoH en Marathon pro omdat ik die perks voornamelijk gebruik.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En ze zien je rode naam nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
met pro zien de heli's geen rood vierkantje om je heen.
![]()
Aha, nice. Ik moet denk ik even ervoor zorgen dat ik alle perks pro haal.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
met pro zien de heli's geen rood vierkantje om je heen![]()
Je bent gewoon "onzichtbaar" voor alle killstreaks. dus ook turrets etcquote:Is wat duidelijker nu lijkt het of je alleen tegen een cp er wat aan hebt.
(honden zien je btw wel gewoon)![]()
Ik haal vaak genoeg heli's neer ook zonder ghost. Gewoon omdat ik er helemaal gek van word als ik rond de 7 killstreak ben, en dan door zo'n random attack hei word neergehaald.![]()
Die vieze heli's moeten mij ALTIJD hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:28 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik haal vaak genoeg heli's neer ook zonder ghost. Gewoon omdat ik er helemaal gek van word als ik rond de 7 killstreak ben, en dan door zo'n random attack hei word neergehaald.
En een tip; Als je ziet dat zo'n heli door een teamlid wordt neergehaald, moet je ff snel een paar kogels in dat ding vuren, krijg je scrap assist
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Ik wil is wat anders als alleen TD.. Net Sticks and Stones gedaan voor het eerst ooit en gewonnen.. Is kijken of ik Domination / SnD ook snap..
![]()
\quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:30 schreef rickyszz het volgende:
Ben net even bezig geweest met een montage, MarkM en Mash_ zitten er ook in.![]()
Van gister? toen ging het welff kijken
alleen was jij er niet bij de 4vs4 potjes bij. Toen ging het nog veel beter
[ Bericht 3% gewijzigd door mash_ op 29-08-2011 21:48:47 ]![]()
Domination is leuk omdat het wat langer duurt dan normaalquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:08 schreef Timmos het volgende:
Ik wil is wat anders als alleen TD.. Net Sticks and Stones gedaan voor het eerst ooit en gewonnen.. Is kijken of ik Domination / SnD ook snap..
En dan is Ground War nog beter, want dat is 9v9
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Ja, allebei net gespeeld.. Domination ging wel okay, SnD had ik van de 2x dat ik speelde de hoogste score, maar ik vind er niet zoveel aanquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:57 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Domination is leuk omdat het wat langer duurt dan normaal
En dan is Ground War nog beter, want dat is 9v9..
![]()
Ik doe altijd mercenary moshpit, zo kom je niet tegen Clans te zitten en krijg je elk potje een andere gametype. Zo wordt je beter in meerdere game types tegelijk. De laatste tijd doe ik alleen nog maar express, dan worden Ghost en second chance useless gemaakt en dat vind ik toch het mooiste.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:14 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja, allebei net gespeeld.. Domination ging wel okay, SnD had ik van de 2x dat ik speelde de hoogste score, maar ik vind er niet zoveel aan..
RvP; Feyenoord
Ik rende vanavond tegen 3 mensen op met een teammate, die teammate schoten ze neer en ik maakte binnen 2 seconden 3 headshots met een uziDat ding zoekt hoofden op gewoon
Ook nog een paar Amerikanen tegen gekomen, die gast liep te huilen toen schold ik hem uit met zijn nationaliteit, vroeg hij of ik een moslim was dus ik gewoon met ja antwoorden ook al ben ik het niet, vervolgens kwam er een aanval van 3 minuten waar zijn haat voor moslims duidelijk naar voren kwam.
[ Bericht 35% gewijzigd door Catkiller op 30-08-2011 05:04:30 ]Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Denk dat 90% van de states een haat tegen moslims heeftquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 03:37 schreef Catkiller het volgende:
Ik rende vanavond tegen 3 mensen op met een teammate, die teammate schoten ze neer en ik maakte binnen 2 seconden 3 headshots met een uziDat ding zoekt hoofden op gewoon
Ook nog een paar Amerikanen tegen gekomen, die gast liep te huilen toen schold ik hem uit met zijn nationaliteit, vroeg hij of ik een moslim was dus ik gewoon met ja antwoorden ook al ben ik het niet, vervolgens kwam er een aanval van 3 minuten waar zijn haat voor moslims duidelijk naar voren kwam.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:24 schreef BzP het volgende:
[..]
Denk dat 90% van de states op het internet een haat tegen moslims heeft.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Vind het nog erger die kindjes die vinden dat je niet kunt spelen of een 'noob' of 'camper' bent, terwijl je bomb verdedigt. En zelf zitten ze met zn tweeën met motion sensor in een huisje te campen...![]()
Sowieso mensen die het hele idee achter S&D niet begrijpen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:16 schreef MagischMannetje het volgende:
Vind het nog erger die kindjes die vinden dat je niet kunt spelen of een 'noob' of 'camper' bent, terwijl je bomb verdedigt. En zelf zitten ze met zn tweeën met motion sensor in een huisje te campen...Idioten die wanneer de bom is gepland totaal de andere kant op rennen en vervolgens te laat zijn wanneer de bom is defused. Of noobs die niet schijnen te begrijpen dat wanneer de tegenpartij de bom heeft geplaatst de bedoeling is dat je de bom ontmantelt.
![]()
Ik speel zonder mic maar wat er soms voorbij komt is inderdaad wel lachen.. Kindjes waarbij je je afvraagt hoe oud ze nou zijn.. Of de scheldende Fransen..
Laatst was er een ruzie/discussie omdat er iemand aan het spelen was met een jankend kind naast hem.. Zijn antwoord ''1 hand on the baby 1 hand on the controller'' maakte de ander stil..
![]()
S&D speel je met 3 of 4 mensen dan kun je allemaal kills pakken en non stop winnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sowieso mensen die het hele idee achter S&D niet begrijpen.Idioten die wanneer de bom is gepland totaal de andere kant op rennen en vervolgens te laat zijn wanneer de bom is defused. Of noobs die niet schijnen te begrijpen dat wanneer de tegenpartij de bom heeft geplaatst de bedoeling is dat je de bom ontmantelt.
![]()
Ik speel met skypeVeel handiger dan headsets. Al moet je dan wel nog extra een laptop of pc aanhebben maar de mensen met wie ik speel hebben dat dus dan is het echt een groot voordeel.
![]()
Welke goldgun? Noem maar een op.RvP; Feyenoord
Spass it will be of zal ik skorpians doen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stakeout of Spass is nasty met gold camo. Ik heb ze allemaal al een maand of 2RvP; Feyenoord
Haz it allreadyquote:
RvP; Feyenoord
Skorpians zijn ook nicequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Spass it will be of zal ik skorpians doen?![]()
Eerste potje met Spass 6-4 in capture the flag, was nogal snel vorbij heheRvP; Feyenoord
AUG, M14, Galil, M16 en dat andere 1 shot wapen moet ik nog van assault riffles.quote:RvP; Feyenoord
Ik heb een 23" monitor aangeschaft voor naast mn laptop voor de PS3, werkt fijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:35 schreef mash_ het volgende:
Ik speel met skypeVeel handiger dan headsets. Al moet je dan wel nog extra een laptop of pc aanhebben maar de mensen met wie ik speel hebben dat dus dan is het echt een groot voordeel.
.. Alleen nog niet geskyped en geBO'd tegelijk
..
![]()
Skype en bo is echt handig als je samen werkt. Vooral met s&d. Dan kan je nog met elkaar praten ookal ben je dood.En als de party weer eens kapot gaat ofzo dan gebeurd ook nogal vaak met bo.
![]()
Skorpions dual wield zijn echtclose range zijn ze sick goed en hebben zelfs een vrij goede range. Met steady aim pro zijn ze beestachtig goed.
RvP; Feyenoord
Ging niet lekker net, ik wijt het zelf aan m'n connectieSpeel vaak met 2 Amerikanen s'nachts en als er dan veel andere Amerikanen bij komen zal het mij iig geen voordeel opleveren.
Speel ook veel MW2 nu, dat kan ook een probleem zijn
[/quote]![]()
Wat zijn mensen toch gierig voor niet boeiende dingen in dit spelik wilde even hardliner pro halen. kon een 5 killstreak maken omdat de tegenstander zo gierig aan het doen was voor mijn samturret en ammo
Dat was nog die 1 shot 2 headshots met sniper waar ik het eerder over had.
[ Bericht 22% gewijzigd door mash_ op 31-08-2011 19:09:32 ]![]()
Niet speciaal ofzo maar vond het wel een leuke double quickscope gelijk uit de spawn weg.
RvP; Feyenoord
Is toch lachen als je de crate(s) van je enemy jatquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:51 schreef mash_ het volgende:
Wat zijn mensen toch gierig voor niet boeiende dingen in dit spelik wilde even hardliner pro halen. kon een 5 killstreak maken omdat de tegenstander zo gierig aan het doen was voor mijn samturret en ammo
Al dan niet met hacker pro
[/quote]![]()
Lol, ik killde 2 personen met 1 nade zegt ie multi kill :p dus heb ik warlord pro nu XDRvP; Feyenoord
Je hebt ook maar 2 kills met 1 nade nodig voor warlord proquote:Op donderdag 1 september 2011 01:19 schreef vandermar het volgende:
Lol, ik killde 2 personen met 1 nade zegt ie multi kill :p dus heb ik warlord pro nu XDVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
ja, maar voor ammo ga ik geen moeite doen hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 00:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is toch lachen als je de crate(s) van je enemy jatAl dan niet met hacker pro
![]()
![]()
Om te hacken wel. Sowieso een kill!quote:Op donderdag 1 september 2011 09:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja, maar voor ammo ga ik geen moeite doen hoor![]()
In firing rang? op die plek waar die nu lag? Nee dan maar geen hackerquote:Op donderdag 1 september 2011 09:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
Om te hacken wel. Sowieso een kill!daar ga je altijd dood
![]()
![]()
Dat hoort hoor.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:19 schreef vandermar het volgende:
Lol, ik killde 2 personen met 1 nade zegt ie multi kill :p dus heb ik warlord pro nu XD
xD xD xDhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Oja, en Nuketown 24/7 geldt nu voor de Xbox360 en de PS3quote:Morgen is het weer zo ver --> Call of Duty: Black Ops DOUBLE XP weekend! Vrijdag 2/9/2011 19.00 tot dinsdag 6/9/2011 19.00:
[ Bericht 19% gewijzigd door rickyszz op 01-09-2011 14:00:54 ]![]()
nuketownquote:Op donderdag 1 september 2011 13:48 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Oja, en Nuketown 24/7 geldt nu voor de Xbox360 en de PS3![]()
![]()
NuketownN00btown
[/quote]![]()
Ik ben gestopt met prestige. Is toch enkel een prestige-strijd. Wat boeit het mij nou of mijn tag een kleurtje heeft of niet.![]()
Voor MW3 haal ik dat toch nooitquote:Op donderdag 1 september 2011 21:44 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben gestopt met prestige. Is toch enkel een prestige-strijd. Wat boeit het mij nou of mijn tag een kleurtje heeft of niet...
![]()
Gold Gunsquote:Op donderdag 1 september 2011 21:44 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben gestopt met prestige. Is toch enkel een prestige-strijd. Wat boeit het mij nou of mijn tag een kleurtje heeft of niet.![]()
Ik wil nog even mijn Galiltje bedanken voor z'n harde werk
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Er komt een nieuwe game mode: kill comfirmed
edit: oh en voor black ops heb ik nog een kleine montage gemaakt. ik heb een nieuw youtube account gemaakt dus heb even paar oude clips tot 1 filmpje gemaakt.
Niet heel boeiend maarja
[ Bericht 42% gewijzigd door mash_ op 02-09-2011 09:48:25 ]![]()
Vet grappige commentators:
Chris Smoove (on the move) SR-71 = Smooth radar-71
En tripmode rage nigger Jaieazy
Ik vind die gast zo irritantquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:10 schreef BzP het volgende:
Vet grappige commentators:
Chris Smoove (on the move) SR-71 = Smooth radar-71
En tripmode rage nigger Jaieazy
Ik vind tmartn en woodygamertag een heel stuk beter.![]()
xcalizorz is trouwens de beste speler van de commentators, met misschien Sandy Ravage. Jericho is de meest vermakelijk imo.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Maar beste speler is niet meteen de beste commentatorquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:49 schreef Lindgren. het volgende:
xcalizorz is trouwens de beste speler van de commentators, met misschien Sandy Ravage. Jericho is de meest vermakelijk imo.![]()
![]()
idd beste speler is voor mij fearcrads
Woody is saai
Met Jaieazy lach ik me helemaal stuk en chris smoove ook
HilarischVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
die fearcrads kende ik nog nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:51 schreef BzP het volgende:
Woody is saai
Hilarischzit nu te kijken naar zijn 12-0 -8 gameplay.
![]()
Die is wel leuk jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:13 schreef MarkM het volgende:
[..]
Inderdaad. Die 'MW3 Survival Trailer BREAKDOWN!'what did i just said about sunglasses!
![]()
Hm, misschien vanavond nog maar ff prestigen en dan is Nuketown 24/7 proberenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:47 schreef Timmos het volgende:
[..]
Voor MW3 haal ik dat toch nooit..
..
![]()
Dat is alleen voor het CoD XP event. Alsof dit spel 32 spelers trekt onlinequote:Het lukt amper met 18.
![]()
demo of HQ spelen dan level je het snelst!quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:43 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hm, misschien vanavond nog maar ff prestigen en dan is Nuketown 24/7 proberen..
![]()
Fearcradsquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:51 schreef BzP het volgende:
Woody is saai
Hilarischecht een baas met zijn MP5K, Man in Black is ook wel goed. Man in Black komt uit Finland en kan ook een potje knallen.
Ik mag wel graag naar ONS1AUGH7 luisteren, ik vind het echt genieten als hij een gameplay post waarin het matig gaat en hij live aan het commentaar geven was.RvP; Feyenoord
Jep, begin er ook wel aardig goed in te worden moet ik zeggen. Met de G11 hardend pro en dan niet gelijk erin knallen maar de tegenstanders oppikken echt een bazen setup.quote:RvP; Feyenoord
Sinds een week ben ik SnD (weer) gaan waarderen.quote:Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Ja, maar zijn gewone vlogs en commentaries zijn ook zeker de moeite waard.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:13 schreef MarkM het volgende:
[..]
Inderdaad. Die 'MW3 Survival Trailer BREAKDOWN!'hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Inderdaad, al die zemmers daar in SnD met hun Suppressor langzaam gehurkt rondlopenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jep, begin er ook wel aardig goed in te worden moet ik zeggen. Met de G11 hardend pro en dan niet gelijk erin knallen maar de tegenstanders oppikken echt een bazen setup.![]()
Ik rush ze gewoon dood met m'n MP5 Rapid Fire![]()
Laatst gingen van die kindjes zeiken dat ik SnD niet speelde 'zoals het hoorde'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
RTN! Wat heb ik genoten Nuky Nuke!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fearcradsecht een baas met zijn MP5K, Man in Black is ook wel goed. Man in Black komt uit Finland en kan ook een potje knallen.
Ik mag wel graag naar ONS1AUGH7 luisteren, ik vind het echt genieten als hij een gameplay post waarin het matig gaat en hij live aan het commentaar geven was.![]()
Search doe ik bijna nooit op BO. Bij search moeten ze je alsnog lekker in een party laten zitten zodat je in ieder geval nog met iedereen slap kan ouwehoeren wanneer je vroegtijdig bent overleden.
De G11 voel ik niet, speelde er gister mee en heb 10 keer het gevoel gehad dat wanneer ik iemand zo vaak raakte met een M16 hij al 3 keer dood zou zijn
[/quote]![]()
Met de G11 46-0, 51-1 en 35-0 gameplays gehaaldquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:38 schreef Catkiller het volgende:
Search doe ik bijna nooit op BO. Bij search moeten ze je alsnog lekker in een party laten zitten zodat je in ieder geval nog met iedereen slap kan ouwehoeren wanneer je vroegtijdig bent overleden.
De G11 voel ik niet, speelde er gister mee en heb 10 keer het gevoel gehad dat wanneer ik iemand zo vaak raakte met een M16 hij al 3 keer dood zou zijn
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Wapen van mij met hoogste k/d ratio :pquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:38 schreef Catkiller het volgende:
De G11 voel ik niet, speelde er gister mee en heb 10 keer het gevoel gehad dat wanneer ik iemand zo vaak raakte met een M16 hij al 3 keer dood zou zijnRvP; Feyenoord
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:48 schreef rickyszz het volgende:
Morgen is het weer zo ver --> Call of Duty: Black Ops DOUBLE XP weekend! Vrijdag 2/9/2011 19.00 tot dinsdag 6/9/2011 19.00:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Wie is ons?quote:Op maandag 5 september 2011 19:07 schreef Harveo het volgende:
Willen jullie een keer met de Fok clan tegen ons een potje HQ, TD of DOM spelen?![]()
Groep vrienden van mij die regelmatig BO spelen. Zowel als clan (af en toe) als gewoon online voor de fun...![]()
Ik, PSN: Spacevietnameesquote:
edit: Robbert je hebt je verzoek geannuleerd ofzo maar maakt niet uit.![]()
Echt niet!quote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ik, PSN: Spacevietnamees
edit: Robbert je hebt je verzoek geannuleerd ofzo maar maakt niet uit.
UI Made bij VanilleKwark.![]()
Heeft iemand zin om morgen combat training te doen. Maak niet uit welke moeilijkheid. Ik speel geen combat training omdat ik noob ben. In online heb ik ratio van 1.12 en ben 6th prestige maar dat wordt saai. Wie wilt dus voor grap combat training doen?Hope is a waking dream.![]()
Waarom zou je dat voor de grap doen?quote:Op maandag 5 september 2011 21:06 schreef DinkMonkey het volgende:
Heeft iemand zin om morgen combat training te doen. Maak niet uit welke moeilijkheid. Ik speel geen combat training omdat ik noob ben. In online heb ik ratio van 1.12 en ben 6th prestige maar dat wordt saai. Wie wilt dus voor grap combat training doen?ga dan gewoon met wat mensen een privet match doen. is veel leuker
![]()
Dat kan inderdaad ook. Maarr mn ratio bij combat training is 10.01 en dat vind ik somber.Hope is a waking dream.![]()
Je bent noob, je bent 6th prestige, en je kd is 10.01??quote:Op maandag 5 september 2011 21:09 schreef DinkMonkey het volgende:
Dat kan inderdaad ook. Maarr mn ratio bij combat training is 10.01 en dat vind ik somber.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ik speel CT alleen als het in online bagger gaat, en als ik dan die lollern00bs pwn in CT geeft me dat weer een gevoel van 'ik ben pro'
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
In Combat trainig doe ik alleen aan snipers en alles noscopen
RvP; Feyenoord
Voor de mensen die morgen combat training willen doen xd. Voor de leukheid. Allee typtes mag en moeilijkheden.
Psn:
NIGEL_NLLHope is a waking dream.![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:24 schreef DinkMonkey het volgende:
Voor de mensen die morgen combat training willen doen xd. Voor de leukheid. Allee typtes mag en moeilijkheden.
Psn:
NIGEL_NLLquote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Als ik vanmiddag niks te doen heb voeg ik je wel even toequote:Op dinsdag 6 september 2011 00:24 schreef DinkMonkey het volgende:
Psn:
NIGEL_NLL![]()
![]()
Ik ga laatste tijd echt goed
Vooral door deze class:
AUG + red dot
double phyton
frag
concussion
c4 ()
ghost pro (en nee ik camp er niet mee, zie 3e perk)
SOH pro
marathon pro
Blackbird
Choppergunner
Attack dogs
En dan maar rushen![]()
![]()
AK 47 Red dot is ook goddelijk. Ik ga zo die Aug is proberen, Mash.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Moet je wel heel die class proberen. Mits je iemand bent die rusht. als je meer op 1 plek blijft heb je niet zo veel aan marathon.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:00 schreef Lindgren. het volgende:
AK 47 Red dot is ook goddelijk. Ik ga zo die Aug is proberen, Mash.
en c4! echt het beste van allemaal. Speel er nu sinds 2 dagen mee en maak er echt veel meer kills mee dan met claymores.
had gister ricky (van fok) er nog mooi mee!![]()
![]()
Met C4? Hoe dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Moet je wel heel die class proberen. Mits je iemand bent die rusht. als je meer op 1 plek blijft heb je niet zo veel aan marathon.
en c4! echt het beste van allemaal. Speel er nu sinds 2 dagen mee en maak er echt veel meer kills mee dan met claymores.
had gister ricky (van fok) er nog mooi mee!UI Made bij VanilleKwark.![]()
Gewoon als semtex gebruiken. Wat ook nog steeds best goed werkt bij domination gewoon op een flag neergooie. als hij dan word ingenomen laten ontploffen.quote:
Kijk dit filmpje maar eens:
![]()
Ja, hoe weet je nou wanneer je moet klikken? Claymore gaat automatisch.quote:UI Made bij VanilleKwark.![]()
Kijk dat filmpje hierboven, en lees mijn post.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:19 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, hoe weet je nou wanneer je moet klikken? Claymore gaat automatisch.![]()
Belangrijkste is die vergeten dat je hem af kan laten gaan door vierkantje te dubbeltappen. Veel mensen weten dat niet waardoor ze hem veel te laat af laten gaan.![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:47 schreef MagischMannetje het volgende:
Belangrijkste is die vergeten dat je hem af kan laten gaan door vierkantje te dubbeltappen. Veel mensen weten dat niet waardoor ze hem veel te laat af laten gaan.
Ja dat moet je zeker weten ja. anders is het opeens stuk minder goedquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:47 schreef MagischMannetje het volgende:
Belangrijkste is die vergeten dat je hem af kan laten gaan door vierkantje te dubbeltappen. Veel mensen weten dat niet waardoor ze hem veel te laat af laten gaan.![]()
![]()
ik ga vanaaf nog wel spelen psn: mash-nl zet wel ff erbij dat je van fok bent. want soms word ik echt toegevoegd door mensen die ik niet ken dus dan weiger ik ze.![]()
Vanavond maar even dikke match met een aantal Fokkers?
AryaMehr, Mash, Spacevietnamees en ik. Meer gegadigden?UI Made bij VanilleKwark.![]()
Markm komt ook wel denk ik (zal hem ff whats appen) een vriend van mij doet ook mee, zit alleen niet op fok.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:13 schreef RingBewoner het volgende:
Vanavond maar even dikke match met een aantal Fokkers?
AryaMehr, Mash, Spacevietnamees en ik. Meer gegadigden?
We hebben alleen geen headset omdat we altijd op skype zitten.![]()
Hm.... Jammer, maar maakt verder niet uit. Ik heb gisteren gewoon een autoheadset gepakt. Werkt niet met alle games maar ik heb ooit voor mijn werk een aantal moeten testen. Mocht ze daarna houden heb nu dus 2 van die krengen bij de PS3 zodat ik eventueel ook met andere games kan lullen. Maar komt toch niet vaak voor bij GT5.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
Markm komt ook wel denk ik (zal hem ff whats appen) een vriend van mij doet ook mee, zit alleen niet op fok.
We hebben alleen geen headset omdat we altijd op skype zitten.Ja, lijkt me dat met "vanavond" een uurtje of 20.30 word bedoeld. Ik ben er ook niet veel eerder dan dat denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:20 schreef mash_ het volgende:
Ik ga trouwens wel eerst nederlands elftal kijken.UI Made bij VanilleKwark.![]()
QFTquote:RvP; Feyenoord
C4 schieten ze bij mij toch wel erg vaak weg als ze ergens liggen, ze als semtex gebruiken ben ik niet cool genoeg voor en je kan ze ook niet ver genoeg gooien dan imo
Misschien toch maar weer eens proberen, als je het goed kan werkt het beter dan claymores om hacker pro te halen
[/quote]![]()
c4 is echt heel goed als je weet hoe he er mee moet omgaan. kijk sommige commentators maar. maken zoveel kills met c4. ook veel multikilsquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:55 schreef Catkiller het volgende:
C4 schieten ze bij mij toch wel erg vaak weg als ze ergens liggen, ze als semtex gebruiken ben ik niet cool genoeg voor en je kan ze ook niet ver genoeg gooien dan imo
Misschien toch maar weer eens proberen, als je het goed kan werkt het beter dan claymores om hacker pro te halen![]()
![]()
Jammer neutraliseert C4 en flak Jacket pro > alle andere perks in tier 1.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
c4 is echt heel goed als je weet hoe he er mee moet omgaan. kijk sommige commentators maar. maken zoveel kills met c4. ook veel multikilsRvP; Feyenoord
Lieve fokkers. Mijn plannen zijn iets gewijzigd. Ik ga rond 20:30 uur nog even weg. Ben dan ongeveer een uurtje later weer terug. Wachten jullie dan gezellig op mij?
Ik snap echt niks van je post?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jammer neutraliseert C4 en flak Jacket pro > alle andere perks in tier 1.
Wat bedoel je nou te zeggen? dat je met flack jacket tegen c4 kan, of dat flack jacket de beste perk van tier 1 is?![]()
Jammer, als in 'Jammer', die equipment.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik snap echt niks van je post?
Wat bedoel je nou te zeggen? dat je met flack jacket tegen c4 kan, of dat flack jacket de beste perk van tier 1 is?ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Djemmer.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou te zeggen? dat je met flack jacket tegen c4 kan, of dat flack jacket de beste perk van tier 1 is?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Moeten we anders in de OP eens wat namen gaan zetten van mensen die regelmatig online zijn? Zodat we eventueel echt een soort clan kunnen vormen?UI Made bij VanilleKwark.![]()
Flak jacket kan tegen C4 en is de beste perk in tier 1. En daarnaast is er ook nog de jammer die een gigantische range heeft en C4 onklaar maaktquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou te zeggen? dat je met flack jacket tegen c4 kan, of dat flack jacket de beste perk van tier 1 is?maar alsnog C4 een na beste equipment
RvP; Feyenoord
jammer is voor campers. en je merjt het als je bij een jammer loopt dus dan gebruik hem gewoon niet. en ja flakjacket klopt maar dat werkt ook tegen een claymore. en beste perk vind ik het niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Flak jacket kan tegen C4 en is de beste perk in tier 1. En daarnaast is er ook nog de jammer die een gigantische range heeft en C4 onklaar maaktmaar alsnog C4 een na beste equipment
![]()
Jammer voor campers? Ik vind het prima rushers equipment. Claymore, camera en motion sensor zijn campers materiaal. Jammer en C4 zijn prima voor rushers.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
jammer is voor campers. en je merjt het als je bij een jammer loopt dus dan gebruik hem gewoon niet. en ja flakjacket klopt maar dat werkt ook tegen een claymore. en beste perk vind ik het niet.RvP; Feyenoord
Ik heb een hekel aan TDM :p ik speel het liefst domination of Demolition. Sabotage ben ik ook wel erg gaan waarderen. HQ speel ik wanneer ik snel wat point wil verdienen.RvP; Feyenoord
Vind dat je dat soort games écht met een team moet doen. Zoals vanavond met een Fokker of 6 á 8 . Headset op en echt samenwerken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:39 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een hekel aan TDM :p ik speel het liefst domination of Demolition. Sabotage ben ik ook wel erg gaan waarderen. HQ speel ik wanneer ik snel wat point wil verdienen.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Ik speel vaak alleen en kan mij prima vermaken dan. Ik kan ook wel aardig knallen dus handhaven kan ik mij wel in mijn eentje.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vind dat je dat soort games écht met een team moet doen. Zoals vanavond met een Fokker of 6 á 8 . Headset op en echt samenwerken.RvP; Feyenoord
Maakt niet uit. Doe gewoon mee. Gebruik anders een BT headset voor mobiele telefoon. Doe ik ook.quote:UI Made bij VanilleKwark.![]()
Ik ben nu pres 13 level 46Ik wil zo graag Gold Guns maar dan moet ik nog een stuk of 20 matches volhouden
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
BT?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Doe gewoon mee. Gebruik anders een BT headset voor mobiele telefoon. Doe ik ook.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik speel alleen domination eigenlijk. en ik ga sowieso geen hardcore spelen. en ik heb ook geen headsetquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:37 schreef RingBewoner het volgende:
Welke gamemodus spelen jullie veel?
Ik meestal HC TDik zit met markm op skype. werkt veel beter
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:46 schreef Antilurker het volgende:
Ik ben nu pres 13 level 46Ik wil zo graag Gold Guns maar dan moet ik nog een stuk of 20 matches volhouden
ik was na 17 dagen spelen eindelijk prestige 14 level 50, heb aan het begin echt lopen schutteren terwijl mijn k/d anders nu rond de 2 zou liggen. Maar Blops is ook het enige wat ik speel
RvP; Feyenoord
TDM, DOM. Al kon ik sabotage en headquarters ook wel waarderen gisteren.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:37 schreef RingBewoner het volgende:
Welke gamemodus spelen jullie veel?
Ik meestal HC TDhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Maar voordat we gaan gamen. Eerst wat ontspanning: http://gigapica.geenstijl.nl/2011/09/miss_universe_2011_1.htmlUI Made bij VanilleKwark.![]()
als je met meer dan 6 bent moet je sowieso wel groundwar doenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:50 schreef RingBewoner het volgende:
We komen er vanavond vast wel uit. En anders rouleren we gewoon wat.![]()
Oooh ja, dat hebben we ook nogquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
als je met meer dan 6 bent moet je sowieso wel groundwar doen.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:47 schreef AryaMehr het volgende:
XSurenas. Ik ben er met een kwartier/halfuur.Beiden toegevoegd, ik wacht op een invite.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:58 schreef mash_ het volgende:
Nou ik ben nu aan het spelen met markm voeg mash-nl maar toehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Server is full.
Edit, ik zit erin.
Edit²: Ik kom er niet tussen, game lobby closed. Lost connection to host.
Nodig me zo maar uit voor die party..hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
24/7 Nuketown was wel leuk en leerzaam.. Kan nu ook andere gametypes wel waarderen en begrijpen.. Net zoals de Galil.. Alles gedaan met de Galil zodra ik 'm had.. Ook nieuwe killstreak gezet, 24 kills
..
PSN: TimKosterNL
Wel even vermelden dat je van FOK! ben, met 1 goede game krijg je tegenwoordig al invites en friendrequests..![]()
![]()
Nou ik ben uit die kanker server gegaan. eerst ga ik 7-1. daarna word ik alleen maar genoobtubed en gekilled door rcxd. en daarna nog paar keer dood omdat iemand loop te zieken via whats app dus ik dat aan het lezen was. nou dan is de lol er snel af![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:22 schreef mash_ het volgende:
Nou ik ben uit die kanker server gegaan.
Surenas zit nu in mijn party.
Aids. Weer connection to host verloren. Ik ga wel in m'n eentje.Oh, nee wacht. Iedereen heeft er last van zie ik. Nu Domination on Crisis.
[ Bericht 44% gewijzigd door Lindgren. op 06-09-2011 21:30:33 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Arme jijquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:06 schreef RingBewoner het volgende:
Zit ik in het andere team. Lekker is dat.ik ging wel lekker 45-5
![]()
Is vanavond afgelopenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wanneer was dat?!!. Aankomende vrijdag toch?
..
![]()
Kan niet joinenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:19 schreef mash_ het volgende:
Neem mijn invite aan!! ik zit al met 2 anderen in een partyUI Made bij VanilleKwark.![]()
nu dan? gewoon joinen via friends niet via de invitequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:20 schreef RingBewoner het volgende:
Krijg melding dat de session er niet meer is ofzo.![]()
Zelfde probleem.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
nu dan? gewoon joinen via friends niet via de inviteUI Made bij VanilleKwark.![]()
arme jijquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:22 schreef RingBewoner het volgende:
Yes. Nu nog zelfde team.
Edit: Kak!steeds chopper gunner en blackbirs tegen je
![]()
Heb ik de map pack niet.. Beter proberen we zo met een andere host of het dan wel lukt.
Hoe je het snelste rond komt is met Marathon, Lightweight en Sleight of hand als perks met een wapen wat voor jou het beste werkt. Eventueel met silencer, daar kies ik tegenwoordig in ieder geval wel vaak voor. Kost misschien wat meer kogels maar je staat niet op de HUD. Ik gebruik bij mijn snelle classes gewoon een RPG als secondary, maakt je geloof ik wel iets trager maar dat neem ik voor lief als ik 2 of meer mensen op kan blazen van een afstand.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: