SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
#65. Nummering wordt automatisch verhoogd met 1.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Echt dat ik 'm nog nooit eerder heb gebruikt ook, echt baaaaaaasquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:59 schreef mash_ het volgende:
Spectre is echtMet grip en rapid fire
![]()
![]()
![]()
alleen Black Ops en chatten met chicks doesn't mix.![]()
Ja, herkenbaar. Andere dingen doen terwijl je Black Ops of Fifa aan het doen ben werkt echt nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:46 schreef Spacevietnamees het volgende:
alleen Black Ops en chatten met chicks doesn't mix..
Die spectre heb ik niet eens unlocked. Binnenkort eens doen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
38-11 met Spectre op Summitkon beter maar bitches gingen campen op het eind.
36-4 op Jungle echt te gruwelijk
[ Bericht 28% gewijzigd door Spacevietnamees op 27-08-2011 16:02:22 ]![]()
Zei toch dat het een bazen wapen isquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:53 schreef Spacevietnamees het volgende:
38-11 met Spectre op Summitkon beter maar bitches gingen campen op het eind.
36-4 op Jungle echt te gruwelijk![]()
![]()
Geen Second Chance en Ghost. Snellere Lobbies ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:19 schreef rickyszz het volgende:
Wat is Express zie dat nu ineens tegenkomen?!
Heb net wat potjes met een vriend van me gespeeld, split screen, da's wennen zeg
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Split screen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen Second Chance en Ghost. Snellere Lobbies ook.
Heb net wat potjes met een vriend van me gespeeld, split screen, da's wennen zeg![]()
![]()
Express klinkt heel leuk maar de paar games die ik er heb gedaan ben ik zwaar verkracht en gestopt voor de ronde over was. Is misschien leuk als je een goed team hebt die allemaal spy planes en counter spy planes of turrets gebruiken maar dat was in mijn geval niet zo, of ze konden geen 2/3/4 kills maken en dan ben je enkel bezig met (counter) spy planes neer halen.
Spectre heb ik de korte tijd voor mijn prestige ook mee rondgelopen en ging wel lekker ja, nu maar de MAC-10 soms gebruiken, had daar gister zonder al te veel kogels af te vuren nog een kill van long distance mee ookMet de Spectre gebruik ik wel ghost + silencer
Speel het liefst met hardline maar als je ghost gebruikt ben je op die ene blackbird die ze ooit in zetten gewoon altijd dik in het voordeel wat je wel kan gebruiken bij subs.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Uberhaupt mensen met allerlei strategieen. Gewoon de AK74u met rapid fire (lightweight, SOH, Marathon) en gaan met die banaan.![]()
En RPG als secondary niet te vergeten natuurlijk!
[/quote]![]()
sinds kort met de galil aan het spelen, in plaats van alleen maar snd ook wat hq en domi enzo gespeeld. kd met dat wapen rond de 3.25, iets meer dan 1500 kills mee ofzo, wel chill ding. winratio gaat ook richting de 2.5
en wel grappig, vriend van me heeft een kd van 3.05 met z'n main wapen terwijl z'n overall kd 4.2x is. gewoon meer dan 1kd hoger door streaks dus, haha.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nog mensen die vanavond willen teamen?Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
sure, wel zonder mic if u dont mind
psn?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
x2 . Mag je wel een heule grote tv hebben om het een beetje normaal te kunnen volgenquote:
Zo niet.. dan toch!![]()
Mwa ik speel het regelmatig en is goed te doen hoor. enige is kut dat je niet links onderin hebt staan wie er gekilled word enzo.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:06 schreef NrSiX het volgende:
[..]
x2 . Mag je wel een heule grote tv hebben om het een beetje normaal te kunnen volgen![]()
EIndelijk ging ik van de 20 potjes er weer eens 17 boven de 2.0Dan is het spel toch wel een stuk leuker
![]()
![]()
Lol, ik no scope iemand across the map vanaf het begin, wel eerst double Y en inzoomen en nog eens double Y, die dude stond stil om te aimen, potje was net begonnen. Bleek hij de host te zijn en dashboardekan ik hem ook niet uploaden FML was mijn eerste no scope across the map
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
haha nice, nep dat hij wegging.
ik had deze kill vanavond, kill niet speciaal ofzo maar dacht omdat ik een pm kreeg of ik wallhack had dat ik het maar ff zou uploaden
deze ook vanavond, vond deze 2e persoonlijk wel beter, hoorde 'm toch van iets verder achter die muur nog.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
Compilaties van random oude clips gemaakt met youtube editor
[ Bericht 5% gewijzigd door BzP op 29-08-2011 07:46:32 ]Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Eigenlijk gaat sniper helemaal nergens overJe killed heel veel mensen terwijl je richter totaal niet op ze zijn. Soms heb ik het ook dan kill ik iemand met sniper en denk ik echt hoe kon die ooit raak zijn
![]()
![]()
Dat heet aim assist triggerenquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:36 schreef mash_ het volgende:
Eigenlijk gaat sniper helemaal nergens overJe killed heel veel mensen terwijl je richter totaal niet op ze zijn. Soms heb ik het ook dan kill ik iemand met sniper en denk ik echt hoe kon die ooit raak zijn
Erger is als je vol op op iemand mikt en dan geen shitmarker krijgt...
Nog erger is als het een collateral had kunnen zijn...
Zag een clip van een gast die op 4 man die op een rij liepen schoot met zn L9 en geen een kill krijgt
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja weet dat het door aim assist komt. Maar het slaat helemaal nergens opquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat heet aim assist triggeren
Erger is als je vol op op iemand mikt en dan geen shitmarker krijgt...
Nog erger is als het een collateral had kunnen zijn...
Zag een clip van een gast die op 4 man die op een rij liepen schoot met zn L9 en geen een kill krijgt![]()
Ik had er gister wel een 1 shot 2 headshots door![]()
![]()
Dan is t allemaal ok hequote:Op maandag 29 augustus 2011 11:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja weet dat het door aim assist komt. Maar het slaat helemaal nergens op![]()
Ik had er gister wel een 1 shot 2 headshots door
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Mja ik dacht dat het een mooie kill was.. Tot ik dus nog eens terug ging kijken en zag dat mijn richter totaal niet op hem zat maar er best een stukje naast. Dat maakt het toch meteen stuk minder mooi.quote:![]()
theater geeft alles uit perspectief van de host weer, dus het kan niet altijd accuraat zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mja ik dacht dat het een mooie kill was.. Tot ik dus nog eens terug ging kijken en zag dat mijn richter totaal niet op hem zat maar er best een stukje naast. Dat maakt het toch meteen stuk minder mooi.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
niks beter dan flakjacket'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik hou er niet van om stil te staan, dus hacker is sowieso geen optie. Flackjacket maar een keer proberen dan.quote:![]()
Het kan aan mij liggen. Maar wat heeft hacker met stil staan te maken? Enige is als je pro hebt en iets wilt hacken dan moet je stil stana. Maar van de rest kan je gewoon als je claymore ziet omlopen of kapot schieten? Dan hoef je toch niet stil testaan. Echt het hacken van dingen doe je toch amper.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om stil te staan, dus hacker is sowieso geen optie. Flackjacket maar een keer proberen dan.![]()
Om een motion sensor of claymore te hacken moet je daar toch een aantal seconden voor stil te blijven staan? Daar hou ik niet van. Ik ren gewoon regelrecht op de vijand af. Ik speel overigens de laatste tijd alleen SnD.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:25 schreef mash_ het volgende:
Het kan aan mij liggen. Maar wat heeft hacker met stil staan te maken? Enige is als je pro hebt en iets wilt hacken dan moet je stil stana. Maar van de rest kan je gewoon als je claymore ziet omlopen of kapot schieten? Dan hoef je toch niet stil testaan. Echt het hacken van dingen doe je toch amper.![]()
Hacker is juist voor rushers...quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om stil te staan, dus hacker is sowieso geen optie. Flackjacket maar een keer proberen dan.
Wat heeft een camper nou aan het zien van equipent door muren heen?
Hacker wordt het meeste gebruikt om claymores te spotten om te ontwijken..
en je kan makkelijk zien waar campers zich bevindenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Waarom zou je die hacken?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Om een motion sensor of claymore te hacken moet je daar toch een aantal seconden voor stil te blijven staan? Daar hou ik niet van. Ik ren gewoon regelrecht op de vijand af. Ik speel overigens de laatste tijd alleen SnD.Ik laat ze lekker staan. Motion sensor laat ik juist staan omdat je door hacker pro ze je toch niet kunnen zien en je dus niet verwachten. Dus dan is het standaard een kill.
![]()
![]()
overstatement, desalniettemin een goede classquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lightweight, SoH, Ninja Famas whooped iedere class z'n assVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waarom zou je die hacken?Ik laat ze lekker staan. Motion sensor laat ik juist staan omdat je door hacker pro ze je toch niet kunnen zien en je dus niet verwachten. Dus dan is het standaard een kill.
Dus bij Hacker zie je die equipments gewoon door de muren heen? Dat is wel nice dan ja. Ik zal het een keer proberen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:30 schreef BzP het volgende:
[..]
Hacker is juist voor rushers...
Wat heeft een camper nou aan het zien van equipent door muren heen?
Hacker wordt het meeste gebruikt om claymores te spotten om te ontwijken..
en je kan makkelijk zien waar campers zich bevinden![]()
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
[..]
Dus bij Hacker zie je die equipments gewoon door de muren heen? Dat is wel nice dan ja. Ik zal het een keer proberen.Dat is nou net heel het idee van hacker. Alleen als je hacker pro hebt kan je dingen hacken. Van de rest is het gewoon om claymores etc te zien door muren heen.
![]()
ik denk dat arya hacker nog een hele leuke perk gaat vindenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
flakjacket>lightweight
niet eens close ofzo, dat lightweight brengt je echt niet evenveel voordeel op als flakjacket, als je dan wil rushen kan je beter flakjacket en marathon ipv lightweight en ninja
mja flakjacket en ninja is imo sowieso het beste, snel zat mee.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik ga ninja ook maar eens proberen, Ik heb sinds kort een 5.1 set aan mijn ps3 aangesloten dus dan is het wel handig.![]()
![]()
Scavenger en Tackmask pro en je hebt geen hacker meer nodig gebruik hierdoor ook bijna geen hacker meer.![]()
LW past ook veel beter bij marathon en ninja eerder bij ghost ofzoVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Tackmask pro is sowiesoquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Scavenger en Tackmask pro en je hebt geen hacker meer nodig gebruik hierdoor ook bijna geen hacker meer.Alleen ik heb die nog niet omdat ik nog 19 mensen moet killen met nova gas en dat is zo kut
![]()
![]()
AUG/Famas/AK/Commando/Galil
FJ
SOH
TM (pro)
Ultimate destruction setup voor Nuketown/firing rangeVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Mwoah die haal je vrij makkelijk door domination te spelen en meteen vanaf de spawn B rushen en er een nova te gooien. Meestal heb je er dan wel 1 á 2quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
Tackmask pro is sowiesoAlleen ik heb die nog niet omdat ik nog 19 mensen moet killen met nova gas en dat is zo kut
![]()
Nou ik heb het geprobeerd en het werkt echt amper. Je moet fucking lang in nova gas liggen voor dat je eens dood gaat. Je kan er makkelijk nog uitlopen. Misschien moet ik het bij hardcore eens proberen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah die haal je vrij makkelijk door domination te spelen en meteen vanaf de spawn B rushen en er een nova te gooien. Meestal heb je er dan wel 1 á 2![]()
lol je hoeft alleen maar stikkende mensen af te maken met je gun hahaquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou ik heb het geprobeerd en het werkt echt amper. Je moet fucking lang in nova gas liggen voor dat je eens dood gaat. Je kan er makkelijk nog uitlopen. Misschien moet ik het bij hardcore eens proberen.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Je hoeft toch ook geen 20 mensen met een flash of concussion te killenquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef mash_ het volgende:
Oh ik dacht altijd dat je ze er dood mee moest maken.![]()
![]()
tip : warlord pro voor 2 stuksquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef mash_ het volgende:
Oh ik dacht altijd dat je ze er dood mee moest maken.
en scavenger pro voor unlimited replenishmentVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja dat deed ik alquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:26 schreef BzP het volgende:
[..]
tip : warlord pro voor 2 stuks
en scavenger pro voor unlimited replenishmenten dan met spectre
dan heb je nog een goede class ook
![]()
![]()
Probeer ext mags ipv rapid fire..quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja dat deed ik alen dan met spectre
dan heb je nog een goede class ook
Ik speelde ook altijd met die class waar jij mee speelt, en dan 2 tomahawks erbij.
van RF naar ext mags switchen deed me erg goed!
RF is fijn maar zonder SOH ga je gewoon snel dood als je snel achter elkaar enemies tegenkomt...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Mensen vergeten soms hoe belangrijk geluid is. Met mijn headset scoor ik 3 tot 4x meer kills per death dan zonder headset. Surround sound FTW.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:17 schreef poker4lifee het volgende:
haha nice, nep dat hij wegging.
ik had deze kill vanavond, kill niet speciaal ofzo maar dacht omdat ik een pm kreeg of ik wallhack had dat ik het maar ff zou uploaden
deze ook vanavond, vond deze 2e persoonlijk wel beter, hoorde 'm toch van iets verder achter die muur nog.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Mwoah in BO heb je er nog niet eens zo gigantisch veel aan omdat je veel te veel background noise hebt in MW en MW2 daarin tegen is het goud waardquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:25 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Mensen vergeten soms hoe belangrijk geluid is. Met mijn headset scoor ik 3 tot 4x meer kills per death dan zonder headset. Surround sound FTW.![]()
Overigens gebruik ik altijd Ghost/SoH/Ninja met Commando. epische klasse.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
haha ja, het helpt mij heel veel ,maar ben er dan ook wel best goed in.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:25 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Mensen vergeten soms hoe belangrijk geluid is. Met mijn headset scoor ik 3 tot 4x meer kills per death dan zonder headset. Surround sound FTW.
In mw2 was het nog mooier met sitrep pro, hoorde je enemies 3x harder ofzo, mochten ze met ninja lopen wat ze wilden, was net alsof ik wallhack had. nu met ninja toch af en toe nog moeite, maar zonder kan je ze nog van super ver horen.met zo'n class zit je inderdaad vaker in de heli dan dat je looptquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:29 schreef Kn0x het volgende:
Overigens gebruik ik altijd Ghost/SoH/Ninja met Commando. epische klasse.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Lol wat een bullshit met Sitrep Pro kun je geen ninja pro horen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha ja, het helpt mij heel veel ,maar ben er dan ook wel best goed in.
In mw2 was het nog mooier met sitrep pro, hoorde je enemies 3x harder ofzo, mochten ze met ninja lopen wat ze wilden, was net alsof ik wallhack had. nu met ninja toch af en toe nog moeite, maar zonder kan je ze nog van super ver horen.
[..]
met zo'n class zit je inderdaad vaker in de heli dan dat je loopt![]()
jawel hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lol wat een bullshit met Sitrep Pro kun je geen ninja pro horen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
tja, ik hoor ze toch echt goed hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope dit hoor je echt niet is zelfs nog bevestigd ooit door IW
http://www.xbox360achieve(...)ex.php/t-226701.html
hier staan wat posts erover vanaf 07-24-2010, 06:14 PM ofzo.
Hoop dat het in mw3 weer zo wordt
Geluid in MW is altijd geil geweest en hopelijk komt het weer terug want in BO hebben ze het geluid behalve als je FFA of TDM speelt flink verneuktquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
tja, ik hoor ze toch echt goed hoor.
http://www.xbox360achieve(...)ex.php/t-226701.html
hier staan wat posts erover vanaf 07-24-2010, 06:14 PM ofzo.
Hoop dat het in mw3 weer zo wordt![]()
mw en goed geluid.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geluid in MW is altijd geil geweest en hopelijk komt het weer terug want in BO hebben ze het geluid behalve als je FFA of TDM speelt flink verneukt![]()
![]()
Bfbc geluidecht 100x beter. Van de rest vind ik dat spel niet boeiend maar die geluiden in dat spel
en dan een 5.1 set
![]()
![]()
Het geluid in MW en MW2 is echt wel rete strak ik soundwhore mensen vanaf de andere kant van de map als ik mijn turtlebeach helemaal open gooiquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
mw en goed geluid.![]()
![]()
Bfbc geluidecht 100x beter. Van de rest vind ik dat spel niet boeiend maar die geluiden in dat spel
en dan een 5.1 set
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:05 schreef mash_ het volgende:
Ghost, soh, hacker, met een ak met extended magsdaar ga ik erg goed mee
RvP; Feyenoord
met een turtle beach is het logisch dat je ninja pro niet hoort
wat is er mis met ghost? ghost + hacker en dan rushenquote:En nee ik gebruik ghost niet om in een hoekje te gaan campen.
![]()
Dan valt het nog meequote:Op maandag 29 augustus 2011 17:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat is er mis met ghost? ghost + hacker en dan rushenEn nee ik gebruik ghost niet om in een hoekje te gaan campen.
RvP; Feyenoord
Dan is ghost echtquote:
Omdat ze je dan niet verwachten kan je ze zo makkelijk flanken. Enige is dat ik geen silencer op mijn ak zet dus ze me als nog zien op de rader maar oke![]()
Ik heb echt een schijthekel aan Ghost pro, en sowieso wanneer ze een strela hebben dan sla ik echt op tilt (figuurlijk) en sowieso wanneer ze de objective niet spelenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan is ghost echt
Omdat ze je dan niet verwachten kan je ze zo makkelijk flanken. Enige is dat ik geen silencer op mijn ak zet dus ze me als nog zien op de rader maar okeRvP; Feyenoord
kutte dan vind ik dat je steeds door een claymore gekilld wordt. zet je zoals jij hacker erop ben je weer super traag om te gaan rushen en is het alsnog allemaal best irritantquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan is ghost echt
Omdat ze je dan niet verwachten kan je ze zo makkelijk flanken. Enige is dat ik geen silencer op mijn ak zet dus ze me als nog zien op de rader maar oke'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik ben wel blij als er iemand in mijn team met een strela looptquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijthekel aan Ghost pro, en sowieso wanneer ze een strela hebben dan sla ik echt op tilt (figuurlijk) en sowieso wanneer ze de objective niet spelenwant ik heb er nooit 1 bij me want heb mijn handguns te veel nodig
![]()
![]()
Sommige mensen maken er echt hun missie van om met hun raketten air support neer te schieten. Te triest voor woorden eigenlijk![]()
![]()
This, ik vind dat wanneer je ghost pro hebt je geen raketten mag gebruikenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sommige mensen maken er echt hun missie van om met hun raketten air support neer te schieten. Te triest voor woorden eigenlijkRvP; Feyenoord
Want? daar is het toch voor?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
This, ik vind dat wanneer je ghost pro hebt je geen raketten mag gebruikenIk gebruik het zelf niet. Maar ben maar wat blij als er iemand in je team rondloopt die het wel heeft. Jij speelt dus blijkbaar alleen maar voor je killstreaks?
![]()
![]()
Als je ghost selecteert zouden ze eigenlijk je mini map weg moeten halen is wel zo eerlijk. Maar hopelijk slaan ze met MW3 de plank raak en hebben we weer wat anders om op te zeiken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
This, ik vind dat wanneer je ghost pro hebt je geen raketten mag gebruiken![]()
Nee in tegendeel, ik ben een objective speler alleen weet ik wel goede scores te behalen wanneer ik de objective speel. Wanneer ik dan een chopper de lucht in heb en deze gelijk wordt neergehaald ben ik wel even pissig.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
Want? daar is het toch voor?Ik gebruik het zelf niet. Maar ben maar wat blij als er iemand in je team rondloopt die het wel heeft. Jij speelt dus blijkbaar alleen maar voor je killstreaks?
RvP; Feyenoord
Tja dat vind ik ook kut als dat bij mij gebeurd. Maar ik vind ghost pro niks mis mee. Mits niet gebruikt word door campers die in een hoekje zitten te wachten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee in tegendeel, ik ben een objective speler alleen weet ik wel goede scores te behalen wanneer ik de objective speel. Wanneer ik dan een chopper de lucht in heb en deze gelijk wordt neergehaald ben ik wel even pissig.![]()
Echt wat is dat theater schijt irritant![]()
Het is ook nog eens 360p en je kan maar 30 sec opnemen het komt toch op
Youtube te staan wat is dan het probleem.Hopen dat MW3 daar wat aan gaat veranderen.
![]()
![]()
Ghost Pro - SoH Pro - Hacker Pro met Commando + Suppressor en Strela hierquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
Tja dat vind ik ook kut als dat bij mij gebeurd. Maar ik vind ghost pro niks mis mee. Mits niet gebruikt word door campers die in een hoekje zitten te wachten... Blijf zelden ergenst zitten en gebruik Strela alleen op helikopters, sorry Vandermar
..
![]()
Je hebt geen xbox mag ik hopenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ghost Pro - SoH Pro - Hacker Pro met Commando + Suppressor en Strela hier.. Blijf zelden ergenst zitten en gebruik Strela alleen op helikopters, sorry Vandermar
..
RvP; Feyenoord
Ik ben juist blij wanneer iemand met ghost pro WEL air support neer haalt. Daar is die perk onder andere voor en de personen met die perk die niks neer halen zijn voornamelijk de grootste kneuzen en daar heb je er zat van. Behalve mash_, die mag dat![]()
Het is nu onderhand wel duidelijk dat wanneer je met je chopper en gunship als streaks loopt je een hele grote kans hebt dat ze voordat je 5 kills hebt gemaakt al weer uit de lucht zijn dus je kan er iets aan doen, gewoon die streaks niet gebruiken. Ik geniet er ook van als ik zo'n ding neer knal voordat er ook maar een kill mee is gemaakt
[/quote]![]()
Daarom heb ik ook BlackBird ipv Choppergunnerquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:25 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben juist blij wanneer iemand met ghost pro WEL air support neer haalt. Daar is die perk onder andere voor en de personen met die perk die niks neer halen zijn voornamelijk de grootste kneuzen en daar heb je er zat van. Behalve mash_, die mag dat![]()
Het is nu onderhand wel duidelijk dat wanneer je met je chopper en gunship als streaks loopt je een hele grote kans hebt dat ze voordat je 5 kills hebt gemaakt al weer uit de lucht zijn dus je kan er iets aan doen, gewoon die streaks niet gebruiken. Ik geniet er ook van als ik zo'n ding neer knal voordat er ook maar een kill mee is gemaakt![]()
![]()
Ik loop vooral niet met die strelas rond omdat ik te vaak mijn handguns nodig heb.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:25 schreef Catkiller het volgende:
Het is nu onderhand wel duidelijk dat wanneer je met je chopper en gunship als streaks loopt je een hele grote kans hebt dat ze voordat je 5 kills hebt gemaakt al weer uit de lucht zijn dus je kan er iets aan doen, gewoon die streaks niet gebruiken. Ik geniet er ook van als ik zo'n ding neer knal voordat er ook maar een kill mee is gemaaktAls mijn ammo op is na 6/7 kills. En soms ligt er gewoon geen wapen in de buurt of ben ik geen wapen tegen gekomen.
Ik heb spy plane, blackbirdquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:31 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook BlackBird ipv Choppergunneren choppergunner
![]()
![]()
Ik heb spy plan, Napalm en Chopper maar speel ook vaak genoeg met 3,4,5RvP; Feyenoord
Wat is het verschil tussen Ghost en de pro versie ervan? Ik heb enkel Lightweight, SoH en Marathon pro omdat ik die perks voornamelijk gebruik.![]()
met pro zien de heli's geen rood vierkantje om je heenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:54 schreef AryaMehr het volgende:
Wat is het verschil tussen Ghost en de pro versie ervan? Ik heb enkel Lightweight, SoH en Marathon pro omdat ik die perks voornamelijk gebruik.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En ze zien je rode naam nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
met pro zien de heli's geen rood vierkantje om je heen.
![]()
Aha, nice. Ik moet denk ik even ervoor zorgen dat ik alle perks pro haal.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
met pro zien de heli's geen rood vierkantje om je heen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: